De SV staat in de garage

Flame

MF veteraan
17 feb 2002
2.193
0
Schagen
Gisteren me SV650S yosimura version op gehaald.

Wat een fijne machine om op te sturen.
Ik heb er al ruim 300 km op gezet en ben eigenlijk me fireblade al een beetje vergeten.

De SV is echt een lekkere gooi en smijt fiets, je parkeer hem overal waar jij hem hebben wil.

Jammer genoeg was me undertail en me sbk stuur nog niet binnen, dat wordt er 22 juni op gemonteerd. De kleine knippers voor vind ik ook een stuk beter staan als die gigantische ballen die er standaard op zitten.

Hier ff wat foto's

sv1.jpg

sv2.jpg

sv3.jpg

sv4.jpg

sv5.jpg
 
Lekkerrr hoorrrrr!!! :P :9

Veel plezier ermee man. 't is nu nog droog dus rijden met die hap!!!

ff dat schaamrandje eraf rijden ;)
 
gisteren avond nog effe paar bochten genomen.

Randje is nu nog 0,5 mm aan beide kanten...
De rest komt wel als ie knap in gereden is....
 
Mooie motor Flame }) !!!!
De SV rijdt idd errug goed, want ik heb er zelf ook een ;) .
`k Heb em sinds 4 februari en heb er inmiddels al 6200 km op staan.

Greets,
Wim.
 
Mooie fiets !!
leuke spulletjes die erop zitten!
Ik ben nog steeds (lees: nu al 1,5 week) aan het wachten op mijn kleine witte knippers. :(
 
erg mooie fiets! Die knippers voor zijn idd erg gaaf, maar heb jij er ook een afdekplaatje over dat mega gat heen gedaan? Ik heb nl al wel mijn achter knippers vervangen, maar wil eerst van die afdek plaatjes hebben voor dat ik de voorkant sloop!!!

(ik heb er gister een ander ruitje op gekregen:gggaaaaffffffff!!!!!)
 
erg mooie fiets! Die knippers voor zijn idd erg gaaf, maar heb jij er ook een afdekplaatje over dat mega gat heen gedaan? Ik heb nl al wel mijn achter knippers vervangen, maar wil eerst van die afdek plaatjes hebben voor dat ik de voorkant sloop!!!

(ik heb er gister een ander ruitje op gekregen:gggaaaaffffffff!!!!!)

Bij motoport hebben ze speciale rubbertjes die daar in passen. kosten 7.95 €

Flame die bij draadman achter de computer zit :)
 
Super mooi fietsje.

Alleen moet je nog één ding veranderen. Die lelijke taartschep eraf. Staat stukken mooier. Wordt de fiets een stuk sportiever van.
 
Hij ziet er super mooi uit, gefeliciteerd!!!

Ik zit nog te twijfelen om een nieuwe SV te kopen, vind het niet een grote stap terug vanaf een fireblade??? Ik heb nu een Firestorm namelijk. Ik heb al wel op een SV gereden en stuurd inderdaad zeer goed en voelt heel licht aan... :]


Veel rijplezier
 
Terug
Bovenaan Onderaan