De vakantie is begonnen, waar gaan we heen?????

Waarheen?

  • Noord-Europa

    Stemmen: 5 10,9%
  • Oost-Europa

    Stemmen: 8 17,4%
  • Zuid-Europa

    Stemmen: 14 30,4%
  • West-Europa

    Stemmen: 12 26,1%
  • Buiten-Europa

    Stemmen: 7 15,2%

  • Totaal aantal stemmers
    46
Het is maar net wat je wilt. De een doet het in 2 dagen, een ander wil er liever 3 dagen over doen. Ik ben zelf meer van de 3-daagse variant. Ik vind het zelf wel fijn om onderweg de tijd te nemen voor foto's, lunch en de verse berglucht op de diverse passen. En rond een uurtje of 5 a 6 op de camping aankomen en daar dan nog de tijd te hebben.
 
Lekker. Oude topic weer nieuw leven in geblazen. Ik zie dat ik 12 jaar geleden ook gereageerd heb :)

Dit jaar weer de rdga gereden, in Nicede boot genomen naar Corsica. Daar zijn we 5 dagen gebleven en nu lig ik in een bedje ergens in Livorno. Zo meteen opstaan, ontbijten en op naar de Dolemieten. Daar nig een paar daagjes sturen en dan zit het er weer op.
 
Lekker. Oude topic weer nieuw leven in geblazen. Ik zie dat ik 12 jaar geleden ook gereageerd heb :)

Dit jaar weer de rdga gereden, in Nicede boot genomen naar Corsica. Daar zijn we 5 dagen gebleven en nu lig ik in een bedje ergens in Livorno. Zo meteen opstaan, ontbijten en op naar de Dolemieten. Daar nig een paar daagjes sturen en dan zit het er weer op.


RDGA incl. Corsica is helaas teveel van het goede. Ik ben er wel een keer per auto geweest en inderdaad super mooi daar.
 
RDGA incl. Corsica is helaas teveel van het goede. Ik ben er wel een keer per auto geweest en inderdaad super mooi daar.
Ik had onlangs ook Corsica/ Sardinië samen met RDGA in de planning.
Dat is idd iets te veel van het goede.

In Livorno besloten om niet op de boot te stappen. Moest nog te veel bekijken en rijden.
Over de Via Aurelia, RDGA, Zwits, Bodensee, Schwarzwald, Vogezen, Pfalz en Eiffel.
 
Ik had onlangs ook Corsica/ Sardinië samen met RDGA in de planning.
Dat is idd iets te veel van het goede.

In Livorno besloten om niet op de boot te stappen. Moest nog te veel bekijken en rijden.
Over de Via Aurelia, RDGA, Zwits, Bodensee, Schwarzwald, Vogezen, Pfalz en Eiffel.


Ik denk inderdaad dat het ook zoiets zal worden
 
Ik had onlangs ook Corsica/ Sardinië samen met RDGA in de planning.
Dat is idd iets te veel van het goede.

Valt mee hoor. Vier dagen rdga, één dag op de boot en naar de bestemming op Corsiica. Vijf dagen op Corsica. En nu zitten we in Iseo. Heb nog tm zondag vakantie dus ik ga me hier ook nog vermaken.
 
Da's toeval. Ik was op de heenweg ook bij Lago Iseo.
Ik heb daar een 'rustdag' genomen na de passo's Stelvio en Gavia.
Heb daar een rondje Lago gemaakt. Soms druk en toeristisch, maar ook mooie stukjes.
 
Terug
Bovenaan Onderaan