de wereld is mooi

Leuk weer een dame erbij!
En die Raptor..... :9~ :9~ erg lekker!
Je zit er ook lekker actief op zo'n ding.. ik vind het echt een leuke fiets.
Het is dat ik er geen vier uit kan kiezen voor in de carport.. maar die had er dan wel bijgezeten..
 
Leuk weer een dame erbij!
En die Raptor..... :9~ :9~ erg lekker!
Je zit er ook lekker actief op zo'n ding.. ik vind het echt een leuke fiets.
Het is dat ik er geen vier uit kan kiezen voor in de carport.. maar die had er dan wel bijgezeten..
Wat een vroege reactie... toen lag ik nog op een oor, bij te komen van gisteravond. Is trouwens wel erg goed tegen overmatig alcoholgebruik, zo'n motor. Drink alleen nog maar als ik zeker weet dat ik niet meer ga rijden, oftewel vlak voor ik naar bed ga...
vier uitkiezen... wil je daarmee zeggen dat je er al drie hebt????
 
Wat een vroege reactie... toen lag ik nog op een oor, bij te komen van gisteravond. Is trouwens wel erg goed tegen overmatig alcoholgebruik, zo'n motor. Drink alleen nog maar als ik zeker weet dat ik niet meer ga rijden, oftewel vlak voor ik naar bed ga...
vier uitkiezen... wil je daarmee zeggen dat je er al drie hebt????

Nee, daarmee wil ik niet zeggen dat ik er al drie heb...
Daarmee zeg ik dat als ik er vier mocht kiezen...
De huidige zou ik houden of inruilen op de nieuwe R1200S,
Ik kocht er een 1200GS adventure bij.
Ik kocht een Buell of een KTM Duke erbij.

En als vierde... misschien toch wel een raptor..
 
zo ver ben ik nog niet, om al over andere motoren na te denken. Voelt bijna als vreemdgaan :o Ik ben nu nog in dat heel verliefde stadium dat ik naar geen enkele andere motor kijk... duurt dat net zo lang als met een nieuwe man? :P
 
zo ver ben ik nog niet, om al over andere motoren na te denken. Voelt bijna als vreemdgaan :o Ik ben nu nog in dat heel verliefde stadium dat ik naar geen enkele andere motor kijk... duurt dat net zo lang als met een nieuwe man? :P

Ik zou zeggen test het eens uit en nog bedankt voor je support op het leger dinges topic. :} :} :} :}
 
Hey!

Wel eens van de term donormuizen gehoord?
Zo noemen de artsen in het ziekenhuis hier (Grunn) motorrijders...

Ach ja, wie alle risico uit zijn of haar leven bant heeft geen leven..

Mooie motor heb je!
 
heb met mannen er eerst een paar uitgeprobeerd voordat ik de juiste te pakken had...

_O-
Al vallen de meeste al vóór t testritje af, omdat er verkeerde sloffen onder zitten of omdat de inhoud onvoldoende is :+

Welkom op MF en mijn complimenten voor je goede motorsmaak!! :9~
 
Dank voor de complimenten over m'n motor. Het raptortje staat nu ff op stal, in de schuur van m'n vriend, want ik ga zondag op vakantie. Maar ik mis m nu al...
 
:W
full


Als je een plaatje wilt bij je Nickname, ff hier vragen. 8-)
 
Heb je het bonnetje bewaard, dan kun je ze binnen 14 dagen meestal nog wel ruilen! :)

Pcies, en na 14 dagen intensief gebruik moet je het toch wel een beetje kunnen inschatten, toch? Mijn motor heb ik nu een week intensief leren kennen, m'n vriend anderhalf jaar. Volgens mij heb ik met allebei een goeie keus gemaakt :) Zoals ik al schreef, de wereld is mooi *O* *O* *O*
 
Pcies, en na 14 dagen intensief gebruik moet je het toch wel een beetje kunnen inschatten, toch? Mijn motor heb ik nu een week intensief leren kennen, m'n vriend anderhalf jaar. Volgens mij heb ik met allebei een goeie keus gemaakt :) Zoals ik al schreef, de wereld is mooi *O* *O* *O*
Fijn om gelukkige mensen tegen te komen....gooi dat bonnetje dan maar meteen weg! Als je na anderhalf jaar er nog steeds zo ver denkt dan zal het zeker geen verkeerde keus zijn...

PS: Wat ben jij er laat/vroeg bij eigenlijk...heb je ook nachtdienst ofzo?
 
nee, ik ga morgen met vakantie en door die leuke vriend :9 en die leuke motor :] waren er nog allemaal klusjes blijven liggen die echt af moesten vanavond. Net klaar, ff hier rondkijken en dan nog ff een biertje drinken
 
nee, ik ga morgen met vakantie en door die leuke vriend :9 en die leuke motor :] waren er nog allemaal klusjes blijven liggen die echt af moesten vanavond. Net klaar, ff hier rondkijken en dan nog ff een biertje drinken
Jij hebt het toch maar mooi goed geregeld: vakantie, leuke vriend, mooie motor en bier....je zult het allemaal wel verdiend hebben!

geniet van je vakantie in Hongarije, en van elkaar :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan