MrSelected
MF veteraan
Wat een lul! Ongelofelijk
Ik was hier eerder ja
net zoals dat topic in 25 kW
Stalker
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wat een lul! Ongelofelijk
Moet ik even gaan zeggen waar ik allemaal eerder wasIk was hier eerder ja
net zoals dat topic in 25 kW
Stalker
Ik woon toch ook vlak bij a damJij zat eerder in MFA?
wat doe jij in MFA?
Ik woon toch ook vlak bij a dam
Lul niet zo slap manIk ook vlakbij zaandam, zit ik toch ook niet?
Lul niet zo slap man
True trueMFH Trademark Slap lullen
Die heb ik, en daar was ik best blij mee toen ik in een hoosbui de weg naar de Lysebotn afkwam:
[afbeelding]
Maar vandaag gleed hij wel eventjes toen ik een bochtje maakte tijdens het optrekken na een verkeerslicht
Die test is gedaan op een 1200 bandit en die is toch echt wel zwaarder dan 160Kg en er is naast nat en droog ook getest met een duo op nat en droog.Deze test is een vertaling van de test uit "Das Motorrad". In deze test kwam inderdaad de MPR2 als beste uit de test, maar de test is gedaan op motoren van 160kg. Zodra je boven de ca. 200kg komt, dan zal de Dunlop Roadsmart winnen.
Het gevoel dat jij beschrijft is ook precies waarom de MPR2 minder geschikt is voor zwaardere motoren. De motor rolt zijderlings weg over de flank van de band vanwege het lichte karkas (dit is niet hetzelfde als grip, dat heeft hij zat).
En het verschil in de regen is minimaal (en niet op ruime afstand zoals jij schrijft). Dit betreft dan ook alleen het extreme gebruik in de regen, waar 99% van de MF-lezers nooit zal komen.
OK, dan heb ik jouw tekst verkeerd begrepen (bovenstaande zin klopt namelijk niet).Enige minpuntje wat ik niet heb kunnen ontdekken en het gevoel van instabiliteit bij extreme hellingshoeken (nee ik heb geen schaamranden en heb de tenen al aan de grond gehad... met de voet op de steunen voor de bijdehandjes ).