de wheelies en de stoppertjes

Daemon is het iig niet! ;)
Shit, je hebt me door :( .

Op woensdag 20 februari 2002 23:42 schreef Bert.....of Henk het volgende:Maar je zit toch te zweten *D
Je moest eens weten }) , trouwens jij weet het ook niet helemaal, Bert of ehhh... Henk. Wat wordt het? ;)

Op woensdag 20 februari 2002 23:34 schreef bzn het volgende:Zolang je dezelfde icon gebruikt zien we echt wel dat jij het bent....
Sterker nog, bijna alles is het zelfde, behalve m\'n meel, woonplaats en nick... :)
 
Moraal van dit verhaal????????

Blijf wheelies maken Max, zorg dat er niemand in de buurt is waar je de hemel bekijkt. ;)

Pasop met stoppies die gaan niet altijd goed :}

Dat is de driede keer dat ik dat zeg. Overigens is dit mijn goeiste nederlands :? :? :? :? :?

Niemand in de buurt? Jij weet net zo goed als ik hoe leuk de aandacht is :} })
En stoppies...tja :P
 
Ik zal maar even reageren dan kunnen jullie
mij vast van die lijst halen,want.
Ik rij zelf altijd lekker door die maxium
snelheid vind ik TE over dreven,daarom heb ik
helaas weer een bon binnen,eigen schuld dikke
bult.
En ik mag graag bochtjes pakken,probeer :? dan
de snelheid steeds iets op tevoeren,stoppie\'s
ben ik ook al aan het oefenen.
Dat vindt gewoon blitz.
Wheelies wel eens gedaan,maar ben nu bang dat
ik op m\'n smoel klap,zunt van zoveel geld?
Dus ik heb besloten om een bike om te bouwen naar
een mooie naked one,om lekker te oefenen.
Als ik iemand van die stunts zie doen slaat me de
kwijl uit de moel.
maar veiligheid gaat altijd voor.

En om terug te komen op de topic,als ik iets zou
willen plaatsen,plaats ik hem.
En als iemend het daar niet mee eens is pech.
Niet iedereen heeft de zelfde stelling en mening.
 
Gaan we hier gewoon verder??? ;) Waarom leert men het niet af. Iedereen die harder / anders rijdt dan jij is niet idioot, hij rijdt gewoon harder / anders. Deze vind het zelf ook niet gevaarlijk...

BTW, zit net Joe Bar te lezen, dus het kan echt veel gekker ;) .
 
Een forum in het nederlands !! Erg goed.. Ik zelf zit erg vaak op buitenlandse sites > www.rrzone.com Wat mij opvalt aan motor-forum is dat er hier weinig gesproken word over gezamelijke problemen of onderwerpen waar we samen wat van kunnen leren.. Helemaal als ik bovenstaande stukjes zie staan. Ieder geeft zijn EIGEN mening, sommige wat tacktischer dan een ander. .. Laten we genieten van onze prachtige motoren !!
Was vandaag trouwens ook een pracht dag..
 
Op zaterdag 09 maart 2002 19:18 schreef Sander 900 RR het volgende:
Wat mij opvalt aan motor-forum is dat er hier weinig gesproken word over gezamelijke problemen of onderwerpen waar we samen wat van kunnen leren..

Gezamelijke problemen:
Netelenbos
Boetes
Bijna- of helemaal aanrijdingen

Onderwerpen waar we wat van kunnen leren...
Alle technische topics.
en eigenlijk staat er in bijna elk topic wel wat nieuws
 
Wie V... ook is, ik ben het er dus niet mee eens...

Kort samengevat is dit forum dus een plaats voor onveranwoordelijk volk en wannabee onveranwoordelijk volk, wat ter vervanging maar opschept? Not!

Mooi om te zien, al die stunts & ik zou het heus wel willen kunnen, maar ik heb nog maar verdomde weinig mensen hier zien vertellen over hoe goed ze zijn in dingen die ze in het echt niet kunnen... Dus dat opscheppen valt wel mee...

Wat betreft dat onveranwoordelijke:
Wanneer is iets onverantwoordelijk? een wheelie trekken op een lege weg = niet goed, met vijftig door een drukke winkelstraat slingeren wel?

Oke, de meeste uitstapjes gebeurt er wel iets, maar waardoor?

Is het werkelijk onverantwoord rijgedrag, of de combinatie van ervaren en minder ervaren motorvolk op dezelfde strook weg?

Iemand die achter mij rijdt bocht in kan goed plotseling schrikken van mijn fantastische ( :P ) remkunst, want snel bocht in vinnik niet lekker, gewoon opbouwen i/d bocht & hard uit bevalt me beter (minder risico bij inschattingsfoutjes), maar ik probeer wel altijd te zorgen dat iemand die achter me rijdt de ruimte heeft... En ik rem niet pas twee meter voor de bocht af van 150 naar vijftig, maar laat 50 meter van tevoren het ding al bijremmen naar 80 of zo, zodat de kans op verrassingen relatief klein blijft.... Toch kan een snellere rijder (ook al maakt ie nooit wheelies of stoppies) bij mij achterin rijden... Gewoon omdat het onverwacht is dat ik rem... Als ik op dat moment 80 rij en de meer ervaren biker 110, rijden we beiden wettelijk gezien niet te hard of verkeerd, maar de combinatie is gevaarlijk...

Wheelies en stoppies = geen probleem, als er maar geen twee motoren op hetzelfde (rustige) strookje weg zijn & diegene weet wat ie doet...

Maximum snelheid is niet belangrijk, soms kan je makkelijk veilig 150 op een baantje 50, soms is 25 al te hard... Dat ligt heel erg aan de situatie

Aan de andere kant: Dat gezwets van "Ik weet wanneer ik het kan" raakt ook kant noch wal, want op dat moment denk je misschien dat het makkelijk kan, totdat opeens een bal de straat oprolt terwijl je 80 rijdt en even later het kind erachteraan komt... Ook al zijn er gescheiden rijbanen, gescheide fietspaden langs de weg en en mooie middenberm, je kan toch niet alles voorzien... Ook al is het maar een olievlek... En geef eens eerlijk toe: Nooit achteraf zoiets gehad van :} dat dat goed ging? Ik iig wel...
Point: niemand is altijd een verantwoordelijke rijder, zelfs de topic starter niet... En er zal vast wel eens (waarschijnlijk meer dan eens) een verhoogd risico bij overtreding van de maximum snelheid zijn... Maar zolang we niet allemaal met 100+ door dichtbevolkte woonwijken gaan knallen of midden in de spits met 200+ tussen files door gaan rijden, maar gewoon een beetje maat houden en eerst denken, dan pas doen, zal dat verhoogde risico ook wel meevallen...
 
Door alles weer gelezen te hebben.. ben ik het weer kwijt waar het over ging.. ;)

Ik bekijk het zo de WEG is mijn persoonlijk CIRCUITJE en binnen de bebouwdekom beschouw ik als Pitstraat :P


(ps: snap..)
 
Terug
Bovenaan Onderaan