De volgende tocht in het noorden

Lage CB,

Dit bedoel ik!
Ik ben nogal gezagsgetrouw....en als het niet mag.....

Bartje

Lekker belangrijk of het mag of niet })
Gewoon gaan.

Maar in jouw geval...nee, jij mag niet mee met een sjopper. Kom op zeg...doe ff normaal.
Is alleen voor SS en S!!! Ik heb een TS ;)

En dat Bartje....klinkt niet echt als een snugger typje })

Nee hoor, voordat mensen gaan lopen kriebelen...niks van gemeend.

Wel gemeend trouwens dat als mensen met een ander soortig fiets zich nooit aanmelden, het nooit wat kan worden buiten SS en S om.
 
Ziet er leuk uit die route, Sander en ik maken binnenkort wel ff wat. :)

Vanavond ook weer ff lekker gereden trouwens :]

idd... Was leuk ja... Nu alleen nog eens zien dat ik jullie bij houd ;)

Voelde gewoon erg a-relaxed die bochtjes. Niet m'n dag denk ik.
 
Laatst bewerkt:
Héé Skoes.. Ging toch mooi gister :? We hebben Rev weer mooi laten denken dat ie echt snel is })

Het weer is de komende dagen wat minder.. Misschien even een stukje in de auto verkennen :?
Of is dat schending van bepaalde waardes :?
 
Als het een beetje redelijk weer is, dan wil ik die tocht om de Friese meren (Gaasterland) rijden.

Even zien wat leuk rijden is en wat aanpassingen maken. Wie zin heeft mag mee :P
 
hee luitjes, nouuu ik wil dat rondje ook wel eens maken, maar zal me wel inschrijven bij de toerders, ik rij wel op een voor die tijd sportfiets, maar dat ding is al 26 jaar oud ;)
 
Heb vandaag een deel van "mijn" toch gereden. Het begin was klote. Slechte hobbelige wegen, en veel grind. Doodlopende dorpjes, circels, hele enge verkeersdrempels (Niveau Himalaya), boze boeren met hooivorken en miljarden 100-plussers die het blik ook weer eens uit de garage hadden gehaald :j

Vanaf joure was het beter te doen. Kan nog wat finetuning gebruiken, maar het begint er op te lijken.

Ik houd jullie op de hoogte.
 
Terug
Bovenaan Onderaan