De vierde kleine Kadijkerrun

halflive

MF fossiel
Donateur
9 apr 2004
35.175
9.398
Purmerend
Voor wie de run niet (meer) kent, een kleine reminder:

26tigste Kadijkerrun.
Zijspanrijders voor de Kadijkerrun...

Daarnaast hebben we de afgelopen drie jaar ter gelegenheid van Bert's verjaardag een kleine run met 6 zijspannen gereden.
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/344763/0/0/kleinste,kadijkerrun

full


Het was altijd een fantastische, goed georganiseerde run met vaak meer als 100 zijspannen die 30 keer gehouden is.
Met het uiteenvallen van de stichting waar de bewoners verbleven en het overlijden van Piet Oudejans is de run tot een einde gekomen.

P9054170.jpg


In 2012 werd ik opgebeld of ik weer vanwege de verjaardag van Bert Marti een ritje met het span wilde maken. Bert was een aantal keren met de run mee geweest en was daar nog steeds vol van.

full

Bert
Bert heeft ook een eigen website: https://sites.google.com/site/bertsverjaardag/
Bert is in 2013 overleden.

Nu is de vraag of we voor dit jaar, 2015 weer een rondje gaan maken met de medebewoners van Bert.
Het voorlopige plan is om op zaterdag 05 september een rondje door Noord-Holland, Waterland te rijden. Niets geregeld of georganiseerd. Om 12:00h op de kadijkerkoog, inladen en vertrekken. Halverwege eten we wat en gaan weer terug.

Zijn er misschien mensen die mee willen doen?

Het zou leuk zijn als we net als vorig jaar met zes spannen kunnen gaan. Meer zou leuk zijn, maar dat gaat wat organisatie vragen. Afspraken met de begeleiders kan ik wel maken.
Iedereen die iets bij wil dragen, ballonnen, een spandoek, catering is welkom, en natuurlijk ook zijspanrijders.

Zijspanners voor de vierde Kleine Kadijker run:

Ja*Halflive
Ja*4strokerrules
Ja*Ootje
Ja*Bosso (zelfs als hij plots overlijdt zal hij toch komen)
Ja*Gerben met het rolstoelspan met Enigma voorvork
Ja*Motolijp op de solo
Optioneel* Popopeter (van de aardbodem verdwenen?)
Interesse*Roestendoenze
Helaas niet*Corrosie
Interesse*Leluk2000
Helaas niet*ZijspanRob
Helaas niet*Roadcaptain*Hevu
OVB HelloKitty

Ben ik iemand vergeten, of kan er iemand niet?


We verzamelen om 11:00h voor koffie bij mij thuis.
Iedereen die mee wil doen krijgt mijn adres en telefoonnummer via PB.

Ik heb om 12:00h afgesproken op de Kadijkerkoog,

Naarmate de plannen concreter worden zal ik deze openingspost aanpassen.
Zijn er nog lessen die we uit vorige edities geleerd hebben? Schrijf het even, dan neem ik het hier ook mee voor deze en volgende edities.

Van vorig jaar heb ik geleerd dat broodjes of andere voeding onderweg erg gewaardeerd zullen worden.


Organisatiebericht: Neem extra helmen en als het even kan een motorjas mee, De organisatie heeft niets meer.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb wel interesse... Zaterdag 5 september staat nog leeg in mijn agenda.

Ik zal mijn onfatsoenlijke aanhanger thuislaten O-)
 
Staat weer genoteerd.
Ben er weer bij
Zal er wel een mensvriendelijke bak van maken O-) (doe ik maar 1 keer per jaar hoor) :Y
 
Ik wil ook wel weer mee rijden. Maar o.v.b. want die dag zijn
mijn ouders 59 jaar getrouwd, en ik weet niet wat die van plan zijn.
 
Wat is je . ?

Geen punt hoor , ik wilde Dropje in zijn eigen topic feliciteren maar kon geen berichten plaatsen en heb het toen in dit topic geprobeerd en hier kon ik wel posten .
Snappen doe ik het niet maar mf is een beetje van de leg geloof ik.
En omdat ik niks zinnigs had getypt heb ik dat maar weggehaald.
 
Terug
Bovenaan Onderaan