* De Supersportmeiden gaan een middagje/avondje uit!! *

Ik kies voor

  • Filmpje

    Stemmen: 1 4,3%
  • Karten

    Stemmen: 10 43,5%
  • Bowlen

    Stemmen: 1 4,3%
  • Paintball

    Stemmen: 1 4,3%
  • 'Word een lama'

    Stemmen: 1 4,3%
  • CD opnemen

    Stemmen: 0 0,0%
  • Moordspel diner

    Stemmen: 0 0,0%
  • Boerengolf

    Stemmen: 0 0,0%
  • Schieten

    Stemmen: 7 30,4%
  • SSM-kalender 2009 maken

    Stemmen: 1 4,3%
  • Sumoworstelen

    Stemmen: 1 4,3%
  • Schaatsen

    Stemmen: 0 0,0%
  • Indoor skiën

    Stemmen: 0 0,0%
  • Indoor skydiven

    Stemmen: 0 0,0%
  • Minibiken

    Stemmen: 0 0,0%
  • Gangstertocht

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    23

Drakie

MF veteraan
5 jan 2008
2.232
2
Omdat wij ook in de wintermaanden actief willen blijven, maar in deze tijd niet allemaal meer op de motor kruipen , gaan wij iets vreselijk gezelligs doen op zaterdag 13 december.
De eerste gedachte was om te gaan karten, maar dat blijkt niet voor iedereen even geschikt. Dus.... zoeken wij nu een leuke activiteit waaraan zoveel mogelijk geweldige supersportmeiden mee kunnen doen. Alle suggesties staan in de poll!

En de meiden die meegaan:
1. Drakie
2. GSX-steR - 2 heats
3. Aprilli@ster - 2 heats
4. Joyride - 2 heats
5. Ducenzo (niet karten)
6. Ster, evt. met fototoestel (niet karten/eten)
7. Vavavonne, met fototoestel (niet karten/eten)

8. Vodkat
9. Firegirl - 2 heats
10. Kea - 2 heats (niet eten)
11. Natalief
12. Kawatinka
13. Basia - 2 heats (niet eten)
14. H@@sje - 2 heats
15. xMariekex
16. Maybabe (niet karten)


** Definitieve programma **

Gezien de uitslag van de poll heb ik een rondje karten ('heat' heet dat geloof ik :? ) gereserveerd bij Coronel Kartracing, Havenstraat 295 in Huizen (www.coronel.nl).

Het plan:

Zaterdag 13 dec., uiterlijk half 4 aanwezig zijn zodat iedereen zichzelf kan inschrijven en kan betalen (€ 14,95). Om 4 uur worden we dan losgelaten op de baan en kunnen jullie mij eens leren hoe dat karten nu moet :+

Ik heb 7 plaatsen gereserveerd voor een 2e heat om 16.45 uur (€ 13,-) voor de meiden die aangegeven hebben een 2e te willen doen.

En ik heb een tafel gereserveerd bij De Haven van Huizen om 18.00 uur, Havenstraat 81.
 
Laatst bewerkt:
Zet mij maar ovb. Ik zou graag mee willen maar december is de drukste maand in de apotheek, en ook vaak al druk genoeg met andere activiteiten. Bovendien is er een goede vriend jarig 10 december (ik verwacht dus een verjaardag te hebben op de 13e). Maar als ik kan, ga ik graag mee uit met jullie!
 
Een idee van een tijdje terug was bowlen, misschien is dat wat?

Maar zoals ik in het andere topic neergezet had, gaat de 13e mij niet lukken.
 
Laatst bewerkt:
Vind iets actiefs doen leuker dan een filmpje en hapje drankje :Y

* bowlen, paintball, karten...

* workshop "word een lama" })

* eigen cd opnemen... :X

* moordspel diner O-)

* boerengolf _O-
 
Ik heb nog wel een idee voor het lijstje. Toch actief, maar ik denk dat iedereen daar wel aan mee kan doen tenzij je last heb van knallenangst.
Wij zijn nu 2 keer met een groep van het werk naar de schietvereniging in Woerden geweest, waar je dan onder begeleiding mag schieten met allerlei soorten pistool, geweer. De eerste keer was ik nog een beetje sceptisch maar het is echt leuk om te doen. Je bent dan een paar uur onder de pannen.
 
Zondag is ook goed wat mij betreft :Y of ergens in januari
Euhh...ik kan zelf de zondag niet. Januari is ook prima, maar ik zou liever gewoon de 13e laten staan en dan kunnen we in jan/feb wel weer iets organiseren. Een datum prikken waarop iedereen mee kan is vrijwel onmogelijk, maar als we regelmatig iets organiseren kan iedereeen vast wel een keertje ergens aan mee doen. Toch?
 
the loveboat lalalalalala _O-

Dan weet ik er ook nog wel 1: SSM-kalender 2009 maken :+
dan is ons andere uitje ook gelijk gefinancierd
Je denkt in ieder geval al erg actief mee *D , dus ik zet je gewoon vast op de lijst!
 
Euhh...ik kan zelf de zondag niet. Januari is ook prima, maar ik zou liever gewoon de 13e laten staan en dan kunnen we in jan/feb wel weer iets organiseren. Een datum prikken waarop iedereen mee kan is vrijwel onmogelijk, maar als we regelmatig iets organiseren kan iedereeen vast wel een keertje ergens aan mee doen. Toch?

een andere zondag dan?
Misschien is iets eind november nog een idee? :W
 
Sumoworstelen :+

sumo_worstelen_2.jpg
 
Nou is het leuk geweest. Ga lekker ergens anders posten :W
ik zeg ... ziehier onze nwe TS deel 10 :}
herinner me eraan nooit ruzie met jou te maken :')


ik kan de 13e (even week) niet en ga graag een andere x mee
dat schieten is idd helemaal wow!
ik heb al diverse keren met pistool en geweer geschoten en dat is echt vet *O*
je hebt wel een blauwe schouder van de terugslag (geweer), maar dat mag de pret niet drukken
ik wacht een nwe date af :W
 
Nieuwe ideeën:
(in het kader van winter vermaak!)
*schaatsen op een binnen schaatsbaan
*indoorskiën
:+
 
@Drakie: zet mij ook maar op de lijst, lijkt me erg gezellig!! *O*

ik zal s even gaan denken over leuke uitjes!
 
Drakie heeft zich wel wat op de hals gehaald! Wat hebben jullie veel leuke ideeën! En hoe gaan we kiezen? :?

Drakie vindt karten wel leuk, maar skydiven lijkt me ook wel spannend en dat moordspel heb ik altijd al eens willen doen, maar hoe je nu een lama wordt? Ik weet eigenlijk niet zeker of ik dat wel wil weten. Oh, en schaatsen kan ik denk ik niet meer, maar dat sumoworstelen zal nog wel lukken. Of wordt het dan toch ouderwets bowlen? :?


Oh, en verder hanteer ik hier het beleid dat iedereen die zich hier meldt, al dan niet met een leuk idee, gewoon op de lijst gezet wordt }) . Tenzij je je braaf afmeldt natuurlijk...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan