De vreemde eend in de bijt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
AAAAaAAAHH,, dit ga je niet menen......wat kut man...denk dat je misschien teveel losse delen hebt om ook maar iets te berekenen...maak gewoon eens een schets op papier met je maten erbij, `gewoon` even opnieuw bekijken dit, er zit ergens een h(i)aat.....voel met je mee, denk je uiteindelijk een mooi geheel in elkaar te schuiven, lijkt het voor geen meter.
Toch wil ik je vertellen dat `uit het midden` vaak erger lijkt dan het is, omdat je met het totale `teveel naar links`maar de helft naar rechts hoeft, als je begrijpt wat ik bedoel :? (weet het , `t is laat , maar het klopt wel)

Morgen: Nieuwe ronde, nieuwe kansen!
 
Laatst bewerkt:
Zie het maar als een vrije intrepretatie :) ......ik heb nog heel veel tijd, hoop ik!!, om dingen te proberen en te veranderen. MJ is in mijn ogen een soort geniale razende tornado met veel meer kennis dan ik dus ik doe er veel langer over en ga veel meer op mijn bek zodat ik dingen weer over moet doen maar misschien vind ik het frutten wel leuker dan het rijden?
Als ik kijk naar mijn eerste projectje ben ik al 300% slimmer geworden *D

Ik heb (zoals reeds gezegd) ook heel veel dingen 2 of 3 o...keer moeten doen hoor. Maar het werd het wel telkens beter op en daar draait het om! leuk complimentje wel trouwens, bedankt!

Dat vind ik wat moeilijk.....vind het sowieso net of ik zijn idee jat -O-

Plus dat ik het op 1 of andere manier niet goed kan overbrengen wat ik aan het doen ben ;(


Ik vind het ook een beetje alsof je men idee "jat" maar dat wilt niet zeggen dat je er geen vragen over kan stellen hé ;) .
Als je het dan toch al doet, doe het dan goed!

Het gepruts hier de voorbije posts met die dunne duwstangetjes zonder scharnierende kopjes, de dunne schetsplaatjes en die veel te dunne pennetjes die veel te ver uit de brug steken zijn gewoon eng gevaarlijk! Je moet is goed beseffen welke krachten er op komen en denken aan de gevolgen als het fout loopt. Ook eerlijk blijven, het is voor een guzzi en niet voor een compleet carbon-fibre racemotor die geen gram te veel mag wegen --> speel het wat op veilig met diktes en sterktes e.d....

Nog een pest fotootje van de mijne voor je ;) (was hier nog niet klaar)

396864_395422440505344_1252408441_n.jpg


1167482_545385148842405_1980403575_o.jpg


Werkt ondertussen prima en de bandenslijtage was na wat "fijntuning" van de vering 1 van de beste in het EK-veld na de trainingen en races op de red bull ring (40°C in de schaduw) dus IN THE FACE voor de ongelovigen! *D

P.S. : wieltje dat niet in het midden staat is wel heel erg standaard probleem, nog niet van wakker liggen! Ik zou me eerst eens concentreren op een mooie basis voor dat wieltje in te steken.
 
Laatst bewerkt:
Weet ik, is onmogelijk. Maar zover lijkt hij uit het midden te staan.
Ben niet goed in technisch uitleggen of omschrijven.
Sleutelen gaat makkelijker dan er over te praten.
 
Enne MJ.....het is maar een Guzzi :o en geen carbon racemotor? wat weegt jouw stalen frame? het mijne 5 kg :) Tuurlijk....mijn blok is zwaar en lomp maar A ik hou van die vorm en het is wel lomp sterk...begonnen in 1968 met 700 cc is het nu toch mooi 1400 cc....plus dat ik ook wel wat carbon hoor *D

Ik ben overigens niet de enige die ideeen her gebruikt....Mr Q melde het al...Vyrrus?
 
De achterschokbreker breekt wel momenteel mijn hersentjes want dat gaat niet zoals ik zou willen...de linker staat best aardig maar de rechter steekt teveel uit dus denk ik dat ik nieuwe hevels moet met een andere vorm -O- het oog waar de stangetjes aan vast zitten zou iets van 2 cm naar binnen moeten maar of dan de hevel nog werkt....damn...[afbeelding]

kan je niet omgekeerd te werk gaan?
pwc5.jpg


laatste nieuws is wel ruk ja.
ach een stukje opnieuw dan kan geen kwaad, beter dat je het nu ziet dan wanneer het einde in zicht is :P
 
Dat is ook mooi zeg!!
Ga ik ook bekijken *D ....komt goed zeggen ze bij ons :)

Voor dat uit het midden staan van het wiel heb ik denk ik nog wel een beetje ruimte....niet te snel gaan slopen en eerst heeeeeeeel veel kijken!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan