de wheelies en de stoppertjes

PS. De topicstarter is inderdaad een kloon.

De persoon in kwestie (nick begint met een V) moet daarmee uitkijken, want dat wordt niet op prijs gesteld...

Ten eerste worden die klonen alleen maar gebruikt om \'anoniem\' ergens te kunnen reageren, en meestal maken ze maar een paar posts, zonde van de geregistreerde nickname.

Niet meer doen dus. (Mede omdat ik vrij simpel kan achterhalen of iemand een kloon is of niet)

Sjonge jonge jonge, het gaat op GOT en FOK lijken, ook allemaal klonen. Wees een vent en kom uit voor je gedachten en meningen, wees geen mietje om een kloon aan te maken !!!
 
Sjonge jonge jonge, het gaat op GOT en FOK lijken, ook allemaal klonen. Wees een vent en kom uit voor je gedachten en meningen, wees geen mietje om een kloon aan te maken !!!
:^

Helemaal mee eens, ik hoop niet dat we hier zo\'n paranoide en idiote cultuur krijgen dat we alleen met een kloon daadwerkelijk voor onze mening durven uit te komen.
 
:^

Helemaal mee eens, ik hoop niet dat we hier zo\'n paranoide en idiote cultuur krijgen dat we alleen met een kloon daadwerkelijk voor onze mening durven uit te komen.

MAak een streng MF-regiem !!! Post die naam van de kloon-eigenaar !!! Wie beginnen nog meer met een V...... v8 ?

alleen v8 heeft geen blade ;)
Hmmm maarja, een kloon kan elke motor wel hebben he? Klein misleidertje :)
 
Laatst bewerkt:
och, ff search gebruiken... zoeken op \"v\"
Alle namen die niet beginnen met een v en alle 0 en 1 posters schrappen (en dat zijn er veel)... Blijven er niet zoveel over .... })
(denk dat er al iemand achter zijn toetsenbordje zit te zweten)
 
Goh, ik heb helemaal nog niet gereageerd.

Iig, ik rij zoals ik denk dat het daar kan.
En meestal is dat wel wat harder dan op de borden staat.
Dit is ook niet zo vreemd, als er ergens een vrachtwagen, 40 ton, 80 mag, kan ik er heus wel wat harder op een sportmotor, met uitstekende remmen en in uitmuntende staat.

Verder meng ik me maar niet in deze discussie, o ja, toch wel, wat ben je een mietje als je dit niet onder de eigen naam durf te zeggen, een beetje kerel komt er alsnog vooruit.
 
# post, naam

2 ventor
10 ::valentino-rossi::
2 voyager
113 V8
16 Veteraan
73 vr6
4 VeerBol
60 VFRob
8 Vollegas75
28 -ViPER-
2 VFRulezzz
2 Vassago

Mensen met 0 of 1 post heb ik achterwege gelaten
Of ga ik nu te ver?
 
Ik vind het wel leuk })

Even verder gaan.
Stel dat het blade verhaal waar is.

ventor - ?????
::valentino-rossi:: - ?????
voyager - ?????
V8 - Geen Blade
Veteraan - ?????
vr6 - Wannabee motorrijder toch?
VeerBol - ?????
VFRob - geen blade maar een VFR
Vollegas75 - ?????
-ViPER- - ?????
VFRulezzz -geen blade maar een VFR
Vassago - ????

Kan iemand het lijstje nog wat aanvullen of verbeteren?
 
Laatst bewerkt:
Blade verhaal zal wel verzonnen zijn.. Ik denk dat we beter de mensen met 2/3/4 etc post kunnen schrappen en kijken naar de mensen met >10 posts.
 
# post, naam

2 ventor
10 ::valentino-rossi::
2 voyager
113 V8
16 Veteraan
73 vr6
4 VeerBol
60 VFRob
8 Vollegas75
28 -ViPER-
2 VFRulezzz
2 Vassago

Mensen met 0 of 1 post heb ik achterwege gelaten
Of ga ik nu te ver?
Wil je echt een klopjacht organiseren. Je beschuldigt nu al een stuk of tien mensen vals......
 
Klopt, moeten geen mensen vals gaan beschuldigen, en dan nog, tis wel vaag dat die persoon het niet zelf durfde te posten maar we hoeven geen razzia te houden ofzo. :)
 
Wil je echt een klopjacht organiseren. Je beschuldigt nu al een stuk of tien mensen vals......

Volgens mij wordt er nog niemand beschuldigt dit is gewoon een lijstje van nicknames die met een V beginnen.

Jammer dat we stoppen met de \"klopjacht\" vond het wel een leuk spelletje :P
 
Laatst bewerkt:
Maar ik vind het wel flauw. Als je iets wilt zeggen zeg dat dan. En verberg je niet. Dat lijstje is trouwens geen beschuldiging, maar een simpel lijstje van opgesomde namen die beginnen met een \'v\'... Als het een \'d\' was geweest had ik er tussen gestaan. Misschien ben ik het stiekun toch ;) .

Maar ff voordat bij Ruud ineens een lampje gaat branden. Ja ik heb ook een dubbele naam, namelijk martinweb.nl. Heb ik Pooh een keer over gemaild, omdat ik dit domein heb geregd, en inmiddels ook op GoT deze naam heb. En ik kon dus deze aanmaken. Maar ik heb hem nog niet gebruikt: http://www.motor-forum.nl/forum/profile.php?user=991 :) . Dan weet je dit, dus geen anonieme kloon, k? ;)
 
Maar ik vind het wel flauw. Als je iets wilt zeggen zeg dat dan. En verberg je niet. Dat lijstje is trouwens geen beschuldiging, maar een simpel lijstje van opgesomde namen die beginnen met een \'v\'... Als het een \'d\' was geweest had ik er tussen gestaan. Misschien ben ik het stiekun toch ;) .

Maar ff voordat bij Ruud ineens een lampje gaat branden. Ja ik heb ook een dubbele naam, namelijk martinweb.nl. Heb ik Pooh een keer over gemaild, omdat ik dit domein heb geregd, en inmiddels ook op GoT deze naam heb. En ik kon dus deze aanmaken. Maar ik heb hem nog niet gebruikt: http://www.motor-forum.nl/forum/profile.php?user=991 :) . Dan weet je dit, dus geen anonieme kloon, k? ;)

Zolang je dezelfde icon gebruikt zien we echt wel dat jij het bent....
 
Maar ik vind het wel flauw. Als je iets wilt zeggen zeg dat dan. En verberg je niet. Dat lijstje is trouwens geen beschuldiging, maar een simpel lijstje van opgesomde namen die beginnen met een \'v\'... Als het een \'d\' was geweest had ik er tussen gestaan. Misschien ben ik het stiekun toch ;) .

Maar ff voordat bij Ruud ineens een lampje gaat branden. Ja ik heb ook een dubbele naam, namelijk martinweb.nl. Heb ik Pooh een keer over gemaild, omdat ik dit domein heb geregd, en inmiddels ook op GoT deze naam heb. En ik kon dus deze aanmaken. Maar ik heb hem nog niet gebruikt: http://www.motor-forum.nl/forum/profile.php?user=991 :) . Dan weet je dit, dus geen anonieme kloon, k? ;)
Maar je zit toch te zweten *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan