_charlie
MF veteraan
- Remklauw die aanliep omdat het ding helemaal vastgerot zat => laten reviseren
- Achterwiellagers helemaal doorgerot => nieuwe
- Scotoiler die niet naar behoren werkte, druppelbuisje was zo gemonteerd dat die tegen de ketting aanliep dus helemaal dichtgesleten/gebrand was.
- Koppelingskabel die 10 cm te lang is (komt van het weekeind een nieuwe op)
- Remhendel die krom is geweest, en opnieuw is rechtgebogen (bij aankoop afgesproken een nieuwe erbij te krijgen, die na een jaar eindelijk ontvangen => ook zelfde verhaal )
- Knipper ingebroken, plastic vastgezet met tie-raps
Beetje jammer... Dat de vorige eigenaar monteur is van Motorport Uithoorn
- Achterwiellagers helemaal doorgerot => nieuwe
- Scotoiler die niet naar behoren werkte, druppelbuisje was zo gemonteerd dat die tegen de ketting aanliep dus helemaal dichtgesleten/gebrand was.
- Koppelingskabel die 10 cm te lang is (komt van het weekeind een nieuwe op)
- Remhendel die krom is geweest, en opnieuw is rechtgebogen (bij aankoop afgesproken een nieuwe erbij te krijgen, die na een jaar eindelijk ontvangen => ook zelfde verhaal )
- Knipper ingebroken, plastic vastgezet met tie-raps
Beetje jammer... Dat de vorige eigenaar monteur is van Motorport Uithoorn