roestendoenze
MF veteraan
- Onderwerp starter
- #51
Update 6 erbij gezet. (De slotconclusie = )
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
oke dan rdz, harstikke mooi dat je nu weer kunt met je 400'je, hmmm vraag me ff af of de bus locktite nu helemaal leeg is , enne veel suucses met de remklauw, ut kump aalemoal wul wer goeeedUpdate 6 erbij gezet. (De slotconclusie = )
Even uit het stof getrokken.
De foto's zijn minder overvloedig, maar de boosdoener staat er op.
Na een maand eindeijk zo ver dat ik kan zeggen: volgende week zijn m'n onderdelen binnen ( als het goed gaat )
En dan weer lekker
400tje gaat sowieso mee.Heb je de tank en kappen al gespoten?? Ben erg benieuwd naar 't resultaat n.l.! Hij gaat toch wel mee naard de obt2 he? Of kom je op de kz? (brrrr.....een dubbelnokker...nieuwerwetse fratsen!)
Op dinsdag 09 juli 2002 21:18 schreef JohnK6 het volgende:...
[edit] concurentie voor ralfie's bmw [/edit]
En aan concurrentie cb-tjes geen gebrek.Nee hoor, Ralfie gaat met de CB deze keer
W8maar tot je m'n nieuwe paint-job onder ogen krijgt.Maar er is er geen een zoals die van mij
400tje gaat sowieso mee.
(Kapjes zijn helemaal af, tankje moet nog wat werk.)
Jochem, jij had 't toch laatst over extra lange imitatie spiegels? Op die roukema site kon ik ze niet vinden.
een klein simpel veertje en een motor is uitgeschakeld, hmmm nu op orgineel voertuig naar obt2????
[edit] concurentie voor ralfie's bmw [/edit]
Hoebedoeloe?Laat je de boel nog effe nameten?
Hoebedoeloe?
De vlakheid vd pasvlakken ofzo?
Bij de 400 past 't precies, maar kweetniet of 't bij de 750 past.Hoe heb je het voor elkaar gekregen om die cilinderkop te demonteren zonder het blok er uit te halen
Dit was me de vorige keer niet gelukt
Nu heb ik natuurlijk problemen om de dynamo er af te halen.(ik zou het carter willen splijten) Zit muurvast en ik vind geen manier (zonder schade te maken) om de boel te kunnen lossen.
Bij de 400 past 't precies, maar kweetniet of 't bij de 750 past.
Met luchtsleutel, moet 't kunnen. (dus effe bij de lokale garage langs) Maar da's wel erg rigoreus voor zulke kleine boutjes.
(goed gereedschap is 't halve werk )
Waarmee de stator-spoel aan de krukas vastzit?Ik bedoel de grote bout (of moer) op de dynamo die niet los te krijgen is.
Ik zal thuis 's kijken en ff over nadenken.Ik bedoel de centrale rotorbout, die kan je normaal lossen door een sleutel op de vervroeger te zetten om de krukas tegen te houden.
Bij deze actie is het paspennetje afgebroken van de vervroeger.
Dus zoek ik nu een andere manier om de krukas tegen te houden zonder verdere schade te hebben.
Dit alles is van het sloopblok, die ik verder wil demonteren.