De snelste CBR'600'F van Nederland !

Status
Niet open voor verdere reacties.

vfroem

Die hard MF'er
19 feb 2003
513
1
Sint Oedenrode
Te Koop:

Honda CBR600 met een 900cc Fireblade motorblok !
Aan de buitenkant is helemaal niets te zien, het blok is perfect ingebouwd.

Een echte wolf in schaapskleren; een CBR'600'F met ruim 140PK.
Daar kan geen splinternieuwe CBR600RR, Yamaha R6, Kawa 636 of Suzuki GSX-R600 tegenop !!!


CBR600F op kenteken
Bouwjaar 1994
15.000km

Verdere bijzonderheden:

-Lucas remschakelset
-Donkere ruit
-Kleine knipperlichten
-Ovale carbon demper met mooi vol geluid -Fireblade uitlaatbochten -Fireblade Radiateur


Prijs: 2.899,- euro

Voor meer info en/of vragen kun je me het beste bellen: nulzes - 430 400 76


full
 
En dat kan het frame, achterbrug en de rest wel aan? Zo ja, waarom heeft geen 1 fabrikant dan nog een "zwaar" blok in een 600 frame gebouwd :?
 
Mijn 600f heeft gele rimstriping, dus die is sowieso sneller :O
 
En dat kan het frame, achterbrug en de rest wel aan? Zo ja, waarom heeft geen 1 fabrikant dan nog een "zwaar" blok in een 600 frame gebouwd :?

Bandit 6 en 1200.. zelfde frame? :]
Enig id watvoor frames ze in de jaren 80 hadden? met 100pk.. en 18 inch velgen met banden 2x zo breed als op je fiets ;) ;) ;)
 
Bandit 6 en 1200.. zelfde frame? :]
Enig id watvoor frames ze in de jaren 80 hadden? met 100pk.. en 18 inch velgen met banden 2x zo breed als op je fiets ;) ;) ;)

Hey, daar moet je niet mee fukken, zo-eentje heb ik :+

(alleen heeft die van mij cbr wielen en een blade monoshock)
 
He VFROEM, heb je nog aan foto's van de ophanging gedacht? ...en ik zou nog steeds een keer met de vrouw langskomen voor de koppeling, maar tot nu toe geen gezamenlijke onbezette vrije dag gehad...
 
He VFROEM, heb je nog aan foto's van de ophanging gedacht? ...en ik zou nog steeds een keer met de vrouw langskomen voor de koppeling, maar tot nu toe geen gezamenlijke onbezette vrije dag gehad...

Maak snel even tijd voor dat de motor verkocht is, dan kun je zelf de foto's maken. Ik heb mijn eigen motor sinds afgelopen zaterdag bij huis staan, kan je vriendin gelijk de koppeling proberen.


groeten,

Rob
 
Te Koop:

Honda CBR600 met een 900cc Fireblade motorblok !
Aan de buitenkant is helemaal niets te zien, het blok is perfect ingebouwd.

Een echte wolf in schaapskleren; een CBR'600'F met ruim 140PK.
Daar kan geen splinternieuwe CBR600RR, Yamaha R6, Kawa 636 of Suzuki GSX-R600 tegenop !!!


CBR600F op kenteken
Bouwjaar 1994
15.000km

Verdere bijzonderheden:

-Lucas remschakelset
-Donkere ruit
-Kleine knipperlichten
-Ovale carbon demper met mooi vol geluid -Fireblade uitlaatbochten -Fireblade Radiateur


Prijs: 2.899,- euro

Voor meer info en/of vragen kun je me het beste bellen: nulzes - 430 400 76


(Afbeelding)


Goedendag,

Hoe zit het met de ophangpunten van de motor aan het frame?
Want volgens mij is dit de motor waaraan ik gelast heb.
Aan de versnellingskant was het bevestigingspunt van het blok afgebroken.
Dit is toen niet professioneel gelast.Want deze motor had eerst een andere voorvork remmen en achterbrug.

Ik dacht zeg het maar even want het blok is niet geschikt voor het frame van deze motor.Het scheurt op een gegeven moment los.

Ik kan het weten heb er een aantal gebouwd toen ik meedeed aan midzomeravond races en geloof mij dat was na 1 jaar geen feest hoor.Frame was helemaal naar de ......

Succes!
 
Doe mij deze dus maar niet, koop dan wel een echte blade.. Wolf in schaaps kleren als je met je bakkes op het asfalt ligt omdat je frame scheurt... :X :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan