De Rijstkoker van Gijs!

Status
Niet open voor verdere reacties.
The never ending story of....... '(


Gisteren na langdurig puzzelen vond Roel het probleem:
Veertje in de membraam zat verkeerd! :o
Of dat een foutje van Gijs of van een voorgangert was, ligt verscholen in de nevelen der geschiedenis. Maar igg deed ie ut! *O*

Met de nadruk op deed. '(

Na een kilometertje of 15 was Gijs vlak bij huis toen de kokert besloot het laatste stukje op twee en bijna thuis de rest op 1 cilinder te doen. |( :( :X

Vanmorgen startte hij op 1 cilinder. ;(

Ik ben er nu wel ff klaar mee. Hij staat in de hoek en mag daar van mij blijven staan. Gijs heeft nog een ander leuk projekt staan en daar ga ik eerst maar eens energie in stoppen.


Latuuurrrr......


:W
 
Laatst bewerkt:
Eindelijk!! Goede berichten.......

De rijstkoker loopt en blijft lopen. *O*
Na heel lang zoeken en klooien is het lek waarschijnlijk boven. :)
Iets met een vacuumaansluiting, die iets los zit in zn passing.
Gisteren hebben de Deputy en Gijs een rondje van zo'n 70 km gevijsd op de caferacert en de GT750. De laatste moet nog een keertje gesynchroniseerd worden, maar dan issie klaar.

Echter:
Ik heb van dat ding zo veel gedoe gehad, dat ik er niet eens meer blij om kan zijn.
Ben er helemaal klaar mee. De GT gaat dan ook binnenkort in de verkoop. :Y
Ik had hem gekocht om er lange ritten mee te gaan maken samen met de red baron.
Het wordt nu waarschijnlijk een modernere dikke 4-takt. })

latuuurrr.....

:W
 
Laatst bewerkt:
Dik kleppenhok :? ,ga je mond eens uitspoelen met groene zeep Gijs :P ,heb je de GT eindelijk goed gaat je hem verkopen ;( :? -O-
 
:Y
Ik geloof, dat onze Britse vrienden er goed voor willen betalen, dussss...... })
 
Eindelijk!! Goede berichten.......

De rijstkoker loopt en blijft lopen. *O*
Na heel lang zoeken en klooien is het lek waarschijnlijk boven. :)
Iets met een vacuumaansluiting, die iets los zit in zn passing.
Gisteren hebben de Deputy en Gijs een rondje van zo'n 70 km gevijsd op de caferacert en de GT750. De laatste moet nog een keertje gesynchroniseerd worden, maar dan issie klaar.

Echter:
Ik heb van dat ding zo veel gedoe gehad, dat ik er niet eens meer blij om kan zijn.
Ben er helemaal klaar mee. De GT gaat dan ook binnenkort in de verkoop. :Y
Ik had hem gekocht om er lange ritten mee te gaan maken samen met de red baron.
Het wordt nu waarschijnlijk een modernere dikke 4-takt. })

latuuurrr.....

:W

Tja -O- kan me het wel een beetje voorstellen maarrrrrrrrrr............?
Ik weet niet welke (Suzuki wijsgeer 8-) ) deze spreuk heeft bedacht ................

Zij die opgeven, weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren .

Spendeer nog een paar tientjes en laat hem goed afstellen bv. bij EP..........rijd er een
tijdje mee, met de R. Baron achterop :) en neem dan de/een beslissing :Y

Grtz. Dunsz.
 
Eindelijk!! Goede berichten.......

De rijstkoker loopt en blijft lopen. *O*
Na heel lang zoeken en klooien is het lek waarschijnlijk boven. :)
Iets met een vacuumaansluiting, die iets los zit in zn passing.

:W

Is normaal (voor zo ver je over normaal kunt spreken :X ) wel 1 van de punten of mogelijke gebreken waar je het eerste gaat zoeken/controleren bij een "kokert" :Y
 
Tja, Gijs mompelt iets over een koe en achteraf in een kont kijken...... :X
 
Eindelijk!! Goede berichten.......

De rijstkoker loopt en blijft lopen. *O*
Na heel lang zoeken en klooien is het lek waarschijnlijk boven. :)
Iets met een vacuumaansluiting, die iets los zit in zn passing.
Gisteren hebben de Deputy en Gijs een rondje van zo'n 70 km gevijsd op de caferacert en de GT750. De laatste moet nog een keertje gesynchroniseerd worden, maar dan issie klaar.

Echter:
Ik heb van dat ding zo veel gedoe gehad, dat ik er niet eens meer blij om kan zijn.
Ben er helemaal klaar mee. De GT gaat dan ook binnenkort in de verkoop. :Y
Ik had hem gekocht om er lange ritten mee te gaan maken samen met de red baron.
Het wordt nu waarschijnlijk een modernere dikke 4-takt. })

latuuurrr.....

:W

En toch hè als je deze eenmaal goed aan de praat hebt blijft ie lopen en doet ie geen slag meer verkeerd echt waar en ik kan het weten :Y dik 85.000 op de teller met de eerste zuigers, grootste probleem in al die jaren een vermalen koppelingskorfring.....
 
Laatst bewerkt:
Tja -O- kan me het wel een beetje voorstellen maarrrrrrrrrr............?
Ik weet niet welke (Suzuki wijsgeer 8-) ) deze spreuk heeft bedacht ................

Zij die opgeven, weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren .

Spendeer nog een paar tientjes en laat hem goed afstellen bv. bij EP..........rijd er een
tijdje mee, met de R. Baron achterop :) en neem dan de/een beslissing :Y

Grtz. Dunsz.

Helemaal mee eens!
 
De teerling is geworpen! :Y

De waterkoker staat te koop.
Deze dus:
full


Motor staat niet thuis, dus voor nadere details/inlichtingen/foto's ff op dit linkje klikken: http://www.motodonatz.nl/



Rest mij nog alle volgers/kommentatoren/fans en supporters te bedanken. :}

See you in het andere topic: "Wat! Alweer een R5?"

:W
 
Laatst bewerkt:
Zonde dat je zo weinig plezier vd kokert gehad hebt -O-

Mijne heeft z'n 1e slagen na een lange winterslaap gemaakt en ben hem nu aan het opbouwen, hoop toch wel dat ik minder gehannes heb dan jij hebt gehad...

Wat komt er nu? een mooie guzzi met toch wat karakter?
 
Ik denk dat Gijs het voortaan bij het merk met de stemvork houd :)
Guzzi is wel leuk maar tref een slechte en je ben weer aan de beurt met de ellende.
 
Laatst bewerkt:
Dat valt met die moderne guzzi's vanaf zeg 2005 toch wel mee?

Het merk vd piano's, cd spelers, grasmaaiers en buitenboordmotoren maakt ook leuke fietsen :) Het model is natuurlijk persoonlijk
 
Tja, de GT is dan wel eindelijk af, maar het gevoel (motorrijden is emotie, nietwaar?) is helemaal weg. Ben dr gewoon klaar mee. ;(
Binnenkort gaat Gijs ff kijken of de Britten hem willen overnemen.....

Ik heb nog geen vast idee, wat er voor de GT750 in de plaats komt. Waarschijnlijk een wel een driecilinder ivm de mooie loop. :Y
Omdat het plan is om met de Red Baron lange afstanden te gaan rijden, wordt het iig een rationele keuze. En zal het resultaat niet brikwaardig genoeg zijn om hier er een topic over te openenen. :+

:W
 
Tja, de GT is dan wel eindelijk af, maar het gevoel (motorrijden is emotie, nietwaar?) is helemaal weg. Ben dr gewoon klaar mee. ;(
Binnenkort gaat Gijs ff kijken of de Britten hem willen overnemen.....

Ik heb nog geen vast idee, wat er voor de GT750 in de plaats komt. Waarschijnlijk een wel een driecilinder ivm de mooie loop. :Y
Omdat het plan is om met de Red Baron lange afstanden te gaan rijden, wordt het iig een rationele keuze. En zal het resultaat niet brikwaardig genoeg zijn om hier er een topic over te openenen. :+

:W

Een mooie XS750 is toch wel rationeel en brikwaardig? Kan die jongen lekker achterop.
 
Of neem een XS850, er zijn alhier de nodige topic te vinden waar genoeg inspiratie uit te halen is.

Daarbij, als je een 750 neemt de kosten blijven binnen de (fatsoenlijke) perken ;)



Dat ik zelf twee XS-en in de garage heb staan zal vast een bepaalde kleur geven aan dit berichtje :$ O-)
 
Of een triumph, heb je zowel als klassieke, T150/160, brikkerige, begin jaren 90 modellen en niet brik/moderne motor.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan