De volgende mensen zijn ingeschreven voor MFCD..

stom van me maar ik had nog niet gezien dat er ook een soort uitleg op de pagina stond .
heb hem gelezen ,en ik ben gewoon van de partij ,
lijkt me wel leuk om eens te kjken of ik buiten hard te rijden ook bijzondere verichtingen kan .
weet nu alleen niet welke fiets ik mee moet nemen
,maar dat merk ik tzt wel
en leuk voordeel voor mij mijn verzekering accepteerd een certificaat ,dus weer extra korting
 
ik denk dat je het beste 2 fietsen mee kan nemen,de monster en de bullie!!!
Als het goed is,is je bullie nogal beprekt met sturen.
Enne...wat die link met dat \"varken\" is,weet ik niet.Toeval :?
Ik kan me overigens van \"een gepikeerd iemand\" wel voorstellen dat hij wat kennissen heeft opgetrommeld voor een \"fake\" inschrijving.Stuk of 8 zou \"ik\" doen.
Al mijn reakties destijds waren geschreven met in het achterhoofd dat ik b.v. bij de organisatie zat,en bij aan het licht komen van de \"complicaties\"grote problemen voorzag.
Ik had dan in zo\'n geval ook vlug Simon opgetrommeld.Zodoende kon ik mijn misschien wat te rake opmerkingen plaatsen.
De laatste opmerking met \"zakkenvullerij\",was bedoeld om gekicked te worden.
Maar een korreltje zout was wel op zijn plaats geweest,omdat de organisatie hier absoluut niet vrijuit gaat.(misleiding)
Hoe de deelnemers verdeelt zijn weet ik niet,maar ik zou de reservebank maar aanzienlijk uitbreiden. :+
Dat varken ben ik overigens niet!Of...
:) (vergeten)
 
Mogen er trouwens ook,kentekenloze fietsen meedoen?
Wel met standaard demper,maar circuit geprepareerd!
In dat geval,1 van de 8? :+
 
omdat de organisatie hier absoluut niet vrijuit gaat.(misleiding)
wat loop jij toch te miepen over misleiding man!

op het moment supram kreeg je volledige informatie over wat die dag precies inhoudt etc... en dan kan je zelfstandig (moeilijk hoor) beslissen of je ermee accoord gaat of niet. Een paar man steken hier hun nek uit en het enige wat jij kan doen is zeiken.....

als jij zo\'n kenner bent op het gebied van circuit-trainingen, wat loop je hier dan gefrustreert te doen man! Er zijn zat \"echte\" circuittrainingen voor de would-be-haga\'s.

enfin, ik ken genoeg uitstekende piloten met ruime circuit-ervaring die op het PVI nog aardig hun gram halen.... Tis maar wat je er zelf van (kan) maken.
 
Hmm, erg vaag allemaal en vraag me af waar Porky uberhaupt mee bezig is... :?

Als ik het goed lees zou het betekenen dat er 8 fake geregisteerden tussenzitten? :?
 
GuZ, inderdaad!! Porky, breng eens wat verheldering, want ik snap er geen bal (meer) van.
Doe gewoon eens normaal aub...

En misleiding...EERST lees je de info-pagina\'s, en daarna kan je je inschrijven...dus het is toch echt je eigen keuze, en je weet waarvoor je je inschrijft...toch? Kom op man...

Rev...volgens mij niet hoor.
 
Nou ja, OF Porky verduidelijkt ff waar hij nou mee bezig is OF de organisatie merkt het wel als het geld moet worden overgemaakt voor de MFCD, dan merken we gelijk welke users eventueel fake zijn...
 
Rev...volgens mij niet hoor.
ok,dan niet.(discussie per e-mail,of het zo is< mode)
Ruud,ik ben alleen een beetje gepikeerd dat je zo kwaad werd tegen mij.En dat terwijl ik alleen maar niet kon voorstellen dat je daar kon circuitrijden.
ok,ik gaf wat te rake opmerkingen tot verveels toe.Maar je had best wel anders kunnen reageren,mede daar ik wel een beetje gelijk had!
Sorry dat ik er ook zo in \"opging\".
En Guzzzzsssst!
Ik heb ook niks tegen jou!
 
SORRY })
en nu,details?
haas,is de naam! :)
nee,ik weet echt niks hoor.
ik had alleen wat gehoord van andere forums e.d.
 
Laatst bewerkt:
SORRY })
en nu,details?
haas,is de naam! :)
nee,ik weet echt niks hoor.
ik had alleen wat gehoord van andere forums e.d.

Wat voor verhalen heb je dan gehoord?
Zitten er echt fake inschrijvingen bij dan?
 
Laatst bewerkt:
Ik had me niet ingeschreven maar kom wel kijken, foto\'s nemen, koffie drinken en sterke verhalen vertellen ;) . Ben toch benieuwd naar al die koppies.

Same here. Ik hoop op de motor en anders kom ik wel met de wagen aanwaaien. Toch wel eens in het echt zien wie er allemaal achter die nicks schuilen. :)
 
[En misleiding...EERST lees je de info-pagina\'s, en daarna kan je je inschrijven...dus het is toch echt je eigen keuze, en je weet waarvoor je je inschrijft...toch? Kom op man...

o is dat de bedoeling ,ik heb eerst ingeschreven en daarna gelzen wat we gaan doen
stom he ??
 
Terug
Bovenaan Onderaan