De Ronde Venen topic deel 4: Hier is alluz MHR

Komt hier waarschijnlijk ook niet vandaan.
maar gaat daar wel vaker fout, wedje leggen dat er een binnen 2 jaar een rotonde ligt :P

Past wel in het rijtje, ook die limiet van 50 op de dwarsweg omdat de gemiddelde automobilist niet capabel is op op een rechte weg te rijden -O- B|
 
ik vind t ook wel knap hoeveel lui er van de weg raken richting aalsmeer, over de nieuwe n201, bij die S Bocht...
 
Ik zit net je post in het GAY-ES topic te lezen. Algemene mening die daar uitgesproken wordt, komt wel overeen met wat ik in de werkplaats zie.. Soms kom je zo'n waus tegen die t helemaal mooi vind, maar die kan je op 1 hand tellen helaas..

Die paar wausen geven het bedrag trouwens wel zonder blikken en blozen uit.

Voor een RR en misschien R kom je wel meer van die lui tegen, maar dan zal je t wat meer in het oosten en zuiden moeten gaan zoeken. die fietsen zijn hier niet zo heel veel verkocht..

Ha KG,

Nuttige info, thanks!

Ik ga van Harten binnekort benaderen, en misschien Moto-Martin in Duitsland (die maken ook specials). En als dat niet werkt zoek ik het verder weg.. of online.

S1000RR en R carbon wordt al door meerdere bedrijven gemaakt maar als ik ooit nog eens zon bmw in handen krijg ga ik wel mallen maken van het zwarte ongespoten kapwerk. Want er is ook veel vraag naar :]
 
Ha KG,

Nuttige info, thanks!

Ik ga van Harten binnekort benaderen, en misschien Moto-Martin in Duitsland (die maken ook specials). En als dat niet werkt zoek ik het verder weg.. of online.

S1000RR en R carbon wordt al door meerdere bedrijven gemaakt maar als ik ooit nog eens zon bmw in handen krijg ga ik wel mallen maken van het zwarte ongespoten kapwerk. Want er is ook veel vraag naar :]

Van Harten maak je goeie kans, doen veel custom en special werk.

Ik had je graag geholpen, maar bij Harry is er niet bijzonder veel vraag naar.

Misschien dat je trouwens met die XR nu wel wat kans maakt in de S serie..
'T is sowieso een uitdaging, want t kuipwerk van zon ding is echt hels.. :')
 
Van Harten maak je goeie kans, doen veel custom en special werk.

Ik had je graag geholpen, maar bij Harry is er niet bijzonder veel vraag naar.

Misschien dat je trouwens met die XR nu wel wat kans maakt in de S serie..
'T is sowieso een uitdaging, want t kuipwerk van zon ding is echt hels.. :')

Top!

Wat is de s-serie? sport?

De zijkap van die XR is al lastig na te maken doordat de ophangpunten aan de achterkant van de kap omhoog komen (een gekloot met hulpmalletje maken of alles uitmeten en beugeltjes inlijmen ipv. dat je lipjes hebt aan de uiteinden van een kap.
 
Hebben jullie eigenlijk de kat er tussenuit geslepen bij de XR van Steven?
Nee, volle akra O-)


Top!

Wat is de s-serie? sport?

De zijkap van die XR is al lastig na te maken doordat de ophangpunten aan de achterkant van de kap omhoog komen (een gekloot met hulpmalletje maken of alles uitmeten en beugeltjes inlijmen ipv. dat je lipjes hebt aan de uiteinden van een kap.

s1000rr
s1000r
s1000xr

En ja, wat je zegt.
 
Oei zijn inderdaad veel bekende plekken.

Barry is dat misschien die mafketel die we vorig jaar met die bmw seizoen opener tegen kwamen?
Toen reed hij ook al zoals een pussy door dor mooie s bocht bij de N201.
 

Keiji :$

Ik zag je vorige keer nog rijden richting de A2. Ik toeterde in mijn brute Fiat 500 (1400CC!!!!) maar je had het niet opgemerkt :N enfin donderdag en vrijdag ben ik weer van de partij.
Ik heb voor deze 2 dagen een Ducati Panigale 959 gehuurd, even kijken of ik het motorrijden niet verleerd ben :]
 
hmmm, niet gehoord!!!

Ga je donderdag rijden? of ga je gay doen in de stad enzo? :')

wel dikke shit, en verstandig dat je niet meteen een 1299 huurt _O-
 
hmmm, niet gehoord!!!

Ga je donderdag rijden? of ga je gay doen in de stad enzo? :')

wel dikke shit, en verstandig dat je niet meteen een 1299 huurt _O-

Hahaha, met zo'n motor mag je wel een beetje gay doen toch :P

Ik haal de motor in de middag op. Ik ga wel eventjes de stad in, maar daarna pak ik wel de Amstel of iets dergelijks. Ik heb geen zin om de hele dag rechtdoor te rijden.

Achja, die hadden ze niet. Anders had ik die zeker wel gekozen. Je moet een beetje van alles proeven toch :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan