De schade / opbrengst na de TT

1x art.5 (op gevaarlijke wijze een "wheely" maken)


Dus we mogen wel niet gevaarlijk wheelien ? :+
 
Opvallend aan dit lijstje is dat er geen bekeuringen zijn geschreven TOT 30 km te snel.


Hulde daarvoor :Y
 
En er is hier helemaal niemand die zich afvraagt hoe ze deze hebben geconstateerd vanuit een helicopter. Adelaars ogen moet die piloot hebben gehad. En en ietwat vreemd geconstrueerde motor wellicht, want ik zou ze niet op mijn fiets willen hebben. *D
BMW C1 :?
 
ik kreeg er een voor kenteken onleesbaar. loopt ie zak mee naar 25 meter afstand om dat aan te tonen, blijkt dat het gewoon leesbaar is. "maar je krijgt toch een prent". vervolgens buigt ie de boel zover naar binnen dat bij het wegrijden de hele boel via het achterwiel naar binnenslaat. Schade: ongeveer 125,- Euro. ( plus de 75,- van de bon)

iemand ervaring met het verhalen van schade op zo'n agent, volgens mij mag hij niet zomaar onderdelen van mijn motor gaan verbuigen..

Daar ben je lekker mee -O-
Stond die vent er niet bij toen dat gebeurde of was hij al bezig met het monteren van een gordel op een andere fiets :?
 
Daar ben je lekker mee -O-
Stond die vent er niet bij toen dat gebeurde of was hij al bezig met het monteren van een gordel op een andere fiets :?


ik heb hem nog ingehaald dus hij moet het gezien hebben. durfde me waarschijnlijk niet te waarschuwen... heb het een beetje kunnen rechtbuigen, maar ziet er natuurlijk niet echt gezellig meer uit... zie onder. maar de declaratie is ondreweg naar de politie Drenthe :Y

motor3.jpg
 
quote:
dickdale schreef op 02 juli 2007 @ 10:27:

1 x het niet dragen van de autogordel;




En er is hier helemaal niemand die zich afvraagt hoe ze deze hebben geconstateerd vanuit een helicopter. Adelaars ogen moet die piloot hebben gehad. En en ietwat vreemd geconstrueerde motor wellicht, want ik zou ze niet op mijn fiets willen hebben.

Op zo'n overdekte bmw-scooter zitten toch gordels? Al zou ik me daarmee niet durven vertonen op de TT
 
_O-

dacht dat die dat waren met het bord "229 km !" :P

[me="Ted"]stond na de TT bij een benzinestation/ viaduct voor zwolle, waar erg veel mensen waren *O* .... en motoragenten aan het eind van de oprit om eventuele overtreders gelijk te pakken B| [/me]


Dat klopt ik zag ze net op tijd staan :Y
 
Niemand teveel gedronken. Netjes hoor! :}
de rest van de overtredingen val best mee O-)
ik reed een fuik in, iedereen moest blazen.


als ik op de R1 ga blazen, gaat ie toch sneller dan 229.....


hoesow uitlokking.....




:+
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan