DE Voorne Putten meeting

Ik heb er zin an

  • nee

    Stemmen: 10 26,3%
  • ja

    Stemmen: 27 71,1%
  • Stemmen: 1 2,6%

  • Totaal aantal stemmers
    38
Status
Niet open voor verdere reacties.
Circuit goedereede , is dat bij die rotondes enzo?
Zou niet weten waar het is maar wil het graag weten, ken ik er vast een keer kijken :]

Nee, het is geen circuit, maar een parkeerplaats voor vrachtwagens (staan er niet veel) met een paar mooie bochten zonder vangrails en goed zicht. Het is langs de doorgaande weg na de rotonde richting ouddorp aan de linkerkant.
 
Nee, het is geen circuit, maar een parkeerplaats voor vrachtwagens (staan er niet veel) met een paar mooie bochten zonder vangrails en goed zicht. Het is langs de doorgaande weg na de rotonde richting ouddorp aan de linkerkant.

Ah owke, klinkt leuk *D
 
Lijkt erop dat er een splitsing gaat komen in racen en toeren.

M.i niet wenselijk en denk dat iedereen die meegaat een beetje rekening met elkaar moet houden.

Er rijdt tenslotte van alles wat mee.
full


(ff klein stukje laten afzakken en achterop poseren waar niemand het ziet mag toch wel he? O-) )
 
Mac - - mac spijkenisse - big mac (honger!) :)


Wel eens een dag menuutje bij De keijzer geprobeerd ???
Lekkerder als een Big Mac Hoor !!

Hoop alleen dat het de 30e een beetje droog is voor jullie.
Moet zelf werken maar eh...........

Happy miles and keep it safe !!!
 
OK, de datum staat vast het is de 30-10 geworden. Verzamelen om 12:00
Er is 16 keer gestemd en dat zijn meer als de aanmeldingen. Nou zien we vanzelf wel wie er nog bij komen dus dat boeit niet.
De route moet nog bepaald worden. Het merendeel is voor touren maar dat wil niet zeggen dat er niet eens flink aan de hendel gehangen mag worden, als we maar weten waar we weer eindigen dan komen we elkaar daar wel weer tegen. Er zijn een paar routes genoemd, ik denk dat we gewoon een voorrijder moeten hebben die de weg weten en de rest volgt wel. Mochten er nog suggesties zijn dan horen we het wel. Ik bentrouwens wel voor om te eindigen in De Keizer, ken hem wel niet maar een kroeg klinkt leuker als de Mac imho.
Gooi je suggesties er maar op verder.

Ik heb er zin an. :]
 
OK, de datum staat vast het is de 30-10 geworden. Verzamelen om 12:00
Er is 16 keer gestemd en dat zijn meer als de aanmeldingen. Nou zien we vanzelf wel wie er nog bij komen dus dat boeit niet.
De route moet nog bepaald worden. Het merendeel is voor touren maar dat wil niet zeggen dat er niet eens flink aan de hendel gehangen mag worden, als we maar weten waar we weer eindigen dan komen we elkaar daar wel weer tegen. Er zijn een paar routes genoemd, ik denk dat we gewoon een voorrijder moeten hebben die de weg weten en de rest volgt wel. Mochten er nog suggesties zijn dan horen we het wel. Ik bentrouwens wel voor om te eindigen in De Keizer, ken hem wel niet maar een kroeg klinkt leuker als de Mac imho.
Gooi je suggesties er maar op verder.

Ik heb er zin an. :]

:} mooi werk, ben er zeker *D
 
Kreeg net nog een tip voor een route :

Orgineel gepost door moving-fast
@Mdevil. Zat net op MF een stukje te lezen over de rit. Moet helaas werken die dag
Daar hebben jullie het over "circuit Goedereede".
FF een suggestie, in plaats van Goedereede een andere richting nemen van Stellendam richting Middelharnis (voor de sluizen er af richting, rontonde (busstation) en dan de oude weg (prachtige bocht vlak na Stellendam)naar Middelharnis. Via Middelharnis richting Stad aan het Haringvliet (Stadse dijk)
Dijk\weg aanhouden tot stoplichten schaapsweg, oversteken gelijk rechtaf richting Oolgensplaat (bij tankstation)halverwege rechtaf slaan naar de secundaire weg van de N59 (ff oppassen geblazen i.v.m 60 km zone) kom je einde secundair een paar bochten tegen ("circuit Goedereede" verbleekt daarbij) draai je nog eens extra voor om. daana richting Willemstad
bij Willemstad ff de A29 (secundair afgesloten) op tot Numansdorp.
Via afslag Numansdorp kan je via de dijken naar bv het pontje spijkenisse of je kan ook er voor kiezen gewoon via Rotterdam. is alleen snelweg, lijkt me niks an.
 
Kreeg net nog een tip voor een route :

Orgineel gepost door moving-fast
@Mdevil. Zat net op MF een stukje te lezen over de rit. Moet helaas werken die dag
Daar hebben jullie het over "circuit Goedereede".
FF een suggestie, in plaats van Goedereede een andere richting nemen van Stellendam richting Middelharnis (voor de sluizen er af richting, rontonde (busstation) en dan de oude weg (prachtige bocht vlak na Stellendam)naar Middelharnis. Via Middelharnis richting Stad aan het Haringvliet (Stadse dijk)
Dijk\weg aanhouden tot stoplichten schaapsweg, oversteken gelijk rechtaf richting Oolgensplaat (bij tankstation)halverwege rechtaf slaan naar de secundaire weg van de N59 (ff oppassen geblazen i.v.m 60 km zone) kom je einde secundair een paar bochten tegen ("circuit Goedereede" verbleekt daarbij) draai je nog eens extra voor om. daana richting Willemstad
bij Willemstad ff de A29 (secundair afgesloten) op tot Numansdorp.
Via afslag Numansdorp kan je via de dijken naar bv het pontje spijkenisse of je kan ook er voor kiezen gewoon via Rotterdam. is alleen snelweg, lijkt me niks an.


SSSSHHHHHHHHHHHHHH niet te hard zeggen !!
Is een bekende weg , rijd hem vaker :9
 

Ga aan het eind van de maand 2 weken naar zuid-frankrijk om te vissen ander hobby van me maar mijn maatje weet nog niet precies wanneer die vrij is vandaar ;)

Quote:
Op zondag 26 september 2004 19:58 schreef TheD@nny het volgende:
Ik ben er ook mits ik dan niet op vakantie ben





Ben jij niet die danny die een fzr600 had ?

Nee dat ben ik niet ik heb em namelijk nog steeds

:+
 
Ok , ik dacht dat je iemand anders , maat van me heeft vorig jaar een fzr600 gekocht bij een Danny uit spykenisse , dacht dus dat jij dat was .
 
SSSSHHHHHHHHHHHHHH niet te hard zeggen !!
Is een bekende weg , rijd hem vaker :9

Rijd hem ook vaker (op het pontje na dan) ter afsluiting van m'n rondje haast altijd nog ff naar het 'hellegatsplein" om van de "natuur" te genieten. }) O-)
Maar voor degene die het niet kennen, is het misschien wel leuk

Je kunt er leuker "spelen" dan op dat parkeerpleintje bij Goedereede. :X
 
@ stekman, moeten zeker afgetankt bij de mac staan en niet met een half volle tank ofzo.Weet niet hoe lang het rijden is, maar als ik echt aant spelen ben met me kawa 9000 rpm ofzo dat lust ie wel een bekkie benzine.
Bij de moto club waar ik bijzit, is het altijd met een vole tank verzamelen.
Dus mijn vraag is het hier ook zo. ( neem aan van wel )
ps.( Het zijn niet veel toeren 9000 rpm maar het klinkt wel grappig want dan wil ie als een racer gaan klinken :P )ook al ist ie er geen een.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan