De spinder

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanmiddag was het ook niet echt druk! En wat een (fiets)verkeer van het blauwe meer af zeg... Je kon iig niet normaal en lekker sturen! Maar toch wel ff lekker kunnen lullen ;)
 
@rico: Ik zag je gisteravond op de spinder rond 18:00 En ik weet zeker dat je de zwarte mini ook hebt gezien 8-)

Die heb ik ook gezien, met 2 mensjes erin! Ging wel redelijk hard door de bocht ;)

Alleen je was niet het opvallendste koekblik, kwam zelfs een VW sharan busje, die in de bocht een handrembochtje maakte en daarna met piepende banden weer terug kwam rijden... :?
 
Die heb ik ook gezien, met 2 mensjes erin! Ging wel redelijk hard door de bocht ;)

Alleen je was niet het opvallendste koekblik, kwam zelfs een VW sharan busje, die in de bocht een handrembochtje maakte en daarna met piepende banden weer terug kwam rijden... :?

Misschien niet de opvallendste, maar wel met een bekende erin ;)
Maar zo hard gingen we nog eigenlijk niet........ 8-)
 
als iemand zijn begrenzer zoekt! munk heeft em 8-)


en een set blauwe ballen denk ik, de wheelies zijn ietwat hard met neerkomen joh ;)


ja ik weet dat moet ik nog ff uitzoeke
net als t overschakelen want die toeren begrenzer blijft mij niet lief vinde denk O-) })


heb je trouwens nog een beetje leuke piccies van mij
wil eigenlijk wel zon blauwe ballen wheely foto 8-)
 
ja ik weet dat moet ik nog ff uitzoeke
net als t overschakelen want die toeren begrenzer blijft mij niet lief vinde denk O-) })


heb je trouwens nog een beetje leuke piccies van mij
wil eigenlijk wel zon blauwe ballen wheely foto 8-)
Jij was weer een poging aan het doen Cees D. weer wat extra omzet te bezorgen?? :+ rij nou es normaal met dat ding... :P
 
Jij was weer een poging aan het doen Cees D. weer wat extra omzet te bezorgen?? :+ rij nou es normaal met dat ding... :P


:^

leer eerst maar es normaal schakelen ;)

bijna al jouw piccies zijn bewogen btw munk ;(
I SUCK!!!

ohja, klaphekje! mocht je dit leze laat ff je emailadres achter. jij staat op 1 van de weinige foto's die wel gelukt zijn
 
jehaaa :)


DSC_1348-1.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan