De politiek en PPP Rijswijk.......

District 8

Rookie
31 mei 2002
5
0
Delft
Heren motorrijders, even een berichtje uit de media ter uwer informatie.

CDA wil aanpak van straatraces A4 en A13
donderdag 20 juni 2002

DEN HAAG - De politie treedt onvoldoende op tegen illegale motorraces op de A4 en A13, vindt het CDA in de Tweede Kamer. De partij heeft de ministers van Verkeer en Binnenlandse Zaken om opheldering gevraagd.
Motorrijders gebruiken scherpe bochten op de A4 en A13 bij Ypenburg om te racen. Daarbij wordt de maximumsnelheid fors overtreden. De politie wil niet ingaan op het verwijt van het CDA dat er te laks wordt opgetreden tegen de motorrijders.

Bron : RTV west

Reageren staat vrij..
Groeten

Remco *d www.district8.net
 
Mischien had ik toch beter niet op CDA kunnen stemmen ;(

;)

Maar wel klote dat alles strenger en strenger moet gaan worden (en gaat worden).
Over 1 jaar en iets van 8 maanden heb ik eindelijk m'n grotemensen rijbewijs voor de motor, hopelijk is het dan nog niet verboden om motor te rijden....
 
120 op zo'n op en afrit is meestal al hard zat toch.... :?
Er wordt dus helemaal niet geraced!! })

 
Komt waarschijnlijk doordat die idioot (Jensen ofzo?) vanuit Rijswijk is overgestapt naar de 2e kamer.

Edit: laat maar die zit niet in de CDA
 
Laatst bewerkt:
Dit is echt een belangrijk agenda punt, als ze er net zo snel aan werken als de andere problemen hoef je je nergens druk over te maken :j
 
Je bedoelt dat hij er één (ook te schrijven als R1 :P ) in het bezit heeft.
Wil niet zeggen dat hij er ook op rijdt.

Stond laatst een heel artikel over hem in de 'motor' of zo. Hij had ook nog een MV in de schuur staan.

Als ik me nou verkiesbaar stel, stemmen jullie dan op mij :P ?
 
Snelweg begint in de bocht...dus mag je 120....140 is ongeveer de grens....voor beide bochten...een enkeling zullen daar sporadisch overheen komen...bocht heenweg is 140 te halen, en bocht op terugweg zit ik met onder de 140 met mn steppie aan de grond....dus fors overtreden...? "maar" 20kmph, terwijl de tellers ook te veel aangeven omdat motor plat ligt...
 
Dan maakt je wiel meer toeren per afgelegde meter, omdat de omtrek vd band aan de rand minder is.
 
Misschien ff voor de duidelijkheid de max. toegestaande snelheden.
ppp speed1.jpg

Trouwens Gizzmo is goed bezig in dat andere topic :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan