De vakantie is begonnen, waar gaan we heen?????

Waarheen?

  • Noord-Europa

    Stemmen: 5 10,9%
  • Oost-Europa

    Stemmen: 8 17,4%
  • Zuid-Europa

    Stemmen: 14 30,4%
  • West-Europa

    Stemmen: 12 26,1%
  • Buiten-Europa

    Stemmen: 7 15,2%

  • Totaal aantal stemmers
    46
als mijn vriendin slaagt morgen dan gaan we over 2 of 3 weken een paar dagen naar de moezel.
in augustus naar zuid frankrijk,route napoleon,gorge du verdon en de kust bekijken.
 
Ik heb vakantie van week 28 t/m 32 en ga naar Polen,Litouwen,Letland,Estland en met de veerboot over naar Finland. Via Zweden en Noorwegen weer terug. :]
 
laspalomos ofzow

op GRAN CANARIA *O*

motortjuh huren daar? :]

Maspalomas ! Je lijkt wel een collega van me op mn werk die echt ALLES door elkaar gooit. Het Himalaya gebergte noemt ie zelfs het Halalaja gebergte _O-
En het is geen allochtoon ! Altijd lachen met die gast.

Maar ik zou geen motor huren, veelste heet en men rijd daar als gekken. Heb wel eens een scootertje daar gehuurd en kwam ineens uit op de snelweg.... snel over de vluchtstrook terug. Neuh, misschien leuk om een schakelbrommertje te rijden maar dan wel 's avonds want overdags zweet jij je echt uit je naad (tenzij je op je badslippers en een notendop op je hoofd rondrijd)
 
Als je daar een motor huurt wordt het juist warmer als je harder rijdt. Spreek uit ervaring.
 
Nog niets gepland voor van de zomer, iig nog ff weekend naar Brussel.

Zou wel zin hebben in een tochtje naar Italië, misschien volgend jaar :P
 
Ik vertrek maandag met een goeie vriend van me naar Frankrijk. Ik Shadow hij Vmax. :] Weekje touren, campings zoeken en in ieder geval ff Parijs en westkust doen.Bagage mee in tanktas en zo'n waterdichte rol achtop. Matje en slaapzak mee, niet veel kleding want heb toch elke dag leren motorbroek aan, dat scheelt. Ohh, heb dr zo'n zin in, mn eerste motorvakantie! 8-)

Ohja en als ik terug kom ga k ff werken en leuke dingen doen met leuke mensen en dan boek ik een ticket naar Thessaloniki (Griekenland) en ga'k mn oma en oom en tante verrassen met een bezoekje van een weekje ofzo.. heerlijk!
 
Ben pas nog naar de internationale jampot rally in denekamp geweest, dat was fantastisch! 8-)
Lekker camperen en genieten van de oude engelse motoren :}

In m'n vakantie denk ik naar de zwarte cross en nog een klein weekje camperen in limburg. *O* Ik heb dr zin in *O* :]
 
2 weekjes met mijn vader touren in Noorwegen 8-) en de baggage gaat in de auto met mijn broer *O* , nu maar hopen dat t weer mee zit.
 
De vakantie begint met de Zwarte Cross.

Daarna op woensdag naar Luxemburg, 14 dagen.
Op de camping, leuk voor de kinders, en voor mij.

Alles met de motor (&zijspan)
 
2 Weekjes in midden-oost Frankrijk: beetje vliegen, ijs eten, wijntje, kaasje en slap lullen. Oja en waarschijnlijk ook nog wat motorrijden.
 
Ik heb geen vakantie -O- ,maar wens iedereen een goede vakantie,mooi weer en veel veilige km-tjes en heel veel rijplezier :]
ps en natuurlijk veel piccies posten nadien :Y
 
Naar de VS en Canada, de oostkant van Florida naar Atlanta een heel eind naar het noord-oosten naar het Adirondac gebergte en dan naar de kust bij Portland naar familie en vervolgens verder naar het noorden- met de pond naar Nova Scotia daar naar het Cape Breton National park dat is een van de plaatsen om walvissen te zien maar wel 700 km verder. Vervolgens met de pond naar St John en dan Vermont naar http://www.bmwmoa.org/rally/rally06/ en dan hebben we daarna nog drie dagen om weer terug te rijden naar Florida. Alles bijelkaar 8000 km in 21 dagen. Dochter van 16 achter op. Ik heb een 1200GS geleend. Lief rijdt op een K1200RS en onderweg voegen zich op diverse plaatsen nog 5 andere beemers bij ons tot we op Nova Scotia met 7 peoples of 6 BMWs'zijn.
De camera gaat mee en ik hoop jullie in Augustus lastig te kunnen vallen met veel plaatjes.
:W
 
Het plan is de 81. Jij woont nog wat verder naar het oosten, zie ik. En het is het traject waar wij even door willen blazen. Maar ik kan het in de groep werpen als je dat leuk zou vinden. WIj zijn "fluid" maar we moeten wel op de juiste dag bij de ferry staan.
 
Heb bijna twee weken vakantie erop zitten.
Net rijbewijs gehaald (net voor vakantie), dus geen
pleuries om ver weg te gaan, maar wel lekker veel :] .
Morgen nog "effe" naar Utrecht, op en neer 290 km.
en veel geknutseld aan me Honda.
Als volgend jaar me meissie haar A gehaald heeft,
dan samen met 2 maten naar de USA om aan de West-Coast
wat rubber te verbranden.
Maar voor de gelukkigen die hun vrije dagen nog moeten krijgen,
VEEL PLEZIER EN DRIVE SAFE *D
 
Helaas geen motorvakantie, ben wel al met hemelvaart een lang weekend wezen touren in omgeving winterswijk (door de regen :) ). Dit jaar gaat de vakantie echter weer op de mountainbike, en deze keer in Frankrijk (de vogezen).
 
Gisteren de motor nog even nagelopen, tassen gepast, en een soort kaarthoudertje gemaakt. Zaterdag via de snelweg (a58, e313, e314, A4, A61, A6, A5 naar het zwarte woud) zaterdagavond is de planning om in zwitserland te zijn en daar zie ik wel weer hoe het allemaal loopt.)
Verheug me al op de mooie tocht! Prettige vakantie allemaal. :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan