De Tweede Sloopkogel-Memorial-PITT-Nachttopic Ponten-Motorrit. 2023

En wat is die datumprikker een ontzettende bout site zeg.. geen fatsoenlijk overzicht, je moet zelf maar tellen.. ken t ook nie aanpasse..
 
Nee. Er kunnen dan 4 mensen. En Bosso uiteindelijk met de auto. Dan laat ik het maar schieten. Laat @Nejra maar met een mooie datum komen in de toekomst waarbij meer mensen kunnen...
 
Ok, dat is voor mij wel even een rustgevend besluit.
Ik wilde al iets plannen met een kist en @Wrakhout, de rit, en de Pit afterparty bij rd. Rob.
Maar de Sprinter moet een beurt hebben, ik moet nog iets fabriceren, zodat ik een motor en de kist in de bus kan hebben, en zodat ik mijn voorraadtank diesel niet hoef uit te bouwen.
Mijn aanhanger moet vier nieuwe banden hebben/daar ga ik niet zo ver mee van huis. En dan is er ook nog iets met parkeren.
Kortom, zei mijn gevoel ja, maar mijn hoofd nee. Ik heb gebrek aan tijd, of zo iets...
 
Dag allemaal,

Even geleden dat ik op de site ben geweest. Jammer dat de rit niet is doorgegaan.
Even een vraag, zijn er toevallig liefhebbers voor een pak van Sloopkogel? Dit betreft een leren pak uit zijn begintijd van het motorrijden met evt een bijpassend vrouwelijk pak. Heb er aan gedacht om hem in te lijsten maar ik heb geen muur in mijn huis waar ik hem zou kunnen ophangen en voor ik hem weg zou doen wilde ik dit toch eerst nog even aan jullie vragen.
Groetjes *ICE*
 
Dag allemaal,

Even geleden dat ik op de site ben geweest. Jammer dat de rit niet is doorgegaan.
Even een vraag, zijn er toevallig liefhebbers voor een pak van Sloopkogel? Dit betreft een leren pak uit zijn begintijd van het motorrijden met evt een bijpassend vrouwelijk pak. Heb er aan gedacht om hem in te lijsten maar ik heb geen muur in mijn huis waar ik hem zou kunnen ophangen en voor ik hem weg zou doen wilde ik dit toch eerst nog even aan jullie vragen.
Groetjes *ICE*
Wat een leuk initiatief, er zijn vast meerdere mfers die dat pak willen. Ik kan er zelf niets mee.
Ik zie een loting of zo wel gebeuren.
Ben benieuwd!
 
Kijk, dit topic is weer nieuw leven ingeblazen, hoe mooi is dat! Ik ben ook van plan aanwezig te zijn, er zijn echter wel een onduidelijkheden.
Ik moet kijken of ik op de nog te bepalen datum vrij ben, ik werk in roosterdienst, inclusief de weekenden. Regen, een grote no go, ik kom niet als het regent. Van 14 TM 31 mei vakantie, de eerste 2 weken met de motor naar Roemenië. 6 TM 28 september nog een keer vakantie. Verder ben ik beschikbaar, valt mee toch?_O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan