De verwarmde handschoenen van Gerbing

Status
Niet open voor verdere reacties.

hondavfr1200

Rookie
2 nov 2009
2
0

Modbreak:


Lees vooral de slotpost.



verleden jaar had ik de verwarmde handschoenen van gerbing gekocht,het 1e paar kon ik na 2 dagen omruilen,1 duim werd kokend heet,het 2e paar begaf het na 2 weken,harstikke morsdood!!!ik naar de importeur,tref ik daar een overjarige yup aan die de ballen verstand had van sleutelen,geen werkplaats oid,hij had buiten een andere plug erop gezet met de woorden dat hij het weer moest doen,op de terugweg werd 1 kant van de li handschoen kokend heet,mijn hele hand was rood,nog net geen blaren,op mijn mails werd niet gereageerd,ook gerbing amerika reageerde niet op mails,dus voor mij geen enkel product van gerbing meer,geef mij maar weer de baehr verwarmde handschoenen,die heb ik in het verleden ook gehad en nooit problemen gehad.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
En?

Voel je je opgelucht?

Nadat je de moeite van registreren hebt genomen?

En wat is de definitie van overjarige yup?

(dan weet ik of ik me OOK aangesproken dien te voelen)
 
verleden jaar had ik de verwarmde handschoenen van gerbing gekocht,het 1e paar kon ik na 2 dagen omruilen,1 duim werd kokend heet,het 2e paar begaf het na 2 weken,harstikke morsdood!!!ik naar de importeur,tref ik daar een overjarige yup aan die de ballen verstand had van sleutelen,geen werkplaats oid,hij had buiten een andere plug erop gezet met de woorden dat hij het weer moest doen,op de terugweg werd 1 kant van de li handschoen kokend heet,mijn hele hand was rood,nog net geen blaren,op mijn mails werd niet gereageerd,ook gerbing amerika reageerde niet op mails,dus voor mij geen enkel product van gerbing meer,geef mij maar weer de baehr verwarmde handschoenen,die heb ik in het verleden ook gehad en nooit problemen gehad.


_O- _O- _O-

Het is nog niet eens koud :+
 
Gezellig forum hier....

Kun je je ook laten on-registreren? Ik weet niet of ik hier deel van uit wil maken. :r

(edit: TS had zich ff kunnen voorstellen, had netter geweest, dat wel, maar zo afbranden is ook niet echt OK, toch?!)
 
Laatst bewerkt:
Gezellig forum hier....

Kun je je ook laten on-registreren? Ik weet niet of ik hier deel van uit wil maken. :r

(edit: TS had zich ff kunnen voorstellen, had netter geweest, dat wel, maar zo afbranden is ook niet echt OK, toch?!)
Als je hier een maandje zit dan weet je niet beter.
De meesten van ons zitten hier een paar jaar, en weten wel beter ;)

Zoals bijvoorbeeld mensjes die een accountje aanmaken om iemand anders af te fikken op een groot openbaar forum om er een voordeel uit te halen ..
 
Gezellig forum hier....

Kun je je ook laten on-registreren? Ik weet niet of ik hier deel van uit wil maken. :r

(edit: TS had zich ff kunnen voorstellen, had netter geweest, dat wel, maar zo afbranden is ook niet echt OK, toch?!)

ja, ja, ja.
Maar als jij nou ook even wat langer rondkijkt en verder leest op het forum,
dan weet je ook wat de algemene tendens is hier.

Oh, en als je het ergens niet mee eens bent, kun je altijd met het gele driehoekje
bovenaan de mods waarschuwen.
 
En?

Voel je je opgelucht?

Nadat je de moeite van registreren hebt genomen?

En wat is de definitie van overjarige yup?

(dan weet ik of ik me OOK aangesproken dien te voelen)


De herken je als je hem tegenkomt, omschrijving overbodig. :+
 
verleden jaar had ik de verwarmde handschoenen van gerbing gekocht,het 1e paar kon ik na 2 dagen omruilen,1 duim werd kokend heet,het 2e paar begaf het na 2 weken,harstikke morsdood!!!ik naar de importeur,tref ik daar een overjarige yup aan die de ballen verstand had van sleutelen,geen werkplaats oid,hij had buiten een andere plug erop gezet met de woorden dat hij het weer moest doen,op de terugweg werd 1 kant van de li handschoen kokend heet,mijn hele hand was rood,nog net geen blaren,op mijn mails werd niet gereageerd,ook gerbing amerika reageerde niet op mails,dus voor mij geen enkel product van gerbing meer,geef mij maar weer de baehr verwarmde handschoenen,die heb ik in het verleden ook gehad en nooit problemen gehad.

Waarom ben je niet consequent terug gegaan?
Paar 2 functioneert ook niet goed,.....een medewerker verandert iets,....en het werkt nog niet! Daarna ga je over op 'mailing'... :?
Ik mag aannemen dat dit paar handschoenen voldoet aan de garantiebepalingen
Imho heb je het onderste uit de kan niet gehaald.



:W
 
Als je hier een maandje zit dan weet je niet beter.
De meesten van ons zitten hier een paar jaar, en weten wel beter ;)

Zoals bijvoorbeeld mensjes die een accountje aanmaken om iemand anders af te fikken op een groot openbaar forum om er een voordeel uit te halen ..

:^


precies... en het gaat over een geval van een jaar geleden.... nog erger dus.
 
Geweldig gewoon verleden jaar de handschoenen in de hoek gegooid en nooit meer aan gedacht dat ze nog steeds niet goed waren en dan nu de handschoenen pakken en er weer achter komen dat ze stuk waren en dan je gal spuwen op MF _O- _O-

Goed begin van de maandagochtend *O* *O*
 
zit niet voor niets levenslange garantie op.

nieuwe type handschoen is inderdaad waardeloos (warmtedraad zit te dicht tegen de huisd aan), maar de "classic" handschoen is prima (qua warmte)... wil soms draadbreuk in zitten ja, is algemeen bekend. zit levenslange garantie op dus gewoon omruilen die hap

bij mijn weten is gerbing overigens duits, niet amerikaans..... wil wellicht helpen als je aan het e-mailen gaat
 
Laatst bewerkt:
Leuk dat er iemand zo fijn in de hoek gezet word (ok hij had het misschien iets anders aan moeten pakken) maar

Wat ik wel eens zou willen weten of er op MF misschien meer zijn die de dezelfde ervaringen hebben met deze handschoenen ? (of juist niet en ze erg goed vinden)

Dat is toch veel interessanter :Y

8-)

edit; ah kijk ^^ de 1e MFer met ervaring reageert al
 
Laatst bewerkt:
Leuk dat er iemand zo fijn in de hoek gezet word (ok hij had het misschien iets anders aan moeten pakken) maar

Wat ik wel eens zou willen weten of er op MF misschien meer zijn die de dezelfde ervaringen hebben met deze handschoenen ? (of juist niet en ze erg goed vinden)

Dat is toch veel interessanter :Y

8-)
Zie de poster boven je dan is je vraag gelijk beantwoord :)
 
zit niet voor niets levenslange garantie op.

nieuwe type handschoen is inderdaad waardeloos (warmtedraad zit te dicht tegen de huis aan), maar de "classic" handschoen is prima (qua warmte)... wil soms draadbreuk in zitten ja, is algemeen bekend. zit levenslange garantie op dus gewoon omruilen die hap

bij mijn weten is gerbing overigens duits, niet amerikaans..... wil wellicht helpen als je aan het e-mailen gaat

Gordon Gerbing Seattle ;)
 
Handvat verwarming met goede handmoffen of handkappen is veel effectiever, vind ik. En practischer; die handschoen verwarming moet je telkens aan sluiten als je opstapt; veeeeeel te veel werk ;)
Oh, enneh... Ze zijn nog niet echt nodig, toch? Het vriest nog niet eens!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan