De vlag kan weer uit....sabatical voorbij :o)

Soesoeki

MF veteraan
24 apr 2002
9.636
1
Kweenieh
November 2003 uit overmacht mijn soesje moeten verkopen '(
Vanavond dit verlies weer goed gemaakt door mijzelf een vaderdagcadeautje te geven. Alleen nu nog even een andere naam verzinnen en mijn onderschrift aanpassen *D

ZX636B_BLU_RHF_1024.jpg

En omdat een nieuwe motor met een oude pot op je kop natuurlijk geen porum is deze erbij gedaan met irium zilveren vizier :9~

rs200320041271052778704146.JPG

Nee niet die ventilator en ook niet de handschoenen :+

a.s. donderdag staat ie als het goed is klaar met spyball alarm en natuurlijk de afdekkap voor de duozit :9 . En dan lekker :] als het niet regent want de TT komt dichterbij en dan is de zon meestal tijdelijk op non aktief i.v.m. dikke regenwolken :9

Laatst bewerkt:
Bedankt :}

Wie o wie kan het topic vinden waarin haarfijn is verteld ( met foto's ) hoe die taartschep eraf kan en er een ander beugeltje o.i.d. voor de kentekenplaat op kan :? Ikke niet kunne vinduh met search :X

duo eraf
en dan maar schoeven wijst zich vanzelf
je moet wel heel je achter bodywork eraf halen anders kom je ook niet bij de stekkers

Blij om te horen dat je weer mobiel bent ;)

Heel veel plezier ermee :]

Bedankt :}
Wat heb je met mijn ex gedaan :? Ik zag dat ie in de handelsvoorraad van Groenewold staat. Wat komt/is er voor in de plaats gekomen???? Nee ik ben niet nieuwsgierig.

bij de ZX10R is het een feit dat de groene veel meer pk's hebben dan die zwarte en blauwe, is dat bij die ZX6R ook niet zo :P

effe zonder gekheid mooie fiets veel plezier ermee :)

bij de ZX10R is het een feit dat de groene veel meer pk's hebben dan die zwarte en blauwe, is dat bij die ZX6R ook niet zo :P

effe zonder gekheid mooie fiets veel plezier ermee :)

Al die peekaas kan ik toch niet aan en zeker niet na zo'n lange rustperiode. Begin maar met zijwieltjes en een heropstapcursus :+

Jij praatte mij destijds nr de groene Z ipv een zwarte. Nu koop jij geen groen :?

Ik vind groen mooier ;)

PS Mijn kentekenplaathouder kosste weinig :P
Ga je vrijdag nog met ons mee :?

Terug
Bovenaan Onderaan