de verschillende sub-fora

KabalA!

MF veteraan
6 apr 2004
3.093
0
Rotterdam
Allerliefste Admins/Mods O-) ,

Ik verveelde me en ik ben dus even alle subfora nagelopen via de adresbalk, wat mij opviel is dat er een hoop (!) fora zijn waar ik geen rechten voor heb, ik snap dat er de gebruikelijke crew fora zijn, maar het is echt een lijst waar je u tegen zegt, namelijk:

/12
/13
/18
/25
/27
/31
/33
/34
/37
/38
/40
/41
/42
/43
/47
/48
/50
/51
/52
/53
/55
... en toen ben ik maar gestopt :+ (en ja ik verveelde me echt :+ )

maar waar worden al deze sub-fora voor gebruikt behalve de 'normale' crew-fora, want als jullie stiekum p0rn aant hosten zijn willen wij natuurlijk ook acces :+ ;)

Maar even serieus, waar gebruiken jullie al deze fora voor en zou er eventueel een screenie gemaakt kunnen worden door een mod, vind ik altijd wel leuk om te zien namelijk :) .
(was zelf ook admin op een private forum en vond het er altijd echt 'dom' uitzien als je als user ingelogt was :P )

Met vriendelijke groet,

KabalA! ;) :]
 
Allerliefste Admins/Mods O-) ,

Ik verveelde me en ik ben dus even alle subfora nagelopen via de adresbalk, wat mij opviel is dat er een hoop (!) fora zijn waar ik geen rechten voor heb, ik snap dat er de gebruikelijke crew fora zijn, maar het is echt een lijst waar je u tegen zegt, namelijk:

/12
/13
/18
/25
/27
/31
/33
/34
/37
/38
/40
/41
/42
/43
/47
/48
/50
/51
/52
/53
/55
... en toen ben ik maar gestopt :+ (en ja ik verveelde me echt :+ )

maar waar worden al deze sub-fora voor gebruikt behalve de 'normale' crew-fora, want als jullie stiekum p0rn aant hosten zijn willen wij natuurlijk ook acces :+ ;)

Maar even serieus, waar gebruiken jullie al deze fora voor en zou er eventueel een screenie gemaakt kunnen worden door een mod, vind ik altijd wel leuk om te zien namelijk :) .
(was zelf ook admin op een private forum en vond het er altijd echt 'dom' uitzien als je als user ingelogt was :P )

Met vriendelijke groet,

KabalA! ;) :]

Hij schijnt zijn ondertitel waar te maken 8-)
 
Er zijn een aantal fora die ooit aangemaakt zijn en verwijdert zijn. We hebben nog ergens een test forum staan, motorfreaks heeft een aantal fora voor de nieuwscrew, redactie, etc. En de mf crew heeft natuurlijk nog wat 'achter-de-schermen' fora. :)

En nee, we hebben geen pr0n/warez forum. O-) ;)
 
valt wel mee toch? Paar crew fora voor MF, paar crew fora voor freaks, wat pron fora, een warez forum. Ow ja.. een forum met userfoto's :9 en dan nog wat dev-fora en testfora :)




:+
 
Er zijn een aantal fora die ooit aangemaakt zijn en verwijdert zijn. We hebben nog ergens een test forum staan, motorfreaks heeft een aantal fora voor de nieuwscrew, redactie, etc. En de mf crew heeft natuurlijk nog wat 'achter-de-schermen' fora. :)

En nee, we hebben geen pr0n/warez forum. O-) ;)
ok, bedankt voor de info... dat er verschillende crew fora waren leek me idd logisch maar dat er ook fora zijn voor motorfreaks e.d. wist ik niet... we zijn weer wat wijzer ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan