de slechtste motor die je ooit gekocht hebt?

Mijn eerste motor, een Honda CX 500... vele malen de kettingspanner aan gort.. na een jaar de deur uitgedaan.. daarna alleen nog maar BMW gereden..
 
Een Fireblade uit '95!!!! Wat een schijtbak was dat veel electronisch gekloot waardoor hij nooit goed liep en het was zg. de ultieme stuurfiets. Jaa toen de eerste uitkwam want na een SRAD gereden te hebben vond ik dit bakbeest toch knap waardeloos sturen. Foute aankoop, weinig plezier van gehad en slecht vanaf gekomen. (daar zijn er al zoveel van meneer en ik heb er zelf al drie staan en deze is niet eens origineel)!!!Dank u wel zeer beleefd meneer de dealer voor deze heerlijke baggerprijs voor een Blade met Bos seatpipes. niet origineel betekend dus: Niks waard!!!
 
Kawasaki ZXR750 uit 93.
1 Liter olie op de 800km....was blij dat ik um kon inruilen op de VFR.


VFRiendelijke groetuh
Speedy
 
Joepie als ik dit zo lees had ik het record olie verbruik 1 op 200. In goed vertrouwen gekochte eerste motor, Honda CBX 250. 3 weken ergernissen aan gehad en staat nu voor de deur, kenteken al naar de rdw toe.
 
Mijn huidige en tevens eerste motor een aprilia rs 125 is echt de slechtste ooit
Al 3 x een vastloper en zaterdag was de laatste. Met dik 160 en ook nog een klapband. Ik heb erg veel geluk gehad, maar echt een klote-ding dus.
 
ben precies nog geen Suzuki tegengekomen :D

euh...nou bij deze dan. Ik HAD een RF900, en ben blij dat ik er vanaf ben. Zolang ik 'm heb gehad, continu carburatie problemen. Ben bij 3 verschillende dealers/monteurs geweest en geen van hen konden het probleem definitief oplossen. Heb 'm 2 jaar gehad, maar heb nog nooit 3 maanden probleemloos gereden (ongelogen.) En nadat de importeur me ook nog eens heeft laten vallen, heeft Suzuki voor altijd afgedaan voor mij.

En dat wilde ik even kwijt :z
 
jeetje..
Ik heb ooit een Benelli off the road gehad. Ik geloof 125 cc met rechts schakelen en links remmen.. leuk als je een noodstop moet maken, dan trap je de versnellingspook door de grond
 
ik kan je hele verhalen vertellen over JAWA....
Alleen hebben we het hier over slechtste motor !!!

Tja... dan hoort JAWA er niet bij :X


Tot nu toe is mijn voormalig motor Honda CB500R zeer goed bevallen net zo als mijn recente motor Yamaha FZS600 Fazer :}
 
Een Soes gsx750es uit 1983

Mijn eerste bike, voor 1500,- gekocht als "budget bike" bij $afe in Zoetermeer. Wat een ellende met die zaak zeg, voor kleren zal ik er nog wel komen maar een motor zal ik er nooit meer kopen. Nouja, ik heb er wel plezier van gehad, vooral in de eerste weken, maar dat was vooral omdat ik nog niet veel op een goede motor had gereden, en je wilt toch rijden nietwaar? Nu ik mijn gpz-je heb denk ik er wel anders over :X

Wat was er mee mis dan?

1. Gasnaalden versleten, mogelijk ook de zittingen in de carburateur
2. Uitlaatbochen doorgeroest (gaten als een knaak zo groot)
3. Bedrading slecht (accu loopt snel leeg bij stilstand)
4. Hij vréét accu's (teveel laadstroom tijdens het rijden, spanningsregelaar?)
5. Remklauwen vóór moeten vervangen worden
6. Benzinetankdop moet vervangen worden
7. Snelheidsmeter doet het niet meer (kabel vervangen?)
8. Cockpitverlichting doet het niet

Enfin, ze hebben hem afgelopen Zaterdag van me teruggekocht voor 700,- (Ik had er net een nieuwe voorband op laten zetten door hun - hebben ze trouwens niet goed gedaan want hij begint nu bij 140 heel erg te slingeren) En nu komt het mooiste: Ze hebben hem alweer in de verkoop staan voor plusminus 1150,- pleuro's!!! En let wel: da's zonder 200,- afleveringskosten!!!

Nou, met al die dingen die er aan moeten gebeuren om hem weer veilig te maken voor de weg is 700,- euro méér dan genoeg voor die fiets (Ik heb al veel betere op internet zien staan voor dat bedrag)

Let wel als die soezen goed zijn dan zijn het fijne fietsen om mee te scheuren!
 
Heheheh geen yamaha's?
Ik heb alleen maar gezeik gehad met brommers.
Wat een kutbende, altijd wat.
Wat ik daar aan verspijkerd heb, had er een nieuwe auto van kunnen kopen :(
 
Mijn eerste motor cb450s, gekocht als trashbike. Het probleem was dat het domme ding niet stuk wou :+ En dus kon ik ook niet sleutelen... wat een bagger :) . Wel overal volgas (helaas waren er bijna geen pk's te voelen) doorheen knallen.
(top van 160 km/u :] )
 
ik hep eens en suzuki er250 gehad (2 takt enduro)om de winter door te rijden. in 4 maanden tijd liep hij 4 keer vast.
 
Kawasaki CSR(LTD)305

Eerste motor, chopper misstap, 25kw

wat een knakenfiets... vastloper, warmlopers, gebroken kabels (x4), dure reparaties als lekkende koppakking...

he dat mijn 1e motor ook.. een 1983 type.heerlijk na een scooter.totdat ik "iets" te veel olie in mn blok pompte....2000 gulden motorschade.
eigenlijk dus mn eigen fout |(
 
Quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 08:29 schreef BertV het volgende:
Kawasaki CSR(LTD)305

Eerste motor, chopper misstap, 25kw

wat een knaken ??? fiets... vastloper, warmlopers, gebroken kabels (x4), dure reparaties als lekkende



he dat mijn 1e motor ook.. een 1983 type.heerlijk na een scooter.totdat ik "iets" te veel olie in mn blok pompte....2000 gulden motorschade.
eigenlijk dus mn eigen fout |(


Toch wel kawa's
 
Huidige motortje.
Door eigen huis, kinderen , tweede auto en zo m'n Triumph Sprint verkocht(snif).
Wilde toch blijven rijden , kon goedkoop een Kawaatje z400j uit 82 kopen.
Heb deze zomer toch al 150 km gereden, moest het een en ander vervangen , zeg maar een uitgebreide grote beurt. Nu lekt hij benzine, blijft een vlotter hangen........ :(
.
Maar ja, hij koste ook niet veel
 
m'n kawa ZXR750 '93 (zwart paars) 16.000 km mee gereden (in 10 maanden tijd) , olie verbruik was 1:800km, toen snel de VFR gekocht.



VFRiendelijke groetuh
Speedy
p_zxr_a.jpg
 
Mijn slechtse ooit was een Ducati.
Ik had dat kreng nieuw gekocht en binnen 5 maanden weer ingeruild! :(
In die 5 maanden heeft hij me 8 keer naast de kant van de snelweg laten staan.
Wat een waardeloze machine was dat zeg!
 
Terug
Bovenaan Onderaan