De reden dat je motor bent gaan rijden???

rookie 19

MF'er
4 apr 2006
64
0
waddinxveen
Ik vroeg me nou is af wat mensen voor reden hebben om motor te gaan rijden en waar omze voor sportief toer of een hd keizen.

Mijn reden is gewoon omdat ik er mee opgegroeid ben en het is een sportieve motor geworden omdat ik alleen maar gixxers gezien heb.

Ik rijd nu wel een kawa _O-
 
waarom ik motor rijd? omdat ik autorijden saai vind.
waarom deze motor? omdat ik op de weg wil kijken en niet tegen een ruitje. O-)
 
alles met wielen wat door een motor voortbeweegt heeft mijn interesse, dus ook motoren. dus een motor moest er ook komen, dat wist ik al vroeg :]
 
Ik had een vriend een tijd niet gesproken. Bleek hij zijn motorrijbewijs te hebben gehaald en er stond een vette Virago in de schuur. Toen pas besefde ik dat motorrijden eigenlijk iets was wat ik altijd al wilde, zonder het echt bewust te beseffen. Gaan lessen en nu dus een fazer, een compromis tussen toeren en soms ietje vlotter rijden en sturen.
 
Dat wilde ik al toen ik nog heel erg klein was en ik vind zwaaien leuk. Verder ben je toch een beetje een 'outlaw' als je op zo'n apparaat zit en accelereer je harder dan vrijwel elke sportwagen. Ook kun je op smalle fietspaden rijden en overal parkeren en .......


Het is gewoon zoooo gaaf, zelfs in de winter.
 
- omdat een snelle exclusieve auto veel duurder is in onderhoud dan een snelle exclusieve motor

- omdat voor hetzelfde geld iets van een veel nieuwe bouwjaar gekocht kan worden (vergeleken met auto)

- omdat een auto met dezelfde kg/pk verhouding onder de 600.000 Euro's niet te vinden is

- omdat onderdelen van exclusieve Supersports beter te verkrijgen zijn, dan onderdelen van exclusieve auto's

- omdat rijden gaat voor sleutelen

- omdat het veel minder brandstof verbruikt

- lage maandlasten (verzekering, wegenbelasting)

- omdat je een snelle auto in NL nergens fatsoenlijk kan gebruiken door al die stumpers op de weg.

- omdat je geen last meer hebt van files

- etc. etc. etc.
 
ik wou indruk maken bij de vrouwen (is niet gelukt) :(
ik wou weten of een crash echt zeer doet (is wel gelukt en ja doet zeer) ;(
ik had teveel geld (nu niet meer) _O-
 
Qouten jonges hoe??

door op
quote.gif

te klikken rechtsbovenin elke post!!!

Succes!

[me]/V\ad/V\ax rijd om de FUN, tis gaaf, stoer, heerlijk, vrij en 10000 meer dingen! Max rijd een gsx400 omdat het een naked is en 25 kw is.[/me]
 
Ik zag bij mn geboorte de toekomst en dat de benzineprijzen 1,43 zouden zijn zonder dat mensen er over klagen. Daarom rij ik nu motor...

Waarom zeikt niemand nu en afgelopen zomer wel ?
 
wat een vraag zeg........"waarom ben je motor gaan rijden"



om dat het gewoon iets is wat bij je geboorte tussen je oren terechtkomt
en nooit meer verwijderd kan worden....

rij al vanaf m'n 16e motor ( twee jaar stiekum in de buurt)

gaat nooit meer over, is niet te genezen.....
 
wat een vraag zeg........"waarom ben je motor gaan rijden"



om dat het gewoon iets is wat bij je geboorte tussen je oren terechtkomt
en nooit meer verwijderd kan worden....

rij al vanaf m'n 16e motor ( twee jaar stiekum in de buurt)

gaat nooit meer over, is niet te genezen.....

En hoe is hett tussen jou oortje terecht gekomen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan