de "speeltuin" bij Roosendaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
waar ben jij geweest dan???? rondje brussel gedaan?
als dat zo is dan is het best snel gedaan... _O- _O- _O- _O- *O* *O*

"Jij bent zeker de leukste thuis, wat een humor heb jij, nee ik kom niet meer bij"

Je humor is net zoals dat programma.....flauw, en nee, zout helpt niet.

Ben Brussel vanaochtend nog voorbij geblazen, voor de rest in chronologische volgorde: Nederland, Belgie, Luxemburg, Frankrijk, Duitsland, Zwitserland, Italië, Frankrijk, Belgie en weer Nederland. 3200 km is heel wat rondjes brussel hoor |(
 
"Jij bent zeker de leukste thuis, wat een humor heb jij, nee ik kom niet meer bij"

Je humor is net zoals dat programma.....flauw, en nee, zout helpt niet.

Ben Brussel vanaochtend nog voorbij geblazen, voor de rest in chronologische volgorde: Nederland, Belgie, Luxemburg, Frankrijk, Duitsland, Zwitserland, Italië, Frankrijk, Belgie en weer Nederland. 3200 km is heel wat rondjes brussel hoor |(

nog problemen gehad?
En waarom ben je nu al terug, in dit regenland.....
:N :N
 
In principe kan ik volgende week vrijdag wel, en ja iedereen die maar vaak genoeg voorbij komt zet ik op de foto.
Overigens ga ik er geen gewoonte van maken om dit steeds weer te doen.
Een paar jaar terug heb ik ook zoiets bij 'De Baars' gedaan en nu dus hier.
De volgende keer kan dus gemakkelijk weer een paar jaar duren.... })
Het maakt me overigens niet uit hoeveel mensen er zijn, dus jullie hoeven hier voor mij geen lijstje bij te houden.
Ik zie wel hoeveel mensen er zijn als het zover is.....

grtz,

Dex
 
ken dan iedereen op de foto??? zou best willen ...

tuurlijk, Dex. vind het volgens mij geen probleem,...
we moeten natuurlijk niet met honderd man aan komen :? :? re
Ik denk dat we met een clubje van 15 man een mooi aantal hebben...
alle speeltuin rijders zijn altijd welkom...
Dus Dweezy, ouweman, mys, ook jij zoo en flags,miss nitro, aprilie willy, nico, chiel, Zx12rob Zx10rene en de overige die ik nog niet heb gehad..
Dre jullie komen dan toch ook,.. Maar geen wheelie's voor jullie ..


Oja rob nog een goede vakantie gehad in de kempen????

een lijsje is wel leuk....
dan heeft iedereen een kans gehad toch, want ze lezen het dan elke keer terug...
Zoals je hoort, last change... lol
 
nog problemen gehad?
En waarom ben je nu al terug, in dit regenland.....
:N :N

Geen enkel probleem, zo zie je maar, 2takt is helemaal niet zo onbetrouwbaar als men zegt...

En wat het weer betreft...1e dag 2 kleine buitjes gehad, daarop volgende dagen droog en erg warm (25 tot 40 graden) en vandaag vanaf Dijon echt flinke hoosbuien gehad. Gisteren was echt gewoon te warm, Zuid-Frankrijk, tegen de 40 graden en stevige wind, helaas warme wind, dus van verkoeling absoluut geen sprake. Maar ik heb het overleefd :P
 
Geen enkel probleem, zo zie je maar, 2takt is helemaal niet zo onbetrouwbaar als men zegt...

En wat het weer betreft...1e dag 2 kleine buitjes gehad, daarop volgende dagen droog en erg warm (25 tot 40 graden) en vandaag vanaf Dijon echt flinke hoosbuien gehad. Gisteren was echt gewoon te warm, Zuid-Frankrijk, tegen de 40 graden en stevige wind, helaas warme wind, dus van verkoeling absoluut geen sprake. Maar ik heb het overleefd :P

we zijn blij dat je weer heel terug bent....
heb even nog wat chinees geleerd...
full
 
al 5 man.. cops??? are you watching *D :Z O-)
Ik ben daar ook een paar weken geleden aangehouden maar ik had ze al zien staan deed het dus rustig aan .....en die agent had het erover dat er op het internet werd afgesproken om daar te rijden dus ze lezen dit forum ook waarschijnlijk.
 
Ik ben daar ook een paar weken geleden aangehouden maar ik had ze al zien staan deed het dus rustig aan .....en die agent had het erover dat er op het internet werd afgesproken om daar te rijden dus ze lezen dit forum ook waarschijnlijk.

bedankt voor de info, maar dat is al een maand zo.. dus we verwachten ze elke dag...
 
ooohh man echt te vet.. ik ben er ik ben er ik ben er *O* *O* *O*
zal ook gelijk eens mn titanium op mn sliders hobbybobben :Y

wil ook wel weer eens een nieuwe poser pic want ik heb alleen maar oude van 2 jaar terug :Z
He kerel wat dacht je van Baronie -Nac (Sportpark Blauwe kei)op dezelfde avond :? :? :? :?
Of ff rondje knallen(120klm max)flits en dan snel naar Nac!!!

:Y :Y :Y *O*
Shit weer onder verkeerde nick ingelogd(ben ik dus die dikke) :z
 
tuurlijk, Dex. vind het volgens mij geen probleem,...
we moeten natuurlijk niet met honderd man aan komen :? :? re
Ik denk dat we met een clubje van 15 man een mooi aantal hebben...
alle speeltuin rijders zijn altijd welkom...
Dus Dweezy, ouweman, mys, ook jij zoo en flags,miss nitro, aprilie willy, nico, chiel, Zx12rob Zx10rene en de overige die ik nog niet heb gehad..
Dre jullie komen dan toch ook,.. Maar geen wheelie's voor jullie ..


Oja rob nog een goede vakantie gehad in de kempen????

een lijsje is wel leuk....
dan heeft iedereen een kans gehad toch, want ze lezen het dan elke keer terug...
Zoals je hoort, last change... lol

Als het mooi weer is kom ik zeker. Dat waren wel heel erg mooie foto's :} :} :} .
(Alleen jammer dat ik mijn knietje niet op de grond kan krijgen '( .....dat zou helemaal gaaf zijn).
 
Dexter!

Zag je bezig ja, beetje door het gras banjeren daar met zo'n mega-lens... :)
Was even langs de Mac geweest, en bij seppe ff de wagen (sorry) aan de kant gezet om wa toevallige voorbijgangers te spotten. Heb er zo'n 20 minuten gestaan, maar maar 1 bike voorbij zien komen. OP een gegeven moment klom de fotograag ook weer naar boven, dus maar weer verder gereden.

Als ik nou de volgende keer voorbij kom, kan ik dan ook op een mooie foto rekenen? Ben wel benieuwd hoe jullie da bonnetje trouwens aanpakken.... :)

Zal zonder vonken zijn bij mij...1e zomer, maar ik doe mijn best ;)

Groeten!
(en lachen dat je dit doet!)

[edit]
Zie nou pas dat er vrijdagavond weer een kodak-moment is..doen ze net als je smiddags je bouwvak-BBQ hebt! Volgens mij denk ik dan dat ik heeeeeeel plat kan gaan, en ga nog veel platter ;)
 
Laatst bewerkt:
heey als ik me pak heb dan kom ik ook ..... :]
kan ik mischien wel met missnitro naar nac rijden :]
je komt ze overal tegen ,nac fans :}
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan