De prijzen op de Motorbeurs Utrecht

Hoeveel % lager liggen daar gemiddeld de prijzen?

  • 5

    Stemmen: 2 10,0%
  • 10

    Stemmen: 9 45,0%
  • 15

    Stemmen: 0 0,0%
  • 20

    Stemmen: 2 10,0%
  • 25

    Stemmen: 5 25,0%
  • 30

    Stemmen: 0 0,0%
  • 35

    Stemmen: 2 10,0%

  • Totaal aantal stemmers
    20
Vorig jaar een Rev-It Vort-X jas gekocht van 280 naar 180 euro! Meer als 30% dus, oud model ... boeie... :)
ja maar ik heb mijn overjarige jas gekocht met meer dan 50% korting,gewoon in de motorzaak,maar goed ik heb een schijfremslot nodig,zijn die daar goedkoop te vinden?
 
Ik heb het mee gemaakt bij de motorbeurs dat de artikelen duurder waren dan de normale verkoopprijs. Ik had het ook nagevraagd bij de (!) diverse (!) zaken en hun wisten zoals gebruikelijk van niets

dus tjek eerst de prijs bij je lokale dealer
 
Ik heb het mee gemaakt bij de motorbeurs dat de artikelen duurder waren dan de normale verkoopprijs. Ik had het ook nagevraagd bij de (!) diverse (!) zaken en hun wisten zoals gebruikelijk van niets

dus tjek eerst de prijs bij je lokale dealer

Dat lijkt me het eerste vereiste dat je eerst checkt/informeert eer je in een "aanbieding" in gaat.....
 
Welke dealers hebben de meeste aanbiedingen en de laagste prijzen (dus niet op de beurs, maar het hele jaar door) volgens jullie?
 
Ik heb het mee gemaakt bij de motorbeurs dat de artikelen duurder waren dan de normale verkoopprijs. Ik had het ook nagevraagd bij de (!) diverse (!) zaken en hun wisten zoals gebruikelijk van niets

dus tjek eerst de prijs bij je lokale dealer

Je moet idd een beetje op de hoogte zijn van de diverse prijzen.
Wilde vorig jaar naar Utrecht, maar was eerst ff bij een motorzaak binnengelopen. Leuke Shark helm gezien gezien voor €149,= in de opruiming. Speciaal nog ff op gelet op de beurs, omdat die zaak net m'n maat niet had, maar de goedkoopste was op de beurs maar liefst € 189,=
Dus je moet maar net tegen een leuke aanbieding aan lopen, hetzij op de beurs, hetzij in een reguliere motorzaak. ;)
 
Deze helm was het trouwens:

full


8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan