De slechtste koekblikbestuurder

suzuki gsx600f

Die hard MF'er
25 feb 2003
913
0
Capelle aan den IJssel
Ik zag net voor het eerst het programma de slechtste automobilist.

Mijn god, het is te hopen dat dit opgezet spel en dat deze malloten niet echt zo rondrijden.
Dan wordt motorrijden zo'n beetje russische roulette mocht je deze tegenkomen op de weg.

En zijn er nog trots op ook.

'(
 
Citaat uit "Promotor" (ANWB!!!) van juni 2003: "Ga er van uit dat automobilisten ongelofelijk onkundige knoeiers zijn. Ze kunnen de auto nauwelijks besturen, kennen de verkeersregels niet, nemen niet de moeite om serieus om zich heen te kijken, hebben haast, zijn ergens anders mee bezig, mankeren van alles aan hun ogen en/of zijn ronduit agressief. Toch voelen we ons hier niet ongemakkelijk bij. Fluitend en op volle snelheid passeren we kruispunten met wachtende automobilisten, er blindelings op vertrouwen dat ze ons gaan zien en voor laten."

AR15firing.gif
auto.gif
 
Laatst bewerkt:
Je zou ook kunnen stellen dat je met de motor te snel bent om geraakt te kunnen worden door een gemiddelde bestuurder.
Verder heb ik bij dit soort programma's een nare smaak in mijn mond.. Sukkels die op TV gaan vertonen HOE beroerd ze rijden, en dan zijn er ook nog mensen die er naar kijken.. Ramptoerisme noemen we dat hier... Nee dan kijk ik liever Blik op de weg, hoewel die lui ook een beetje ERG moraalridderig zijn zo nu en dan..

Ander woord voor auto's ontwijken in de spits: Kneuzenslalom :+
 
Dit lijkt me niet opgezet, ze zouden aan hand van deze beelden eigenlijk het rijbewijs in moeten trekken van sommigen van hun. Dat ene wijf met dat rooie haar dat alleen maar histirisch kan schreeuwen heeft gewoon een rijbewijs, maar ze vinden 30 km/u te hard rijden gevaarlijk.
 
Op dinsdag 03 juni 2003 17:33 schreef Druiloor het volgende:
Dat ene wijf met dat rooie haar dat alleen maar histirisch kan schreeuwen heeft gewoon een rijbewijs.
En dan je stuur loslaten bij het remmen, AAAARRGG! Hopelijk kom ik die nooit tegen op de weg. :(
 
ja man hoe hebben die lui hun rijbewijs gekregen stomme eikels die lui zijn op de fiets nog gevaarlijk. Leuk als je die tegenkomt op de weg neem dan maar volgafstand van 50 meter ofzo
Waardeloos oke ik heb nog geen lessen gehad maar ik weet zeker dat ik weet hoe ik moet schakelen, hoe ik moet remmen, dat ik wel mijn stuur moet vasthouden als ik rem,hoe ik een goeie bocht maak(tegen de wegas waardoor ik de hele bocht kan overzien en vooruit kijken).(ik ga natuurlijk mijn motor A halen
 
Dat programma is dus zoiets als 'Gevaar op de weg'???¿¿¿ Wat je daar ziet is echt niet normaal.

Afpakken dat rijbewijs en vastknopen op een rollator!
 
Hey is dit door ons Belgen ook te zien of is het weer op zo'n Yorin of Veronica?

Noem is zenders en uren...
 
Lijk me nogal off topic dit ;)

Maar het zijn inderdaad wel heel erg slechte chauffeurs, rijbewijs innemen lijkt me het minste wat er moet gebeuren, geef ze er maar een busabbonnement voor
SMILies.gif

 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan