De wedergeboorte van mijn V-MAX

spons

Rookie
4 feb 2004
28
0
silvolde
Eindelijk

Hij zit weer in elkaar. Hopelijk de enigste V-Max met een 'effect color' Oranje gespoten motorblok. Nee niet speciaal voor het E.K.
In de zon lijkt het wel of het motorblok in de fik staat.
De laatste aanpassingen
Blok hangt in een nieuw gespoten frame met starre ophanging.
Een dubbelrijer radiateur,om de kop eindelijk eens echt koel te houden.
Een lock up clutch,merk otec. Helaas slipt toch nog iets? oorzaak gewichtjes te licht?
De oude aanpassingen gedaan in 1996.
upside down voorvork wp, achterveering wp. Remmen brembo schijven en Billet mini 6 zuiger remtangen.
Opgeboord wiseco zuigers 1428 cc.
Dynojet stage 7 kit.

Carillo drijfstangen met aangepast amco 64 piston penne. De orginele zijn zo naar z'n kut.
Special paint op tank cover en voor en achter spatbord.

Bijlage: vuur en vlam.jpg

oehhh wat komt dat schreeuwerig over op de foto, maar het gaat er om dat jij het mooi vind

full

kun je een piccie van de gehele motor plaatsen,en van de special paint?
ik vind dat motorblok echt een hoog kwijlgehalte hebben.
dat loopt vast als een trein(rechtdoor dan he ;) )

kijk das nog es een lekkere modificatie aan het blok,. moest voor die 1498 cc de huidige cilinderbussen vervangen worden ??

Het is 1428 ipv 1498cc. De cilinderbussen zijn natuurlijk vervangen.
Toch heeft dat motortje van Hennie geen Oranje blok. En dan vraag ik mij af of het een effect color is. Deze kleur verandert in het licht naar goud, rood lichtgroen. Het is net hoe je er op kijkt.

Het is 1428 ipv 1498cc. De cilinderbussen zijn natuurlijk vervangen.
Toch heeft dat motortje van Hennie geen Oranje blok. En dan vraag ik mij af of het een effect color is. Deze kleur verandert in het licht naar goud, rood lichtgroen. Het is net hoe je er op kijkt.

heb je enige idee hoeveel vermogen je nu heb met al die mods dan?

Vermogen? ruim voldoende. Nee deze gaat echt niet op de pijnbank. Een schatting is gemaakt op 180 aan de krukas, maar ja die dubbele haakse overbrenging vreet veel vermogen dus als er eens 150 a 160 aan het achterwiel blijven hangen. Oh ja de koppen zijn ook geflowd net als de inlaatspruitstukken. Was ik nog vergeten te noemen in het rijtje aanpassingen.
Graag had ik er nog een setje keihin flat slides op, maar ja voor 2500 euro kun je een hoop andere leuke dingen doen.

Ik zou nog een foto van de hele motor laten zien. Dit is de enige die ik heb gemaakt van het geheel. Leuk he? Uitgevoerd met de nieuwste gimmik, een speciaal aangepast kinderzitje voor op het stuur ( ahaaa).

vindt hem ook wel cool, alleen dat doorzichtige voorspatbord is iets minder, en ik hoop niet dat je die kleuter op dat zitje gaat zetten, tenzij je van je kinderbijslag af wilt..

Terug
Bovenaan Onderaan