De volgende MEGA meeting

Waneer moet de volgende MEGA meeting zijn?

  • Juli 2004

    Stemmen: 2 1,8%
  • Augustus 2004

    Stemmen: 87 78,4%
  • September 2004

    Stemmen: 6 5,4%
  • Oktober 2004

    Stemmen: 2 1,8%
  • April 2005

    Stemmen: 0 0,0%
  • Mei 2005

    Stemmen: 12 10,8%
  • Juni 2005

    Stemmen: 2 1,8%
  • Juli 2005

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    111
Status
Niet open voor verdere reacties.
Is het misschien een idee voor het in limburg te houden dan kunnen we misschien via duits en belgische forum's ook motor vrienden uit het buitenland er naar toe komen. Ik kom zelf ook uit limburg maar daarvoor zeg ik helemaal net dat het in limburg moet gehouden worden. Het leek me leuk om nog meer van die race monsters te zien en om te kijken hoe de belgen en duitsers hier over denken
:} :} :}

hallo, super idee 2x, vooral om het in limburg te houden.
bevoorbeeld bij mac maastricht.
:} :} :}

Jah limburg goed idee!!! :} :} :}

datum na het bouwvak lijkt me beter... iets van 20 augustus of in da geest?
:} :} :}

Lijkt mij wel leuk om ergens in een stad te verzamelen op een groot marktplein ofzo..... :]
:} :} :}

Maastricht op het vrijthof!!! :] :] :] :] :]
 
:} :} :}:} :} :}:} :} :}:} :} :}

Maastricht op het vrijthof!!! :] :] :] :] :]

Maastricht op het vrijthof!!!
473.gif
486.gif
473.gif
486.gif
473.gif
 
een mega meeting in augustus lijkjt me geen goed plan, aangezien er dan nogal veel mensen op vakantie zijn...
pak dan september of oktober
 
Voor mij zou augustus ook het makkelijkste zijn en daarbij, dan heb je nog de meeste kans op goed weer. 8-)
 
hallo luitjes
de datum in augustus is oke maar om helemaal naar limburg te rijden vanuit oost nederland is toch wel een eind volgensmij
dus het beste is dan denk ik toch wel ergens centraal zoals veenendaal
ook namens de tukkers onder ons
want wij wonen dicht bij almelo en is dus nog wel een eind voor ons helemaal naar limburg toe
ik hoor of lees het nog wel
als het redelijk in de buurt is komen we wel
 
vorige keer was al centraal nederland.
er komen ook belgen opaf,die kunnen ook wel eens tegemoet gekomen worden toch?
als het weer goed is wil ik best wel eens vanaf noord holland naar beneden afzakken,lekker stukje ppfffffffffftttt.(blazen ;) )
 
hallo luitjes
de datum in augustus is oke maar om helemaal naar limburg te rijden vanuit oost nederland is toch wel een eind volgensmij
dus het beste is dan denk ik toch wel ergens centraal zoals veenendaal
ook namens de tukkers onder ons
want wij wonen dicht bij almelo en is dus nog wel een eind voor ons helemaal naar limburg toe
ik hoor of lees het nog wel
als het redelijk in de buurt is komen we wel
Ach, de Groningers en Friezen moeten dan nog een toefje verder.

Verder denk ik dat je via Duitsland nog wel redelijk snel in zuidelijk Limboland kan zijn vauit Almelo en zo.
 
Vrijdag :? Kan toch veel beter op zaterdag of zondag? In het weekend zijn er veel meer mensen vrij.
:^ Lijkt mij ook een vereiste om het in het weekend te doen. Dan denk ik dat een zondag toch nog beter is ivm de sporters onder ons.


@Gulmaster
Die ene dag extra komen we ook wel door }) Toch... :X
 
:^ Lijkt mij ook een vereiste om het in het weekend te doen. Dan denk ik dat een zondag toch nog beter is ivm de sporters onder ons.


@Gulmaster
Die ene dag extra komen we ook wel door }) Toch... :X

Jah slaapplek voor jullie schatjes kan ik wel regelen hoor O-) , maar voor jullie... })

Maar het wordt wel gezellig en vette LOL met jou en Biker-Mouse bij mij in Limburg da weekie ;) Feestûh!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan