de wheelies en de stoppertjes

Trouwens om effe op de topicstarter terug te komen...
Kweet niet zo net wie er achter het synoniem zit, maar je eerste post/vandaag geregistreerd... enz enz...

Jij bent hier de moderator.. zoek het uit :+

[edit]
Ik ben het niet.. Ik durf mijn moraalridderverhalen onder mijn eigen naam te posten })
[/edit]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als het kan kan het....

Maar als je dit bij mij in de wijk zou doen..

Neem ik de verantwoording voor jou...en ram je van je brommer af! :j
:^
Zoals Maximum zegt, op sommige plaatsen kan het (en doe ik het ook), maar dit klinkt een beetje dom, Skoezie. En iedereen kan een per ongeluk een kind aanrijden, maar als jij dat doet terwijl je als een debiel rijdt, moet ik niet bij je in de buurt zijn......... (geen smiley)
 
Ach op zich kan ik zijn reaktie (van de topicstarter dus) wel een beetje begrijpen. Als je hier voor het eerst rondkijkt (in de juiste topics) denk je dat je op het forum stuntmannen.nl zit. Dan heb je misschien het gevoel dat je er wat van moet zeggen.

Overigens heet \'te opinie, dus het zou me niet verbazen dat hij alleen maar wilt porren om veel reakties te krijgen en een discussie uit te lokken, en dat het zelf net zo\'n scheurtyp is.

Hij zou zelf trouwens ook wel eens mogen reageren.
 
Laatst bewerkt:
Ach op zich kan ik zijn reaktie (van de topicstarter dus) wel een beetje begrijpen. Als je hier voor het eerst rondkijkt (in de juiste topics) denk je dat je op het forum stuntmannen.nl zit. Dan heb je misschien het gevoel dat je er wat van moet zeggen.

Overigens heet \'te opinie, dus het zou me niet verbazen dat hij alleen maar wilt porren om veel reakties te krijgen en een discussie uit te lokken, en dat het zelf net zo\'n scheurtyp is.

Hij zou zelf trouwens ook wel eens mogen reageren.

Ook al zou ie op een stuntmannen forum zitten...moet ie opzouten als het hem niet bevalt...gros hier is toch supersport rijder, of heeft zulke ambities...
 
Hier nog een oudere jongere,ik heb bewondering voor de \"jongens \" die wheelies en stoppies maken met hun fiets betekent volgens mij dat ze hun fiets behoorlijk onder controle hebben,ik heb daar zelf geen behoefte aan ,het is goed dat ik pas op latere leeftijd ben gaan motorrijden op school noemde ze mij wel eens kamikaze piloot (en dat op een Puch : })
Laat iedereen doen waar hij zin in heeft zonder een ander in gevaar te brengen .Als dat betekent dat je een klaverblad mat je knie aan de grond neemt :} vreselijk gaaf om te zien .Te hasrd rijden doen we allemaal hier in het \" dorp\" zijn diverse wegen met brede middenberm met de auto rijd ik daar al geen 50 laat staan met de motor .Het is frusterend dat je in nederland meer oog moet hebben voor je kilometerteller dan voor de weg ivm de flitsers.
Maar iemand die te veel hard rijd op een plek waar dit eigenlijk niet kan :j .

gewoon lekker toeren of \"scheuren\" al dan niet met een wheely of stoppie

cu 21-2 en/of 23-3
 
Ook al zou ie op een stuntmannen forum zitten...moet ie opzouten als het hem niet bevalt...gros hier is toch supersport rijder, of heeft zulke ambities...

Precies! Hard scheuren en stunten op een offroad :+ sjonge jonge wat zeiken jullie elkaar af zeg allemaal :)
 
Hier nog een oudere jongere,ik heb bewondering voor de \"jongens \" die wheelies en stoppies maken met hun fiets betekent volgens mij dat ze hun fiets behoorlijk onder controle hebben,ik heb daar zelf geen behoefte aan ,het is goed dat ik pas op latere leeftijd ben gaan motorrijden op school noemde ze mij wel eens kamikaze piloot (en dat op een Puch : })
Laat iedereen doen waar hij zin in heeft zonder een ander in gevaar te brengen .Als dat betekent dat je een klaverblad mat je knie aan de grond neemt :} vreselijk gaaf om te zien .Te hasrd rijden doen we allemaal hier in het \" dorp\" zijn diverse wegen met brede middenberm met de auto rijd ik daar al geen 50 laat staan met de motor .Het is frusterend dat je in nederland meer oog moet hebben voor je kilometerteller dan voor de weg ivm de flitsers.
Maar iemand die te veel hard rijd op een plek waar dit eigenlijk niet kan :j .

gewoon lekker toeren of \"scheuren\" al dan niet met een wheely of stoppie

cu 21-2 en/of 23-3

Zodra je op een puch rijdt ben je automatisch kamikaze piloot })

Wat betreft het sportieve rijden moet het meeste wel kunnen maar binnen de bebouwde kom moet je je meestal wel ff aanpassen omdat het simpelweg vaak niet kan.

[andere richting modus]
Het is dat motoren erg snel en hard optrekken maar als je naar weggedrag kijkt dan kunnen we beter eerst eens naar die klote scooters kijken.
[/andere richting modus]
 
Op woensdag 20 februari 2002 12:31 schreef AcXeller het volgende:Zodra je op een puch rijdt ben je automatisch kamikaze piloot })


[andere richting modus]
Het is dat motoren erg snel en hard optrekken maar als je naar weggedrag kijkt dan kunnen we beter eerst eens naar die klote scooters kijken.
[/andere richting modus]

mijn steppies nooit een de grond gekregen ,alleen als ik op mijn plaat ging :(
 
:^
Zoals Maximum zegt, op sommige plaatsen kan het (en doe ik het ook), maar dit klinkt een beetje dom, Skoezie. En iedereen kan een per ongeluk een kind aanrijden, maar als jij dat doet terwijl je als een debiel rijdt, moet ik niet bij je in de buurt zijn......... (geen smiley)

Dus Maximum mag het wel en ik niet?
yawnee.gif
 
Wat ik nou erg jammer vindt, is het feit dat er gelijk dat middelste vingertje wordt opgestoken. Opinie geeft zijn mening over stoppies en wheelies en de \"w-koning\" vindt het gelijk nodig om dat vingertje op te steken.
Slaat nergens op. Laat ie lekker zijn mening geven. We leven in een land met vrijheid van meningsuiting->al is het vaak, niet alleen hier, ver te zoeken dat recht.

Er is idd een groep die op zondagmiddag wheelies gaat oefenen. Nou prima, als ik er maar geen last van heb op de weg, als ik lekker wil rijden.

Ook ik ben niet iemand die daar zo snel een topic over zal openen. Ieder voor zich toch.

mening prima, reageren prima!!!

MAAR: Respecteer elkaar en laat die vingertjes lekker staan waar ze staan.
ach het is toch wel duidelijk dat die bepaalde iemand een frustie is die nix anders kan doen dan :j posten. Sommige iemanden denken eerst na en doen dan reageren, andere iemanden weten niet wat nadenken is
 
Op woensdag 20 februari 2002 12:53 schreef edraket het volgende:ach het is toch wel duidelijk dat die bepaalde iemand een frustie is die nix anders kan doen dan :j posten. Sommige iemanden denken eerst na en doen dan reageren, andere iemanden weten niet wat nadenken is
Jij doet me denken aan dat nummer van die cassières... \"Twee bepaalde iemanden...\" \"Oh, vuile slet!\" })
 
Er zijn ook nog bepaalde iemanden die niets anders doen dan slijmen bij andere bepaalde iemanden.
 
:^ :}
Ben ik niet de enige die dat vind...zorg voor een eigen mening en durf ervoor uit te komen...
mijn mening heb ik al gezegd. Als er achterlijk wordt gereageerd op dit forum staat 9 van de 10x jouw naam links. En als ik dan zeg dat dat gewoon opvalt, en jij daar niet tegen kunt, dan is dat jouw probleem, en ga mij daar niet mee lastig vallen.
 
Ik snap eerlijk gezegd het hele punt van de OP niet. Wat maakt het uit als mensen wheelies en stoppies willen doen? Wanneer een motorrijder dit soort \"stunts\" uithaalt en het ook kan, wat is er dan mis mee? Dat je je eigen veiligheid en die van anderen in gevaar brengt als je dit midden op de snelweg gaat doen snapt iedereen.

Ikzelf ben nog zo groen als gras, maar wanneer ik mijn machine beheers wil ik zeker oefenen om bijvoorbeeld een wheelie te doen. Vóór die tijd oefen ik de basiselementen, zoals uitwijken, gecontroleerd remmen, etc. etc.

Conclusie: rijd binnen de grenzen van je kunnen. Er is niks zo gevaarlijk als een zichzelf overschattende motorrijder.
 
Terug
Bovenaan Onderaan