De reden dat je motor bent gaan rijden???

Zouden ze wel moeten doen eigenlijk, maar ja je groeit er hier wel mee op. Van kleins af aan naar de TT-nacht met je ouders. Waar je je een weg baant over de dronken op straat slapende Duutsers. Overal scheuren motoren rond. Totdat je zelf met je vrienden mag en ook kan drinken. Om die dronke duutsers broccoli te verkopen om op te roken O-) .

And i love the smell of burning rubber in the morning.
En dan nog op zaterdag naar de TT.
 
Ik was gepassioneerd brommerrijder... en dat wilde ik eigenlijk gewoon blijven doen.. maar dan veeeeeeeel sneller... dus hop! daar stond plots een RD 350 lc 8-)

Ik heb echt nog nooit de behoefte gehad om mijn aars in een blik te gaan vervoeren.. hahaha een blik vol bankstellen met een stuur ergens links voorin.. het kan bijna niet lomper _O-
 
Nee, helaas nog niet, ben er wel voor aan het trainen en hoop aankomende maanden mijn eerst wedstrijd te gaan vechten!
 
ehhhh....

vanaf mijn 4e in de kart, daarna vanaf mijn 13e in de terreinwagens vanaf mijn 18/19e op de vrachtwagens en motoren.... tja, gewoon het rijtje af hè :+

:W

*nu wil ik de helicopter in :9~
 
zie het al ede

maar hoe lang doe je het al dan ik heb trouwens binnekort weer partijdje me derde begineling *D

Ik train nu 4 jaar, sinds 2 jaar geleden serieus voor wedstrijden getraind, maar door baan wissel en opleiding ben ik er ruim jaar uit geweest en in november weer gestart met trainen. Waar heb je je wedstrijd? De andere gewonnen of niet?

ps sorry voor het off topic gaan :D
 
Ik train nu 4 jaar, sinds 2 jaar geleden serieus voor wedstrijden getraind, maar door baan wissel en opleiding ben ik er ruim jaar uit geweest en in november weer gestart met trainen. Waar heb je je wedstrijd? De andere gewonnen of niet?

ps sorry voor het off topic gaan :D

Oh ok dus je kan eht wel aardig dan
Maar ik ehb er 1 verloren en 1 gewonnen ergens in den haag zon achter buurt joh
Boks je dr ook bij??
 
Terug
Bovenaan Onderaan