de routes uit het gs rijders doen luxemburg topic iemand???

spree

Die hard MF'er
15 nov 2008
930
1
twente
Ik ga met een maatje 3 dagen luxemburg doen en wil graag de routes hebben voor mijn navigatie. Nou raad je het al de linkjes zijn dood. Heeft iemand nog de route heen, terug en de rondrit voor mij?
 
Heb je nu zelf ook al eens gezocht op motorroutes Luxemburg in Google want ik kom er genoeg tegen. Wil je gerust helpen en wel meerdere mensen hier maar zelf ff....... als het echt niet lukt heb ik er genoeg :-) Merk navigatie is ook handig om erbij te zetten.
 
niemand andere routes mag ook

Als je me even aangeeft waar ie naar toe moet stuur ik je vanavond wel een mooie route ernaar toe (en terug). Deze route loopt via robertville naar St.Vith via Burg Reuland door het Ourtahl om vervolgens af te buigen richting Wiltz om via Bastogne/Houffailize/La-Roche-en-Ardenne/Aywaille terug te gaan naar de Limburgse grens. Erg mooie route overigens. Ik hoor het wel.

Grtz, Tok
 
Ik zal even wat specifieker zijn. Ik zoek eigenlijk een leuke heen route naar een camping in luxemburg (liefst vanaf twente) een terugrij route en een rondrit terplaatse. iemand zoiets liggen? tis voor een streetpilot 3
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan