De volgende tocht in het noorden

22 juni. Tourtocht vanuit Cafe 1913 te Frieschepalen. Afsluitend met BBQ.

Tocht gaat Drenthe in.

Komen gemiddeld zo,n 80 motoren en een aantal trikes opaf.

Je kunt in je eigen groep starten en je krijgt een routebeschrijving mee.

Tot nu toe altijd een daverend succes :)
 
Afhankelijk van datum en weer ga ik ook mee.

Wat was vorige keer de starttijd. Ik moet namelijk nog wel ff een stukkie rijden voordat ik bij julli ben. Als er 's morgens om 07:30 gestart wordt moet ik wel belachelijk vroeg mijn bedje uit.

Ik kom op een Fireblade
 
Starttijd zal wel weer rond een uur of 11 zijn, niet al te vroeg dus. :)
 
Starttijd zal wel weer rond een uur of 11 zijn, niet al te vroeg dus. :)


Klinkt redelijk. Count me in.

Begrijp ik uit de voorgaande posts dat het een tocht wordt waarbij we het risico lopen dat het halve forum zijn motor/rijbewijs kan achterlaten bij onze vriendelijke vrienden in het Noorden :?
 
Begrijp ik uit de voorgaande posts dat het een tocht wordt waarbij we het risico lopen dat het halve forum zijn motor/rijbewijs kan achterlaten bij onze vriendelijke vrienden in het Noorden :?

Daar ben je toch zelf bij :?
 
Misschien dat een recept, in de vorm van een boete van een kleine 1000 pleuro's en eventueele rijontzegging, wel bijdraagt in het toch iets minder fantiek draaien van de polsen })
 
Misschien dat een recept, in de vorm van een boete van een kleine 1000 pleuro's en eventueele rijontzegging, wel bijdraagt in het toch iets minder fantiek draaien van de polsen })

Vast niet... tegen die ziekte bestaat geen medicijn.
 
Ik wil best mee, maar blijf dan wel ergens op een camping hangen. Ga eerst met de brommer naar Frankrijk volgende week. :9 Zal dus 2e helft juni gaan worden vrees ik...

Ervaring:
Ik heb een ZX-6R en heb mijn knie nog steeds niet aan de grond kunnen krijgen zonder extreme schade aan de motor te voorkomen! :]
 
[sorry ff offtopic]

Sander, we hadden het er tijdens één van de stops even over of jij voor je passagier ook je vering had aangepast. Dat was niet het geval. wel had je de druk in je banden vehoogd. Als je alleen reed kwam de druk die je in je voor en achterband had redelijk overeen met de druk die ik in mijn banden heb. Maar nou is mijn vraag: Wat voor banden heb jij. BT-010 of BT-020??? Mijn gevoel zegt 010, maar is dat correct????

[ok, weer on-topic]

Mijn excuses voor de onderbreking :} :} :}
 
[sorry ff offtopic]

Sander, we hadden het er tijdens één van de stops even over of jij voor je passagier ook je vering had aangepast. Dat was niet het geval. wel had je de druk in je banden vehoogd. Als je alleen reed kwam de druk die je in je voor en achterband had redelijk overeen met de druk die ik in mijn banden heb. Maar nou is mijn vraag: Wat voor banden heb jij. BT-010 of BT-020??? Mijn gevoel zegt 010, maar is dat correct????

[ok, weer on-topic]

Mijn excuses voor de onderbreking :} :} :}

Hahaha... Hij heb Dunlop achter en BT56 voor....
 
Rijden er ook wel eens choppers/customs mee met zo'n toertocht.....of moet het allemaal snel en plastic?

Chromen Bartje
 
Hahaha... Hij heb Dunlop achter en BT56 voor....
Dunlop achter en een $#% :r $@ :j %$--band vóór..
Ben al bezig de veerinstellingen te veranderen, maar dat heeft tijd nodig..Steeds iets veranderen, dan weer rijden...etc etc..De voorkant is wat onrustig, vind ik.
Ik heb wel de bandenspanning vóór weer omlaag gebracht naar plusmin 2.2 nu. (komt van 2.5)

Rev: binnenkort even kontakt voor evt. nieuwe tocht. Ook even met Auke. Ik heb wel ideeén.
 
Hahaha... Hij heb Dunlop achter en BT56 voor....

Hmz...ging dus weer es van het verkeerde uit |( :z

Maarreh, ik ga binnenkort deze route eens lekker op m'n dooie gemakkie ( }) :? ) proberen te rijden. Eventueel wat aanpassingen enzo maar dat zie ik dan wel.... De route is ongeveer 170km.

misc.php
 
Laatst bewerkt:
dat had ik dus al in mijn hoofd voor evt nieuwe tocht, erg mooi daar...gaasterland dus..

Laat even weten hoe het was...
 
Ga hem volgende week zondag denk ik rijden. (afhankelijk van het weer.)

Wie heeft er trouwens zin in een toertochtje in de buurt van Tokio???? :+ Vind zojuist een kaart van Japan. (Heeft m'n vader ooit eens meegenomen toen ie daar weer eens een keer was (hij is zeevarende))
 
Ziet er leuk uit die route, Sander en ik maken binnenkort wel ff wat. :)

Vanavond ook weer ff lekker gereden trouwens :]
 
Rijden er ook wel eens choppers/customs mee met zo'n toertocht.....of moet het allemaal snel en plastic?

Chromen Bartje

Als die eigenaren zich niet aanmelden gebeurt het natuurlijk nooit...diversiteit in motoren...
Dus meld je aan zou ik zeggen }) ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan