De tweede BOT meeting komt eraan!!!!

ik heb de foto`s eens bekeken en aan Iwan laten zien..
nu heb ik het gedaan en hij wil niet meer starten :(
nu heb ik het vermoeden dat ik toch maar de BOT in m`n agenda moet gaan zetten
en aan hem laten zien, misschien dat ie dan weer wil lopen.
dan maar twee weekenden achter elkaar weg, ik probeer
moeders wel ergens te slijten.. ;)
 
hopelijk kan ik dan ook goed met mijn span overweg dan ben ik er ook :)
maar voorlopig moet ik nog een weekje wachten eer ik mijn span mag gaan halen in tholen een heuse ural gekocht daar .

als het zelf niet snel genoeg gaat gewoon even een lesje scoren en begin april preventief reviseren die ural :+
 
dat met die les scoren dat komt wel goed 1 november ga ik in eindhoven een dag rijden met een instructeur .
en preventief reviseren als het allemaal goed is hebben ze dat in tholen al gedaan .
nu alleen nog wachten op een berichtje dat ik hem kan gaan halen. :9~ :9~
 
Dessertstorm ik heb een leuk kampterreintje in Deurne (in de bossen) gevonden met kampvuurplaats (permanente stookvergunning) wc / aanrecht / stroom. Kosten; minimum 55,= euro per nacht, of bij veel animo (en daar gaan we voor)1,65 euro p/p. Laat ff wat weten dan gaan we een keer kijken wanneer het je interessant lijkt.
 
Dessertstorm ik heb een leuk kampterreintje in Deurne (in de bossen) gevonden met kampvuurplaats (permanente stookvergunning) wc / aanrecht / stroom. Kosten; minimum 55,= euro per nacht, of bij veel animo (en daar gaan we voor)1,65 euro p/p. Laat ff wat weten dan gaan we een keer kijken wanneer het je interessant lijkt.

klinkt goed!! ....veel animo??.....dat moet toch niet zo moeilijk zijn lijkt me....al die spanners die BOT1 gemist hebben weten nu na al die foto's dat ze ECHT iets gemist hebben...zegt-t-voort, zegt-t-voort!!

*D
      

(lekker op tijd met voorbereiden trouwens 8-) )
 
Dessertstorm ik heb een leuk kampterreintje in Deurne (in de bossen) gevonden met kampvuurplaats (permanente stookvergunning) wc / aanrecht / stroom. Kosten; minimum 55,= euro per nacht, of bij veel animo (en daar gaan we voor)1,65 euro p/p. Laat ff wat weten dan gaan we een keer kijken wanneer het je interessant lijkt.


€55,- per nacht of (bij veel mensen ) €1,65 ????

beetje veel verschil denk ik zo.
maar voor die 1,65 meld ik me aan hoor :}
 
:+

oftewel...me dunkt dat we minimaal 34 man nodig hebben om aan die 1,65 pp te komen, anders wordt het gewoon die 55 pleuries delen door het aantal personen dat er gebruik van maakt...oftwel ook hier; hoe meer man, hoe meer (financiele) vreugd!!
 
Dessertstorm ik heb een leuk kampterreintje in Deurne (in de bossen) gevonden met kampvuurplaats :} (permanente stookvergunning :} ) wc :} / aanrecht B| / stroom B| .

Kosten; minimum :? 55,= euro per nacht, of bij veel animo (en daar gaan we voor)1,65 euro p/p :} . Laat ff wat weten dan gaan we een keer kijken wanneer het je interessant lijkt.
Ofwel:
:} :} :} B| B| :? :}
 
:+

oftewel...me dunkt dat we minimaal 34 man nodig hebben om aan die 1,65 pp te komen, anders wordt het gewoon die 55 pleuries delen door het aantal personen dat er gebruik van maakt...oftwel ook hier; hoe meer man, hoe meer (financiele) vreugd!!

even rekapituleren dus..
het is €55,- voor hoeveel man???
34 man maakt dus €1,65 per persoon
dus bij 100 man maakt die vent een netto winst van
66 maal €1.65 = genoeg om ons en BBQ aan te bieden?? ;)
 
Dessertstorm ik heb een leuk kampterreintje in Deurne (in de bossen) gevonden met kampvuurplaats (permanente stookvergunning) wc / aanrecht / stroom. Kosten; minimum 55,= euro per nacht, of bij veel animo (en daar gaan we voor)1,65 euro p/p. Laat ff wat weten dan gaan we een keer kijken wanneer het je interessant lijkt.



ja, kijken gaan :) en ff ploaties posten :P
 
FF voor de duidelijkheid men wil minimaal 55,= per nacht voor de kampplaats (scoutingterreintje)hebben. Bij meer dan 34 aanmeldingen betaald ieder 1,65 per nacht, bij 2 deelnemers betaald ieder 27,50 per nacht. wacht ff op reactie van desserstorm want mischien wil ie helemaal niet in Deurne BOTten en wil ie in Neerkant blijven (was tenslotte zijn idee). Maar wanneer oke dan gaan ik wil ff een paar plaatjes schieten van het terreintje.
 
Op vrijdag 29 oktober 2004 09:44 schreef RoadRocket het volgende:
klinkt goed!! ....veel animo??.....dat moet toch niet zo moeilijk zijn lijkt me....al die spanners die BOT1 gemist hebben weten nu na al die foto's dat ze ECHT iets gemist hebben...zegt-t-voort, zegt-t-voort!!

RoadRocket, je hebt helemaal gelijk. Je hebt van die dagen dat je eigenlijk iets anders had willen gaan doen. Ik weet niet meer wat ik tijdens het 1e BOT gedaan heb, maar het kan nooit beter/leuker zijn geweest dan ik jullie op de foto's heb zien doen.
De tweede BOT ben ik erbij (als er nog ruimte is)
Laat me weten waar en wanneer svp
 
23 en 24 april is helaas weer mijn werk weekend, kan dus niet, terwijl de foto's van BOT 1 er zo uitnodigend uitzagen '(
 
23 en 24 april is helaas weer mijn werk weekend, kan dus niet,


zeur niet zeg......
ik moet dan ook werken..en waarom denk je dat je vrije dagen krijgt in je
CAO????
voor zulke dingen toch zeker....

het is lekker ruim te voren bekent dus als ik geen vrij krijg kan ik altijd nog m`n diensten ruilen
 
23 en 24 april is helaas weer mijn werk weekend, kan dus niet, terwijl de foto's van BOT 1 er zo uitnodigend uitzagen '(


ben ik nu stiekem wel benieuwd wat voor werk je doet als je daar een half jaar vooraf geen vrij kunt ritselen voor een dagje weekend ??? :? O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan