De "Student op de motor"-meeting

Wanneer?

  • 3 augustus (sommigen hebben housewarming bij M3rcury)

    Stemmen: 2 8,0%
  • 10 augustus

    Stemmen: 11 44,0%
  • 17 augustus

    Stemmen: 0 0,0%
  • 24 augustus

    Stemmen: 1 4,0%
  • 31 augustus

    Stemmen: 11 44,0%

  • Totaal aantal stemmers
    25

Giel0

MF veteraan
9 aug 2005
24.167
481
stralendezonkopiebi7.jpg


De redenen om een nieuw topic te maken:

1. Omdat de zon deze keer wel zal schijnen.
2. De regen zich niet zal laten zien.
3. Dfireblade de moed heeft opgegeven. :+
4. Omdat als Dfireblade de ts is, het regent of om de een of andere reden afgelast wordt. :+
5. Er veel animo zal zijn.

In het "Student op de motor"-topic is al héél vaak gesproken over een meeting die ge-organiseerd moet worden. Het is al iets van 3x uitgesteld vanwege een kleine opkomst, of slecht weer of wat dan ook.
Het is nu de bedoeling dat het feest wél door gaat en het gewoon een leuke dag wordt.

De meeting zal plaatsvinden bij de McDonald's in Veenendaal, waar al eerder over gestemd is. Dit staat dus ook vast.

De data in de poll gaan niet meer op, hieronder staan nieuwe data.

Wanneer een paar data bekend is zal ik deze toevoegen in deze post en de namen er bij zetten.



Definitieve datum: 7 september
1. LeXuS
2. Giel
3. Ola
4. Martijn1989
5. M3rcury (ovb)
6. The Beerhunter
7. Fuzy
8. -PJ-
9. Tiez (ovb)
10. The_Daphne (ovb)
11. CBR Repsol



Verzameltijd: 13.00 uur
Plaats : Mac Donald's Veenendaal


Naar aanleiding van het vorige topic, ga ik er vanuit dat we een ritje doen, dan een tentje opzoeken, ritje voortzetten terug naar de Mac en dan naar huis?

Alleen ik ben totaal onbekend in die buurt dus wat betreft routes en tentjes...dat laat ik dan liever aan iemand over die het daar goed kent.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de 24e gekozen, maar eigenlijk maakt het niet zoveel uit. De laatste jaren is het eind augustus/begin september altijd wel mooi weer, dus vandaar mijn keuze :)
 
Kan de meeting deze keer niet om 14.00 oid? Dan kun je ook nog beetje uitgaan zonder dat je nog dronken bent op de heenweg :X
 
Ben ik het wel mee eens: Iets later dan 11.30 graag! Ik ben toch 2,5 uur onderweg als ik niet 100% snelweg pak en dan is een uur of 13/14 wat relaxter.
 
Kan de meeting deze keer niet om 14.00 oid? Dan kun je ook nog beetje uitgaan zonder dat je nog dronken bent op de heenweg :X

We kunnen het ook zo regelen dat het om 3 uur of zo begint, en dat we rond etenstijd een tentje opzoeken, eten, en dan daarna dus rond een uur of 7/half 8 terug gaan.
Dan kan je idd nog uitgaan van te voren en hoef je geen wekker te zetten, en toch een gezellige dag.
 
We kunnen het ook zo regelen dat het om 3 uur of zo begint, en dat we rond etenstijd een tentje opzoeken, eten, en dan daarna dus rond een uur of 7/half 8 terug gaan.
Dan kan je idd nog uitgaan van te voren en hoef je geen wekker te zetten, en toch een gezellige dag.


Kijk dat is een goed plan. Hoef iedereen ook niet zo uber vroeg weg.
 
We kunnen het ook zo regelen dat het om 3 uur of zo begint, en dat we rond etenstijd een tentje opzoeken, eten, en dan daarna dus rond een uur of 7/half 8 terug gaan.
Dan kan je idd nog uitgaan van te voren en hoef je geen wekker te zetten, en toch een gezellige dag.
Lijkt me een goed plan. :Y

Heb gestemd voor de 10e want wil het liefst zo snel mogelijk en zit de 3e bij Kaj.
 
Misschien is het handig als ik zelf ook nog stem. Ik ga voor 10 augustus.
 
31ste!! anders ben ik gvd op vakantie en nou wil ik erbij zijn ook! :(

zal de voorrijder dan ook 'weer' vragen voor de rit, en er een leuk tentje om te vreten inplannen.
 
Laatst bewerkt:
Even OP bijgewerkt met een datum erbij.

Siroj, kan jij ook de 10e?

En Ola, dan annuleer je je vakantie maar :P Maar als blijkt dat iedereen de 10e wil en kan... dan is het niet anders vrees ik.
 
3,10 en 17 ben ik op vakantie. Dus reken maar niet op mij, ik kijk wel op het laatste moment mocht het een van de andere data worden. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan