air-cooled
Die hard MF'er
mee eens, ik rijd met diverse conti's overal.
de road attack 150 versie gereden met 2.1 en 2.3 op cpz, ging best goed, met een 1150gs tot 2:20 gekomen. ook een setje sport attacks in de maat 120 en 180, daar moest ik wel even aan wennen eerste keer kwam ik niet verder dan een 2:30 maar toen had ik ze net en was de maat velgen even wennen op de fiets, sindsdien nog een hele dag op het korte cpz baantje gereden en dat ging al veel beter. wel viel op dat deze sport attack echt een rondje nodig heeft om warm te worden, terwijl je dat gevoel bij de RA niet hebt.
mee eens dat meer druk in de band beter werkt, je voelt dat de vering het werk doet en minder de band, toch ben ik een beetje tussen de fabrikants waarde en de conti waarde gaan zitten 2.3 en 2.7. bevalt prima voor op de weg en op cpz.
nb tkc's met noppen rijdt ik ook en daar kan je bijna net zo herd mee tot zo'n 80 km/h daarboven houdt het dan op, maar wat DROGE grip betreft zijn die ook erg goed. ergo conti's doen het goed op mijn bmw en ben er tevreden mee.
de road attack 150 versie gereden met 2.1 en 2.3 op cpz, ging best goed, met een 1150gs tot 2:20 gekomen. ook een setje sport attacks in de maat 120 en 180, daar moest ik wel even aan wennen eerste keer kwam ik niet verder dan een 2:30 maar toen had ik ze net en was de maat velgen even wennen op de fiets, sindsdien nog een hele dag op het korte cpz baantje gereden en dat ging al veel beter. wel viel op dat deze sport attack echt een rondje nodig heeft om warm te worden, terwijl je dat gevoel bij de RA niet hebt.
mee eens dat meer druk in de band beter werkt, je voelt dat de vering het werk doet en minder de band, toch ben ik een beetje tussen de fabrikants waarde en de conti waarde gaan zitten 2.3 en 2.7. bevalt prima voor op de weg en op cpz.
nb tkc's met noppen rijdt ik ook en daar kan je bijna net zo herd mee tot zo'n 80 km/h daarboven houdt het dan op, maar wat DROGE grip betreft zijn die ook erg goed. ergo conti's doen het goed op mijn bmw en ben er tevreden mee.