De spinder

Status
Niet open voor verdere reacties.
hoe 1 2 3 4 5 ........
je wilt alleen maar horen dat je goed zit. :}
en heb je ook aan die william gevragen of het goed was dat zijn foto's van zijn motor zo zichtbaar zijn?
wel een beetje dom van je snowfreak

Moet toch nog ff reageren! Sorry ;)

Die foto's heb ik genomen en heb ik op het net gezet!
Vooral om het fijt, dat de spinder gewoon heel gevaarlijk kan zijn, en dat we moeten oppassen! Niemand wil dat dit nog een keer gebeurd, want deze afloop zal het dan iig niet hebben!

.



Ik heb volgens mij nog ff met jou staan praten, jij was toch dat meisje met die lange blonde haren in een staart! Was op de motor met je vader(?)
 
Die foto's heb ik genomen en heb ik op het net gezet!
Vooral om het fijt, dat de spinder gewoon heel gevaarlijk kan zijn, en dat we moeten oppassen! Niemand wil dat dit nog een keer gebeurd, want deze afloop zal het dan iig niet hebben!
En jij durft je uit te laten over de hedendaagse student :X |(


:+

Ik wil je wel mee achterop nemen naar de MM hoor! Geen enkel probleem!

Maar dan moet je wel stil zitten he ;)

OOh tof van je dat wil ik wel ja als ik zelf geen andere motor kan regelen. Rij het liefst zelf met Diddle achterop :9 . Maar de kans dat ik een motor heb is klein dus ga graag bij je achterop naar de MM 9 mei. Wil ik niet missen.

Zullen we even tel.nummers uitwisselen? Mijn mail staat in me profiel. Hoor nog van je.
Jij ook nog bedankt he Biker-Mouse :} dat je er voor me was op de Spinder.
Of had ik dat al gezegd :? Mijn geheugen is niet alles.
 
Laatst bewerkt:
Hee Snowfreak op het forum ben je al weer aardig op dreef, En weet je al wat je nieuwe motor word.Ligt natuurlijk aan de verzekering(stom stom van me)
Wil je achterop bij iemand naar de MM plaats dan even een oproep. Ik ga zelf niet. ga een paar dagen later samen met Appie rillia naar WDW en het garda meer in Italië.

C U 8-)

Jep kan achterop bij Biker-Mouse. Andere helm en gaan :]

Tja .... andere fiets :? In ieder geval een 600tje beviel me erg goed. :] Als het kan iets nieuwer dan ik had, maar wat is inderdaad afhankelijk van de afloop van dit verhaal.
 
Ik ben vandaag bij het bergingsbedrijf geweest ;( echt om te janken.
Mijn motor leek nog wel redelijk in model te zijn op de vorige foto's, maar schijn bedriegt

full
 
Snowfreak, heb je al een reaktie van de verzekering gehad? Neem aan dat er toch iets van een expert oid gaat komen toch. Waren zij al op de hoogte van het ongeval?
 
Snowfreak, heb je al een reaktie van de verzekering gehad? Neem aan dat er toch iets van een expert oid gaat komen toch. Waren zij al op de hoogte van het ongeval?

Nog niets gehoord van de verzekering. Ja dat ze nog niets ontvangen hadden van de politie. Heb gisteren mijn motor naar m'n dealer laten vervoeren. Daar zal de schade worden getaxeerd. We zien wel hoe het verder gaat. De motor van William stond er ook nog.

 
Laatst bewerkt:
nee bikermouse ik was niet dat meisje met die blonde haren
ik heb bruine haren.

Nee, dan ben jij dat meisje met die witte longsleeve met een rood kleurig t-shirt er overheen aan! toch??

Sorry kan je niet mailen...
Maar hoe is het met jou? Jij hebt het zien gebeuren en was op dat moment onzettend 'onder de indruk'! Ben je een beetje bijgekomen?
 
Wordt er eigenlijk nog wel door jullie gereden op 'de Spinder'?
Ik lees niet zoveel normale posts meer, komt dat doordat het topic nu een beetje overschaduwd wordt?

Het weer is er wel naar..... Gaan jullie nog?
 
Ik ber gisteren nog even geweest en er waren er ong een stuk of 10 aan het rijden
Maar ik houd het daar voor gezien. we weten nu (helaas) wat er van kan komen.

Ik heb een andere plek gevonden maar dat schrijf ik hier liever niet(big brother leest mee snap je)

Groetjes
The Duc 8-)
 
laat maar iets weten
als ik de tijden van het posten zie
denk ik dat jullie of vrij zijn of geen werk hebben?
of ploegen dienst indien het laatste laat maar weten of iets afspreken
om te rijden maar wel over de gewone mail
zie profiel grtjs redblade :]
 
Hee Duc als je wat weet kan je me altijd mailen!

Ik ber gisteren nog even geweest en er waren er ong een stuk of 10 aan het rijden
Maar ik houd het daar voor gezien. we weten nu (helaas) wat er van kan komen.

Ik heb een andere plek gevonden maar dat schrijf ik hier liever niet(big brother leest mee snap je)

Groetjes
The Duc 8-)
 
Ben er vanavond nog ff gaan kijken met Speedy Max.
Waren ongeveer 15 man denk ik oftewel gezellig!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan