O wacht, het is jouw motor niet.Probeer hem eens te starten met een doekje in de uitlaat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
O wacht, het is jouw motor niet.Probeer hem eens te starten met een doekje in de uitlaat.
Probeer hem eens te starten met een doekje in de uitlaat.
O wacht, het is jouw motor niet.
Als je de Beemer zat bent kun je ook kijken naar een Kawa 300/400, is denk ik wel wat dynamischer dan de Honda +Dat van de Enfield had ik gezien ja.
Ook een zeer leuke motor.
De vorige winter had ik een ホンダ CBR250R maar ook een automobilist die mijn rechterarm eraf reed. (Ellepijp en spaakbeen versplinterd)
En de GS is veel leuker en rijdt honderd keer beter. Als die start.
Vooralsnog vind de dealer heeft geen garantie omdat er een andere uitlaat op zit.
Onderstaande motoren zijn echter allemaal standaard..
En wat heb je aan garantie als hij je bijna iedere keer laat staan..
Bekijk bijlage 1339908Bekijk bijlage 1339909Bekijk bijlage 1339910Bekijk bijlage 1339911
Naar mijn idee maken BMW's hun imago ook niet waar, ze zullen vast goed rijden (worden niet voor niets veel verkocht) maar altijd als ik zoek naar problemen van een BMW model wat ik wel interesant vind kom je toch altijd wel aardig wat tegen. Geeft misschien een vertekend beeld maaaaar als ik zoek op Jap problemen kom ik meestal niet zoveel tegen.. Ik hou het dus Japans en ga gewoon nooit op een misschien fijne BMW rijden.Ik probeer niet met een partijdige bril te kijken, maar toch..............................
Steeds weer zie ik berichten over BMW's, die niet (goed) doen waarvoor ze bedoeld zijn.
Ja, zoiets dacht ik ook al of snel een 'iets' meer dempende einddemper regelen.Probeer hem eens te starten met een doekje in de uitlaat.
Mijn S1000R deed het altijd perfect, en gisteren met de S1000RR gereden omdat het niet anders kon momenteel.Ik probeer niet met een partijdige bril te kijken, maar toch..............................
Steeds weer zie ik berichten over BMW's, die niet (goed) doen waarvoor ze bedoeld zijn.
Dat is nooit anders geweest,ik heb wat af gesleuteld aan die dingen,heb er soms nogIk probeer niet met een partijdige bril te kijken, maar toch..............................
Steeds weer zie ik berichten over BMW's, die niet (goed) doen waarvoor ze bedoeld zijn.
Er zijn nog genoeg banden te koop voor de FZ oa de Pirelli Sportdemon ,onderdelen zijn op CMSNL of E-bay ook nog wel te vinden.Liefst zien de fabrikanten natuurlijk dat je iedere 10jr een nieuwe gaat kopen. (en de oude naar de sloop)
Ja, ze worden wel voor een mensenleven gemaakt, maar ze stoppen gewoon met leveren onderdelen.
Mijn brommerd is nu 33 jr en gaat nog als de brandweer. Yamaha FZ750 met bijna 2 ton op de klok.
Jammer is wel dat sommige onderdelen steeds moeilijker (of niet) leverbaar zijn.
Kunststof delen worden op leeftijd steeds brosser. Dan breekt er makkelijk iets af. Hoe kan je ze nog vervangen?
Technisch gezien zou de motor nog heel lang mee kunnen, ook nog voor dagelijks gebruik.
De fabrikant(en) zorgen er voor door de niet-leverbaarheid dat je uiteindelijk tot stilstand komt.
Bijv. de bandenmaten van toen, zie je vandaag niet meer. Een modern gangbaar type band is voor mijn motor niet te koop.
De Ninja 400 heb ik in februari dit jaar al op de korrel gehad.Als je de Beemer zat bent kun je ook kijken naar een Kawa 300/400, is denk ik wel wat dynamischer dan de Honda +JapanseThaise kwaliteit.
Het is wel lastig als je niet op je motor kan rijden een voor een aardig gedeelte van het jaar, helemaal als je er ww mee rijdt.
Haha, snap ook wel de charme van een baby BMW naast je big bike BMW.De Ninja 400 heb ik in februari dit jaar al op de korrel gehad.
En heb een dagje met de Z650 Ninja mogen rijden. Beiden aantrekkelijk geprijsde en zuinige motorfietsen.
De G310GS geeft het leukste contrast met mijn S1000RR.
En ben er toch wel een beetje verliefd op geworden.
Achteraf had ik misschien toch de Kawa moeten doen.
Maar dan was het ook wel blijven kriebelen denk ik, soms is minder 'meer'.
Ligt eraan wat je wil.. als je er echt TransAlp dingen mee doet zijn er maar weinig echte opvolgers. Denk dat de F800GS qua spirit nog het meeste in de buurt komt, mja dan zit je wel op een BMW
Nou, dan zou zeker de helft van alle reacties op MF verwijderd moeten worden......Reactie verwijderd ivm niet relevant.
zoveel reacties heb jij niet