De server van 2Fast heeft weer eens problemen...

BYM

MF veteraan
19 mei 2001
2.369
4
Zaan-city
Ik heb in mijn instellingen staan dat er bij mij geen pagina's zijn, met andere woorden iedereen heeft verschillende pagina's (reply 1 t/m 25 bijvoorbeeld) en ik heb gewoon 999 reply's onder mekaar staan.
Ik persoonlijk vindt dat het prettigst lezen.
Maar nu krijg ik de volgende mededeling:

De server van 2Fast heeft weer eens problemen....

Je kan een hoop problemen voorkomen om (tijdelijk) in de opties het 'aantal posts per pagina' op 20 te zetten.
Klik hier om terug te keren naar het forum.


Gaat hier nog verandering in komen, want zo prettig vindt ik dit niet, dit is net zoiets als je bestek omkeren en dan voortaan zo gaan eten (debiel dus)
 
[Frusty-modus]
wat denk je zelf...
[/Frustymodus]

Baal zelf ook als een stekker, en doe er alles aan om het zo SNEL mogelijk op te lossen.

Heb zelfs via Yuri een test-account bij een andere provider geregeld.

Heb het trouwens al een paar keer gepost hier, maar goed...zie dus deze announcement.
 
Ja, hehe...valt ook wel mee hoor, gelukkig draait alles nu redelijk, behalve Actieve Onderwerpen...

Dus met wat workarounds kom je nu een heel eind...

Nu maar hopen dat 2Fast snel het probleem gelokaliseerd heeft...
 
Alles komt goed, zelfs met 2 slow (4u/me). Actieve onderwerpen doet het weer.
Wat kan een mens gelukkig maken haha 8-) , en met mij velen
 
Ik krijg die melding alleen bij dit topic:
"Post hier al je grappige plaatjes en verhalen"

Voor de rest heb ik die melding niet gehad maar iedere keer als ik dat topic probeer te openen heb ik dat (ook op school toen ik niet ingelogd was).
 
Alles komt goed, zelfs met 2 slow (4u/me). Actieve onderwerpen doet het weer.
Wat kan een mens gelukkig maken haha 8-) , en met mij velen

Ehhj, fuckoff jij.
2fast is retesnelle provider.. daar heb je ECHT niks over te kakken hoor. Je, ik verdedig de gratis hoster van me ondertussen VEEL grotere site dan overeengekomen! (dus neem het niet te persoonlijk die woordjes hierboven) :)
Ok, het is waarschijnlijk dat er wat probleempjes zijn die mogelijk (ik vind het zowiezo raar dat een hoster iets te maken heeft met een ppp setting en AT setting van dit forum) door 2fast zijn, maar als ze moeite doen om het op te lossen heb je niet te klagen denk'k. Vooral omdat ruud zich hier toch niet blauw moet betalen ivm de vorige hoster.

Ps: ruud: proberen ze het nu eigenlijk effectief op te lossen? En hoe draait alles op die andere testaccount? Zelfde problemen of probleemloos?
 
Testaccount draait nog niet helemaal, Yuri Was druk met andere zaken.

2Fast probeert het in ieder geval wel op te lossen, dat weet ik....
 
Ik krijg bij algemene praat bij verschillende topics aangegeven dat er problemen zijn bij de 2Fast server.
Wordt er niet echt vrolijk van, maar ja.
Zal wel goed komen :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan