De twijfel slaat weer toe, Varadero of V-Strom?

Welke motor, Varadero of V-Strom?

  • Varadero

    Stemmen: 13 31,7%
  • V-Strom

    Stemmen: 28 68,3%

  • Totaal aantal stemmers
    41
De SV (zelfde blok) knapt heel erg op van een goede afstelbeurt, de Suzuki ECU is programmeerbaar. Dus zoeken naar een testbank die een Suzuki kan programmeren en die 130 euro investeren hierin!
De motor loopt dan een stuk soepeler en het bokken is grotendeels verleden tijd!

Maar Varadero of Vstrom, dan de DL1000, geweldig blok!

Dank je voor de tip, ik ga dit zeker even in de groep gooien.
 
Ik zat met dezelfde afweging, maar heb uiteindelijk een Strom 1000 gekocht. Wat een verschrikkelijk lekker blok hangt daar onder :9~ Met mijn 1.94 zat ik op de Strom duidelijk het beste. Een proefritje samen met mijn wederhelft op de duo bevestigde alleen maar wat ik al wist: de V-Strom was voor ons de betere motor, helemaal om samen af en toe mee te toeren.
 
Ik zou de V-strom kopen... kreeg de grijns al niet van mijn gezicht op een dl650, dus een dl1000 is helemaal gaaf :)
 
ik zou de varadero pakken

enja dat zuipen.. als je dat nu achterwegen laat misschien past hij zich aan aan zijn baasje?
 
ik zeg italiaan: Caponord
dikke RSV Mille blok met minder pk's, maar dikke koppel

caponord.jpg
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij hoort carb-icing geen probleem te zijn, aangezien je de meeste carbs wel kan aansluiten op het koelsysteem, welke de carb verwarmt en ijsafzetting voorkomt.

Dat was op mn brommer van 199nogwat wel zo :P
 
Laatst bewerkt:
Maarja, Caponord stond niet tussen de opties. Bummer.

Nog zo 1 die niet genoemd wordt: de Cagiva Navigator 1000. Ook met TL1000 blok, maar met veel betere vering dan de DL1000 V Strom. Je moet ermee gereden hebben om te merken dat de Navigator eerder stuurt als een SM dan als een toerallroad a la V Strom.
Echt een onbekende aanrader. Helaas weinig te vinden in NL. Wel bijv in Dld, en dan importeren een optie?

full

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan