De tweede BOT meeting komt eraan!!!!

Midden in de Peel, de pauzeplaats tijdens de rit in het pittoreske plaatsje Griendsveen;

full
 
De "Hillclimb", Er1wins span sttat ingegraven op de top (en Dessetstorm grijnst....., lekker bultje)

full
 
FF ter aanvulling;
Alle BOTTERS zijn vanaf 11.00 uur welkom op het kampterrein (eerder mag ook maar kweet nie of er dan al iemand is) De tourrit willen we tussen 13.00 en 14.00 uur laten beginnen (systeem D, als tijdens BOT 1) De tourrit gaat over geasfalteerde wegen en goed begaanbare zandpaden.
de barbeque is gereserveerd, Ik hoef allen nog maar de definitieve deelnemers door te geven. Alleen voor deelnemers die aan hebben gegeven mee te doen aan de barbeque wordt fleisch besteld. We gaan er een verdomd tof weekend van maken, en oh ja 't wordt goed weer gvd daar hebben we recht op!


Nog 3 nachtjes slapen en dan....................WR450f in da house :+
en voor Flicky, nog 7 nachies en dan SUPERBIKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE K1200S in da f*cking house :+ :+ :+ :+ :+
(Wou ik ff kwijt)
 
Laatst bewerkt:
onzinnig topicvervuilend gewazelverhaal...


Nog 3 nachtjes slapen en dan....................WR450f in da house :+
en voor Flicky, nog 7 nachies en dan SUPERBIKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE K1200S in da f*cking house :+ :+ :+ :+ :+
(Wou ik ff kwijt)


kan maar 1 ding toevoegen,nl. :

8-)
 
Ik post een bericht namens Driewielerig omdat het hem niet lukt om in te loggen op deze site. Computerproblemen want hij is niet zo'n wizzkid.

Hij kan namelijk niet komen omdat hij een feestje van zijn zoon heeft. Hij wilde dit even laten weten.

Groet TD-emmer.
 
Ideetje

Voor de BOTTer(s/rinnen) van boven of nabij Utrecht die echt wel naar het BOT komen.

Is het een idee om te verzamelen bij wegrestaurant Vianen en vandaar af gezamelijk naar het volprezen kampeer terrein in Brabant te rijden.

voor wie geintreseerd is laat het hier ff weten, kunnen we wat afspreken om gezamelijk :9~ :] :r :] :z :] :Z :] O-) :] :X :] *D :]
 
Ideetje

Voor de BOTTer(s/rinnen) van boven of nabij Utrecht die echt wel naar het BOT komen.

Is het een idee om te verzamelen bij wegrestaurant Vianen en vandaar af gezamelijk naar het volprezen kampeer terrein in Brabant te rijden.

voor wie geintreseerd is laat het hier ff weten, kunnen we wat afspreken om gezamelijk :9~ :] :r :] :z :] :Z :] O-) :] :X :] *D :]

ik vind het wel een gezellig plan.
helaas kom ik later vanaf zoetâ meâh naar deurne.
eerst nog wat hâgse gehandicaptâh blij makéh.
je laat ze toch niet in de kou staan?
 
Laatst bewerkt:
Holadiehoo!!!
**Ural is definitief vastgelopen. Ik vind 'n hoop metaal bij de olie ;(
Het zal mij benieuwen of we die weer voor de BOT op de weg krijgen.
Ik heb pas zaterdag tijd om 'm open te gooien :(
We zullen zien.


K*T!!
 
Holadiehoo!!!
**Ural is definitief vastgelopen. Ik vind 'n hoop metaal bij de olie ;(
Het zal mij benieuwen of we die weer voor de BOT op de weg krijgen.
Ik heb pas zaterdag tijd om 'm open te gooien :(
We zullen zien.


K*T!!

Mooi bull shit man
Hoop dat het je nog lukt in 2 weken
Succes met de rep.
 
Holadiehoo!!!
**Ural is definitief vastgelopen. Ik vind 'n hoop metaal bij de olie ;(
Het zal mij benieuwen of we die weer voor de BOT op de weg krijgen.
Ik heb pas zaterdag tijd om 'm open te gooien :(
We zullen zien.


K*T!!

nou daar ben je mooi klaar mee.
ik was toch echt van de veronderstelling dat jij de beste rus had.
veel sterkte met de reparatie,
houd moed, het kan altijd nog meevallen, da's wel het voordeel bij eenvoudige techniek
 
RoadRocket en the misses veranderen hierbij hun beider inschrijvingen van RBOED naar RBD en koersen dus met een volle buik en de lampen aan na afloop op huis aan.....verandert iemand dit in de lijst???

...nog steeds geen teken van leven van de kant van Xzor-en-misses.....
 
tja, ik denk dat ik toch weer ga schitteren van afwezigheid. Heb nu helemaal geen fiets meer waar ik de stad mee uit durf (lijkt wel of alles tegelijk kapot gaat :( )en zit tot over m'n oren in het werk. Ga me voortaan maar een dag van te voren aanmelden als ik weet dat alles het doet. Snorry!
 
Vind het echt lullig voor de genen die door pech of anderzins niet kunnen

Begint erop te lijken dat het op de veteranen van het eerste uur aan gaat komen. 8-)
Wel jammer dat de organisator van dat uur nu kaduk staat. ;(
 
F*ckerdef*ck da's niet zo mooi Slijtboutje, lukt 't niet om tijdig je span in orde te krijgen kom je dan met je solofiets? Suc6 met de werkzaamheden.

Vanavond in de stromende regen met m'n rusje de tocht voor BOT2 nagereden. Ik kom aan exact 80 km (rusische teller dus ergens tussen de 8 en 800 km :) )

Hoeveel km was de tocht van BOT1 Slijtboutje?

Tís na mijn mening een leuke afwisselende tocht. Ik twijfel eraan of ik 'm een beetje moet verlengen, ik zal het er eens over hebben met Dessert en Flicky.

Flicky pas jij de deelnamelijst ff aan?, thanxx
 
Lijst aangepast.


Tot nu toe :

Deelnemers (op zeker);
1) mr. Q RBOED
2) dessertstorm RBOED
3) dessertstorminekke RBD
4) Herr Flick + RBD
5) Junkfrau Helga BD
6) Moturist RBOE
7) FJR bikertje RBOED
8) Ladyfazer RBOED
9) Roadrocket RBD
10) MissRocket RBD
11) Gummikuhgespann
12) Hevu RBOED
13) El presidente RBOED
14) BMWoman BOED
15) halflive BOED
16) Slijtboutje RBOED (Solo? :P )
17) mzl +
18) Xzor
19) Roestendoenze RBD
20) Jozef + RBOED
21) bakkenist Jozef RBOED
22) Bachus (afgemeld)
23) Navieneus RBD
24) Slijtboutinekke + kinderen BD
25) Zijspanrob RBD
26) Catweazle (bakvulsel)RBOED
27) Janus RBOED
28) Er1win RBOED
29) Bikermouse
30) Lief Draakje
31) Joost RBOED
32) Suzi Ravage ( op 2-wielen) RBOED
33) Jasje (afgemeld)
34) Driewielerig (afgemeld)
35) Ratman RBOED
36) Vrouwe (Miss) RDZ(afgemeld)

Onder voorbehoud:

-jasjes vrouw (afgemeld)
-razende ruudje + big mama (afgemeld)
-Joske (geen forumlid, wel 3 wielen)RB
-Toinneke (geen forumlid, wel 3 wielen)
-Wimpie (geen forumlid, wel 3 wielen) (afgemeld)




Hier de lijst met letters waaruit je kunt kiezen.

1) de zaterdagmiddagrit meerijden (=R)
2) zaterdagavond mee barbeknoeien? (=B)
3) zaterdag blijven overnachten (tent, zelf meebrengen) (=O)
4) zondagochtend mee eten (=E)
5) daadwerkelijk komen, dus écht definitief (=D)




tevens een kleine voorspelling aangebracht!

:+
 
Bikermouse en Lief Draakje mogen idd geschrapt worden

wegens omstandigheden hebben we onze Zijspan moeten verkopen

Helaas...
 
Vanavond in de stromende regen met m'n rusje de tocht voor BOT2 nagereden. Ik kom aan exact 80 km (rusische teller dus ergens tussen de 8 en 800 km :) )

ik heb al eens rondgereden met m'n gps op de ural (.....), en dat is m'n eerste motor die MINDER aangeeft dan dattie daadwerkelijk rijdt.....ook leuk om rekening mee te houden bij flitskasten in en rond de bebouwde kom.... als die van jou dezelfde tik heeft is de route dus om en nabij de 90/95km... ik heb zojuist een 10liter jerrycan tegen de bak geschroefd, dus dat moet lukken O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan