De Tweede Sloopkogel-Memorial-PITT-Nachttopic Ponten-Motorrit. 2023

Ten eerste ben ik nou niet echt goed met computers, maar als ik weet hoe ik die voorkeuren daar kan instellen doe ik het wel.
 
Je opent de temp mail site. Dan krijg je een vaag email adres. Die gebruik je, en zodra je een bevestigingsmail krijgt dan zie je die op de temp mail website. Zodra je de pagina sluit is dat email adres weg
 
Nee, dat komt omdat ik niet weet of het zo goed is. Ik heb al veel teveel gezeik gehad met dit soort sites.
 
Ja, maar ik reageer dan wel met m'n eigen e-mail adres. Ik ga echt niet een nep-e-mail adres aanmaken ervoor.
Dat soort zaken gaan me simpelweg te ver.
 
Even goed staat die site nog open, en heb ik ook al datums aangekruist, maar als ik niet weet of het goed is, verwijder ik het weer wel.
Niet iedereen is goed met computers, en zeker niet met dat tracking, en delen van gegevens gedoe.
Ik ben nou eenmaal beter met mechanische dingen, technisch, elektrisch, hydrauliek en zo. Lijkt vrij lomp allemaal, maar dit gaat me toch wat te ver.
 
Nou dat lijkt me vrij duidelijk. Als ik die site open, staan alle voorkeuren op grijs. Volgens mij, maar dat weet ik dus niet, ga je dan accoord ermee.
Zet je alles, zodat die voorkeuren naar rechts gaan, en blauw worden, is dat dan goed zo, zodat je geen last hebt van dat getrack en eventuele advertenties of ongewenste mails?
 
Nou dat lijkt me vrij duidelijk. Als ik die site open, staan alle voorkeuren op grijs. Volgens mij, maar dat weet ik dus niet, ga je dan accoord ermee.
Zet je alles, zodat die voorkeuren naar rechts gaan, en blauw worden, is dat dan goed zo, zodat je geen last hebt van dat getrack en eventuele advertenties of ongewenste mails?
Andersom: Alles op grijs/naar links betekent "dat wil ik niet"
 
Ik had t al ingevuld.. maah hoe kennik nâh zien wat de score is onderling..? Ik zie geen overzicht ofzo :?
 
Andersom: Alles op grijs/naar links betekent "dat wil ik niet"
Had ik dat eerder geweten, en ik had het notabene al gevraagt hier, had ik het grijs gehouden. Nu sta ik dus op uitgenodigd, waarschijnlijk omdat ik al wat datums had aangevinkt en kan het dus niet meer naar grijs zetten.
Kan je me eruit pleuren @Joram ? Dan probeer ik het opnieuw wel weer.
 
Had ik dat eerder geweten, en ik had het notabene al gevraagt hier, had ik het grijs gehouden. Nu sta ik dus op uitgenodigd, waarschijnlijk omdat ik al wat datums had aangevinkt en kan het dus niet meer naar grijs zetten.
Kan je me eruit pleuren @Joram ? Dan probeer ik het opnieuw wel weer.
Of stuur de datums dat je kunt even naar Joram :Y.
 
Of stuur de datums dat je kunt even naar Joram :Y.
Sorry hoor, ik ben al een tijdje bezig hier om wat antwoord te krijgen of ik het wel goed doe. Die kreeg ik dan van @Nejra , maar wel wat te laat, toen had ik al wat aangevinkt, en nu kan ik de voorkeuren niet veranderen meer.
Ik blijf niet bezig hoor. Trouwens, ik kan vrijwel elke dag die aangegeven is, dus lees het wel hier. Hoe moeilijk kan het nou zijn gewoon alles op MF te zetten?
 
Sorry hoor, ik ben al een tijdje bezig hier om wat antwoord te krijgen of ik het wel goed doe. Die kreeg ik dan van @Nejra , maar wel wat te laat, toen had ik al wat aangevinkt, en nu kan ik de voorkeuren niet veranderen meer.
Ik blijf niet bezig hoor. Trouwens, ik kan vrijwel elke dag die aangegeven is, dus lees het wel hier. Hoe moeilijk kan het nou zijn gewoon alles op MF te zetten?

Voor jou dan een uitzondering. Welke dag kan je dan niet?
 
Ik ben geen uitzondering. Kan de beste Sloop al een hele tijd..
Echter kan ik alleen op de 2 data in Mei niet, de rest wel. Ben vrijgezel dus kan lekker schuiven met wat ik wil, en kan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan