De volgende MEGA meeting

Waneer moet de volgende MEGA meeting zijn?

  • Juli 2004

    Stemmen: 2 1,8%
  • Augustus 2004

    Stemmen: 87 78,4%
  • September 2004

    Stemmen: 6 5,4%
  • Oktober 2004

    Stemmen: 2 1,8%
  • April 2005

    Stemmen: 0 0,0%
  • Mei 2005

    Stemmen: 12 10,8%
  • Juni 2005

    Stemmen: 2 1,8%
  • Juli 2005

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    111
Status
Niet open voor verdere reacties.
Jaah in aug nog een xtje dan kan ik ook! In mei helaas niet... Dus verneem 't wel mocht 't doorgaan
 
Ik vind het niet erg, ik :] toch wel. En of het nu gewoon rondjes zijn of een bestemming. Kilometers maken en zoveel mogelijk *D . Maar dan wel ergens laatste weekend van aug of eerste van sept. Heb je ook de meeste kans dat er mf's komen.
 
2keer per jaar vind ik een prima idee! Had hem dit jaar gemist want was naar de ducati club races!! Dus dit jaar ergens in aug, lijkt me leuk! *D
 
Gewoon 1x per twee jaar :P . Nog bijzondererdererder :+
Ja of nooit meer doen, dan was het uniek |( afgezien van het feit dat er al eerdere MM's zijn geweest

Mij lijkt het wel leuk, voorkeur augustus, 30e van augustus begint de opleiding weer he. En al is de opkomst minder, so what? Laat het de helft zijn, zijn er nog 400 à 500 motorrijders, is ook nog wel genoeg lijkt me :]
Limburg? Mooie omgeving he... kan ik mee leven!
 
Ja of nooit meer doen, dan was het uniek |( afgezien van het feit dat er al eerdere MM's zijn geweest

Mij lijkt het wel leuk, voorkeur augustus, 30e van augustus begint de opleiding weer he. En al is de opkomst minder, so what? Laat het de helft zijn, zijn er nog 400 à 500 motorrijders, is ook nog wel genoeg lijkt me :]
Limburg? Mooie omgeving he... kan ik mee leven!

Jah limburg goed idee!!! :} :} :}

datum na het bouwvak lijkt me beter... iets van 20 augustus of in da geest?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan