De vreemde eend in de bijt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een beetje een eigen twist geven he! maar ik lees veel motorblaadjes en kom zo op mijn ideeen enne....Guzzi word niet zoveel mee gedaan dus is het algauw apart! Zo is er nog een hele gave minimale daytona hier....daar kan ik echt met bewondering naar kijken!
 
Dat vind ik wat moeilijk.....vind het sowieso net of ik zijn idee jat -O-

Plus dat ik het op 1 of andere manier niet goed kan overbrengen wat ik aan het doen ben ;(
Is ook niet geheel Maarten z'n idee hoor.
Komt van een Vyrus af (heeft dit systeem zelfs ook aan de voorkant).
En het zal ook nog wel hiervoor "verzonnen" zijn.
Dus gewoon op de juiste manier toepassen!

Greetz, Q
 
Mannen....denk even mee? ik heb iets nodig met m10 draad en een oog met een gat van 6 a 7 mm erin...rvs! dacht al om 2 m16 bouten te kopen en die af te draaien naar m10 zodat ik op de kop vlees genoeg over hou om er dat gat in te boren....iemand een beter idee? want dat draaien moet tenslotte ook nog gedaan worden '(
 
~tekenen is niet mijn sterkste kant ;)



Zeg je dat ook tegen de bank en de notaris............ :+

Dus zo`n beetje wat een stukje naar boven op de foto staat, alleen wil je dat ook nog hol hebben, of zit ik nou echt uit mijn nek te kl....en :?
 
Laatst bewerkt:
Waarvoor is 't?
Misschien een cilinderschroef met binnenzeskant:
full

Greetz, Q
 
Dat is ook een optie Q! moet mijn plannen weer eens bijstellen wat betreft mijn achterbrug/ vering, ik had een draadeindje m10 aan mijn hevels laten lassen maar dat werd dus te star vandaar dat ik weer wat anders moet verzinnen...

Overigens wel al nieuwe plaatjes laten snijden voor mijn kroonplaat omdat de eerdere niet te lassen waren want je moet wel eens overrekenen :$
 
terug naar de tekentafel ben ik bang....wiel staat ''ineens'' tever uit het midden, snap er echt niets van en baal als een stekker!~Of ik ben gek maar ik dacht echt het wiel perfect in het midden te hebben en nu ineens niet meer -O- :? '(
full
 
Toen de compressor er maar even in gehangen met wat tyraps om toch nog effe een beetje een fijn gevoel te hebben.....die lijkt aardig in lijn te hangen :)
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan