de slechtste motor die je ooit gekocht hebt?

Zot

De botte fuckman
28 mei 2002
41.212
5.576
In navolging van de beste aankoop, de slechtste.

Mijn slechtste was een BMW R100 GSPD. In slechts 50.000 km. vrijwel dat hele ding moeten vernieuwen. Wat een schijtbak was dat zeg.
 
Oeps..
Is het daarmee dat ik geen reactie krijg op mijn e R 80 GS te koop?
Wat vond je er dan niet goed aan... behalve dat het rijdt als een tractor?
 
Gelukkig nog geen slechte moto gehad :]

men eerste was een goeie vfr en men tweede is ook een goeie vfr :9
 
Honda Bol'dor cb900 uit '79
Zag er schitterend uit. Had voor deze motor iemand mee genomen die er verstand van zei te hebben. Na zijn (goedkeuring)motor gekocht, voor destijds Fl 4000,00.
Alleen maar problemen en onkosten aan gehad!!!
Daar ging mijn motorplezier! Ik heb er nog trauma's aan overgehouden
nervous.gif
 
Kawasaki Vulcan 750
Was een maandag motor, andere zullen wel ok zijn. Voldeed achteraf niet aan onze verwachtingen, was ook de 1e motor,
 
Oeps..
Is het daarmee dat ik geen reactie krijg op mijn e R 80 GS te koop?
Wat vond je er dan niet goed aan... behalve dat het rijdt als een tractor?

De rijeigenschappen waren eigenlijk het beste van de motor.

De schokbreker ontplofte, de bak begaf het, het cardan in barrels, de diode brug 3x kapot, de rotor naar god, de snelheidsmeter hemelen, etc etc.
 
Ik had ooit heel lang geleden een LTD 250. Had toen mijn rijbewijs nog niet motor gekocht om te sleutelen. Damn, dat ding reed/deed echt voor geen meter.
Heb hem ingeruild voor een 25 KW setje :)
 
Kawasaki CSR(LTD)305

Eerste motor, chopper misstap, 25kw

wat een knakenfiets... vastloper, warmlopers, gebroken kabels (x4), dure reparaties als lekkende koppakking...
 
Laatst bewerkt:
CX500

had 2500 gulden gekost, en daarna liepen de kosten snel op (1000-en guldens)... overigens nog wel door de Alpen mee gereden.

Ik had al een andere motor besteld toen de krukaslagers eruitliepen... was dus (bijna :( ) net op tijd...
 
Honda Bol'dor cb900 uit '79
Zag er schitterend uit. Had voor deze motor iemand mee genomen die er verstand van zei te hebben.
Kan best dat ie er verstand van heeft/had, maar 't is een moment opname.


Dattie daarna steeds op 3 pitten loopt, slecht koud start, accu's vreet enzo kun je vantevoren niet voorspellen. Had je Jomanda mee moeten nemen. :P
 
Aprillia Tuaereg 250cc offroad..

5000 gulden onkosten aan gehad in nog geen anderhalf jaar :X
 
Kawasaki KLR650
Mijn huidige dus :(
Veel motorisch gekut aan gehad maar nu wel helemaal opgelost.
(motor gereviseerd)

Distributie tandwiel naar de klote, oliepomp kapot, vacuummembraan van de carb gescheurd, stuurprobleem.

Een hele hoop wintertijd aan liggen sleutelen en kosten gemaakt en nu hoop ik toch eens deftig van die motor te kunnen genieten.
 
Eh.. mijn Harley Davidson.... En iedereen maar zaniken.. Ik heb je toch gewaarschuwd... :X Sommige betalen gewoon meer leergeld :)
 
Mijn slechtste was ook mijn eerste: Suzuki Savage LS650... kon alleen maar olie lekken dat ding, en veel... voor 1350 gekocht, half jaar later voor 500 de deur uit gedaan :(
 
mijn huidige fzr1000,heb daar de motor van moeten laten reviseren,alsook de remmen opnieuw gedaan,elektrische problemen en gezeik met benzinepomp gehad...amai

had die voor 2000 euro gekocht van eikel...draaide op die moment goed,....tot je dat ding afwerkt en echt ging gassen,liet gewoon een blauwe wolk achter....bwarg!

Is nu in orde :)
 
Een Triumph Daytona 900. Prachtige fiets, maar er was motorisch weinig meer heel... nieuwe krukas nodig! Alles was blauw vanbinnen, zonder olie gereden, verdomme! Maar goed, 5000 gulden verder reed hij weer als een zonnetje en kwam ik erachter dat hij voor mij door het mono-buis-frame niet ideaal was... en verkocht ik hem... ;( met pijn in mijn hart.
 
Terug
Bovenaan Onderaan