de "speeltuin" bij Roosendaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
hoi
tussen kwartvoor 7 en kwartover 7 heb ik ook niets gezien
van die mensen in het blauw dan hey
meschien tot van het weekend


Oke, als we nou eens en dag afspreken wanneer we met minimaal 10 man zijn in de speeltuin dan kan dex nog meer foto's maken....
Anders blijft hij heen en weer reizen met zijn uitklapbare telelens...(geen pretje)
Dex, je hoort het wel...
 
Wij waren er rond tienen...helemaal niemand meer! Willen we weer door, wat blijkt komt er een hele aardige KLPD-er ff lekker kletsen...
Was niet zo druk jammer genoeg, volgende keer beter dan maar! :W

By the way: Errug mooie foto's!!! Zo zie je tenminste hoe het wel moet! *O* *O*

Tot vd week..we kiep in tatsj
 
zeg maar iets
als het maar droog is
ik wil ook wel zo n mooie foto
Oke, als we nou eens en dag afspreken wanneer we met minimaal 10 man zijn in de speeltuin dan kan dex nog meer foto's maken....
Anders blijft hij heen en weer reizen met zijn uitklapbare telelens...(geen pretje)
Dex, je hoort het wel...
 
Wij waren er rond tienen...helemaal niemand meer! Willen we weer door, wat blijkt komt er een hele aardige KLPD-er ff lekker kletsen...
Was niet zo druk jammer genoeg, volgende keer beter dan maar! :W

By the way: Errug mooie foto's!!! Zo zie je tenminste hoe het wel moet! *O* *O*

Tot vd week..we kiep in tatsj
klopt hij reed mij voorbij en zei dat ik iets gas terug moest nemen !! toen ik voorbij de pomp kwam zwaaide ik nog naar jullie
 
klopt hij reed mij voorbij en zei dat ik iets gas terug moest nemen !! toen ik voorbij de pomp kwam zwaaide ik nog naar jullie

dus jij deed het teken geven dat hij gas bij moest geven....
full


hahhaah lol _O- _O- _O- :W
 
ik wil er ook op zet een dag het forum en ik kijk of er nog meer snelle kunnen moet wel een dag weten
de gr.

Oke, als we nou eens en dag afspreken wanneer we met minimaal 10 man zijn in de speeltuin dan kan dex nog meer foto's maken....
Anders blijft hij heen en weer reizen met zijn uitklapbare telelens...(geen pretje)
Dex, je hoort het wel...
 
klopt hij reed mij voorbij en zei dat ik iets gas terug moest nemen !! toen ik voorbij de pomp kwam zwaaide ik nog naar jullie


Dus dat was jij?! Ik zag het een beetje laat..volgende keer ff stoppen he?! ;)
De KLPD meneer zei overigens dat je ook 130 mag rijden op de tussenstukken, de KLPD maakt daar geen problemen van! |( O ja, en op de toerit van de pomp naar de snelweg mag een wheelie ook best!! Ze zijn de moeilijkste niet zie je wel!! _O-
 
Hey Dexter, hardstikke bedankt voor de foto!!! Echt super.....
He Zeta ,ik had jou gesproken over de circuitdag via Mcr maar dan kunnen wij geen vrij krijgen van ons werk
:(
Volgende keer kom ik op mn eigen motor en niet op de Vtr 250!!!
Ps plakken je bandjes lekker??? Bt 14 was t geloof ik??
 
He Zeta ,ik had jou gesproken over de circuitdag via Mcr maar dan kunnen wij geen vrij krijgen van ons werk
:(
Volgende keer kom ik op mn eigen motor en niet op de Vtr 250!!!
Ps plakken je bandjes lekker??? Bt 14 was t geloof ik??
Hmm jammer joh, was wel leuk geweest als jullie mee konden. Maar de bandjes doen het nog steeds goed.
 
iemand intresse om volgende week door de weeks weer een foto dag te doen met dex (als het hem uitkomt)..

ik dacht zo rond de donderdag, vrijdag...(mits het goed weer is) rond de klok van 20.00 uh weer...
 
iemand intresse om volgende week door de weeks weer een foto dag te doen met dex (als het hem uitkomt)..

ik dacht zo rond de donderdag, vrijdag...(mits het goed weer is) rond de klok van 20.00 uh weer...


ooohh man echt te vet.. ik ben er ik ben er ik ben er *O* *O* *O*
zal ook gelijk eens mn titanium op mn sliders hobbybobben :Y

wil ook wel weer eens een nieuwe poser pic want ik heb alleen maar oude van 2 jaar terug :Z
 
VOLGENDE WEEK VRIJDAG KOMT PERFECT UIT


oke als het DEX uit komt houden we het op vrijdag avond rond 20.00 uh...

Marf
R1 petje
Suzuki manneke
Evel knievel
Zeta boy...duhh
Party-Marty
R6 dan (probeert te komen)
Chiel
Hoerkske _O-
vrouwke
sis grsx
miss nitro
chessmaster
dallie
jeroentje m,... je had mij denk ik gezien?????
aprilie willy
napa
snelledre
...
...
Nog meer gegadigden?
 
Laatst bewerkt:
Ik ben weer terug mensen...en ik kom ook wel voor een fotoshoot :) Alles is nog heel dus dat moet wel lukken :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan