DE Voorne Putten meeting

Ik heb er zin an

  • nee

    Stemmen: 10 26,3%
  • ja

    Stemmen: 27 71,1%
  • Stemmen: 1 2,6%

  • Totaal aantal stemmers
    38
Status
Niet open voor verdere reacties.

stekman

MF veteraan
15 mei 2003
8.130
29
spijkenisse
In andere topics wordt al gesproken om eens iets samen te doen in Spijkenisse. Om dit breder te trekken vraag ik me af of er interesse is in een Voorne Putten meeting. in de poll stel ik drie data voor.
De bedoeling is om meeten bij de MAC in (net buiten) Spijkenisse, na wat gebruikelijk gebral en hopelijk wat gestunt ;) kunnen we een tochtje maken en ergens wat gaan eten of zo met een groepje.

Natuurlijk zijn MF'rs vanuit heel Nederland welkom. Maar de place to be is dit keer Voorne Putten.

Kijken wie er allemaal wil komen. Daarna kunnen we een leuke route bepalen.

Wie komen er:

Stekman
MDevil
Ralphie (indien 30-10)
ufo2000
w@llie
berthe bike
motorduivel
Beamertje
Klink schakel
KoffieJunk
GPX GPZ
Astonia
Anouck
Druiloor
TheD@nny


Edit:

OK, de datum staat vast het is de 30-10 geworden. Verzamelen om 12:00
Er is 16 keer gestemd en dat zijn meer als de aanmeldingen. Nou zien we vanzelf wel wie er nog bij komen dus dat boeit niet.
De route moet nog bepaald worden. Het merendeel is voor touren maar dat wil niet zeggen dat er niet eens flink aan de hendel gehangen mag worden, als we maar weten waar we weer eindigen dan komen we elkaar daar wel weer tegen. Er zijn een paar routes genoemd, ik denk dat we gewoon een voorrijder moeten hebben die de weg weten en de rest volgt wel. Mochten er nog suggesties zijn dan horen we het wel. Ik bentrouwens wel voor om te eindigen in De Keizer, ken hem wel niet maar een kroeg klinkt leuker als de Mac imho. Gooi je suggesties er maar op verder.
Ik heb er zin an.


hmm, ik weet ff niet hoe ik de poll aan moet passen. maar de stemdatum is verlopen.
 
Laatst bewerkt:
Doet u maar, eh de 30ste want de 16de ben ik op vakantie.
Is ook leuk maar wil niks van de meeting missen. :}
En het speelen op het terein achter de mac is ook leuk , doe ik wel eens meer zo op z'n tijd. :9
Alst de 30ste is ben ik er zeker wel ( alst rond 12ve begint ofzo en niet vroeger ). :P
 
heeeee leuk!

ik heb de 30e gestemd Mits het weer goed is natuurlijk.
Kan ik al die smoelen eens zien de achter de nicks zitten.
Kunnen we er misschien volgend jaar de voorne-putten-groep van maken
ala de holec-ridderkerk groep.... een radicale splinter groepering :P
 
heeeee leuk!

ik heb de 30e gestemd Mits het weer goed is natuurlijk.
Kan ik al die smoelen eens zien de achter de nicks zitten.
Kunnen we er misschien volgend jaar de voorne-putten-groep van maken
ala de holec-ridderkerk groep.... een radicale splinter groepering :P

Is een optie ja, zou wel *D zijn
 
het neigt een beetje naar de 30e, deze week even open laten en in het weekend beslissen. Dan moeten we een leuke route hebben en eventueel een alternatief voor als het slecht weer is, de grote MF bowlingmiddag of zo ;)
 
het neigt een beetje naar de 30e, deze week even open laten en in het weekend beslissen. Dan moeten we een leuke route hebben en eventueel een alternatief voor als het slecht weer is, de grote MF bowlingmiddag of zo ;)

Juist, dat is ook wel een goed idee maar 'Let the sun be shining' want rijden is toch het leukst :}
 
heeeee leuk!

ik heb de 30e gestemd Mits het weer goed is natuurlijk.
Kan ik al die smoelen eens zien de achter de nicks zitten.
Kunnen we er misschien volgend jaar de voorne-putten-groep van maken
ala de holec-ridderkerk groep.... een radicale splinter groepering :P
Inderdaad, ik heb jou toch een keer gespot bij de benelux tunnel. Zie ik je ook eens zonder helm.
 
Laatst bewerkt:
Lijkt me leuk, gestemd voor 30 Oktober. Ken de locatie niet precies. Maar al gaat de motor nog zo snel, die locatie vindt ik wel.

Bluefox
GSX R 600 Maaswijk
 
Lijkt me leuk, gestemd voor 30 Oktober. Ken de locatie niet precies. Maar al gaat de motor nog zo snel, die locatie vindt ik wel.

Bluefox
GSX R 600 Maaswijk
hoi, als je de grote rotonde kent aan de groene kruisweg dan ga je richting Hellevoet en dan aan je rechterhand.
Waar in de maaswijk?
 
Lijkt me leuk, gestemd voor 30 Oktober. Ken de locatie niet precies. Maar al gaat de motor nog zo snel, die locatie vindt ik wel.

Bluefox
GSX R 600 Maaswijk

Op dinsdag 21 september 2004 19:24 schreef stekman het volgende:hoi, als je de grote rotonde kent aan de groene kruisweg dan ga je richting Hellevoet en dan aan je rechterhand.
Waar in de maaswijk?

Geen probleem kan achter/voor mij meerijden naar de Mac :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan